25-02-04, 20:30
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Treaba cu Mustang sta in felul urmator:
De cand nu se mai fabrica Camaro si Firebird, Mustang a ramas masina cu cel mai bun raport pret/performante de pe piata
GSI: pretul unui Mustang V8 e mult sub pretul lui 350Z si al lui S2000
La modelul actual (deci nu ala nou cu design retro) astea sunt preturile toate in $ CDN:
Mustang GT - 260 cp - 1/4 mile - 14.2 - 14.4 - pret baza 31 800
Mustang Mach 1 - 310 cp 1/4 mile- 13.7-13.9 - pret de baza 37 900
Mustang SVT Cobra - 390 cp 1/4 mile - 12.9-13.1 - pret de baza 46 700
Nissan 350Z - 287 cp 1/4 mile -13.9 - 14.2 -pret de baza 45 400
Subaru WRX STI - 300cp 1/4 mile - 13.1 - 13.3 pret de baza - 47 000
Honda S2000 - 240 cp 1/4 mile - 14.0 - 14.3 pret de baza - 49 000
Dodge STR-4 - 230cp, 1/4 mile- 14.0 - 14.2 pret de baza - 27 000
am editat preturile
|
|
|
25-02-04, 20:37
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Eu am luat preturile de pe cars.yahoo.com
Ford Mustang Mach1 - 29000USD
Honda S2000 - 32800USD
Nissan 350Z - 25000 - 35000USD functie de dotari
Subaru impreza WRX STI - 24000USD
|
|
|
25-02-04, 20:57
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
am vazut o emisiune de car show unde a zis cate ceva despre noul mustang.
Fordul in ultima vreme a avut V6 si V8 versions ... daca intradevar va fi sub 30.000 $ si va scoate 13 sec la 1/4mile , io zic ca va atrage publicul.
S2000, 350Z (amandoua au fost un mare success, si inca se mai vand ca painea calda) nu scot 13 sec stock (se invart in jurul cifrei de 14 sec)
STI-ul costa putin peste 30.000 $ dar in schimb scoate 13 sec si ceva (stock) ... are tot 300 cp (cel american) dar n-are asa mult torque ca un V8.
Singura masina care face \"ravagii\" este Dodge Neon SRT4 sub 20.000 $ dar cam 5.8 sec 0-60 ... dar cu putine mods, masina poate scoate 13 sec usor.
|
|
|
25-02-04, 21:01
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
vaz c-ati mai scris in timp ce scriam si yo ...
Nisan zice ca 350Z scoate 13.9 --- dar la track a o alta poveste ) cred ca depinde de driver ... adik trebe sa fii f f f f f bun ca sa scoti sub 14sec
la fel si S2000 cu 14 sec
|
|
|
26-02-04, 08:15
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
Eu am luat preturile de pe cars.yahoo.com
Ford Mustang Mach1 - 29000USD
Honda S2000 - 32800USD
Nissan 350Z - 25000 - 35000USD functie de dotari
Subaru impreza WRX STI - 24000USD
|
Eu am pus preturile de pe piata Canadiana, nu americana........
m-am uitat pe www.carpoint.com pt americani, toate preturi MSRP:
Mustang GT - 23 560 - 24 730
Mustang Mach1 - 29 135
Mustang Cobra - 34 750
S2000 - 32 800
WRX STI - 31 120
350Z - 26 380 - 34 180
si ca tot l-a adus YO in discutie:
Dodge Neon SRT-4 : pret in USA: 20 450$ USD
Ce este insa foarte interesant e ca in State, masinile Japoneze de mai sus sunt mult mai ieftine ca in Canada, pe cand Mustangul (americana) are exact acelasi pret
|
|
|
26-02-04, 08:33
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
alta chestie importanta, mai ales pt piata canadiana.......
Preturile alea nu includ TVA, TVA-ul fiind un procentaj (15.5%) cu cat masina e mai scumpa cu atat se aduaga diferenta de pret din cauza TVA-ului:
EX: Mustang GT - 31 750 + TVA = 36 671
Honda S2000 - 49 000 + TVA = 56 595
Deci o diferenta reala de 19 924$ intre cele 2 la cumpararea cu banii jos.
Asta ca sa nu mai vorbim de diferentele de % de dobanda care difera mult intre Ford si japonezi si care e foarte relevant pt ca nu multi sunt oamenii care cumpara cu banii jos, majoritatea iau masina in rate pe 4-5-6 ani, deci dobanda conteaza mult.
|
|
|
26-02-04, 11:56
|
#22
|
Guest
|
N-am crezut ca o sa generez o discutie asa de bine documentata,dar ma bucur.Un lucru e cert:japonezele sunt bune in demaraj si stabilitate,pe cand americanele sunt bune in 1/4 de mila si vit max,deci curse drag.Insa cele americane mai au un atuu clar retul.Pe langa asta,sunetul motorului gen small-block si designul tipic american sund efectiv seducatoare.Chiar citeam ca la noul Mustang puntea spate o sa fie rigida sau cel mult semi-rigida,deci avantaj mare in liniutze.Daca ar fi sa fac o comparatie americane/japoneze ma-sh gandi la doamne stilate,super elegante si frumoase vs. pustoaice perverse cu tupeu si sexy.Dar se stie cum e cu gaina batrina...Insa asta e doar o parere!
|
|
|
27-02-04, 04:40
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"BogdanCMS\"
N-am crezut ca o sa generez o discutie asa de bine documentata,dar ma bucur.Un lucru e cert:japonezele sunt bune in demaraj si stabilitate,pe cand americanele sunt bune in 1/4 de mila si vit max,deci curse drag.Insa cele americane mai au un atuu clar retul.Pe langa asta,sunetul motorului gen small-block si designul tipic american sund efectiv seducatoare.Chiar citeam ca la noul Mustang puntea spate o sa fie rigida sau cel mult semi-rigida,deci avantaj mare in liniutze.Daca ar fi sa fac o comparatie americane/japoneze ma-sh gandi la doamne stilate,super elegante si frumoase vs. pustoaice perverse cu tupeu si sexy.Dar se stie cum e cu gaina batrina...Insa asta e doar o parere!
|
Chestia cu stabilitatea in curbe intradevar un S2000 sau un 350Z Track Package sunt foarte bune in curbe, probalema la Mustang e sasiul invechit si de asemnea Cuplul foarte mare la turatie mica care face masina greu de condus , dar un sofer adevarat, o sa scoata si pe circuit Timpi excelenti cu un Mustang Cobra de exemplu.........
Pe langa asta, upgraduri de suspensie se gasesc foarte usor si la preturi oarecum acceptabile
Insa cu eleganta ai dreptate........Daca te urci in 350Z si p'orma in Mustang e diferenta ca de la cer la pamant la capitol design, calitatea materialelor, eleganta........asta e .......DAR, Ford promite ca acest lucru se va remedia cu noul Mustang, si dupa poze.....cred ca chiar asa va fii
|
|
|
27-02-04, 09:28
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
Daca ma gandesc la pretul unui M3 CSL (ceea ce mi-as dori eu), atunci cred ca as opta pentru mustang sau 350Z. Pe de alta parte continui sa cred totusi ca prea multa putere, in definitiv, in Romania STRICA !
Unde sa folosesc eu astia ~ 300 sau ~ 390 hp ???? UNDE ? Pe DN1, ca sa umblu cu 10 milioane in buzunar doar pentru amenzi ? Pe autostrada Bucuresti Pitesti sa rup masina ??? Nu mai vorbesc de Bucuresti, pe unde poti sa iei un canal deschis oricand si atunci chiar ca te sinucizi dupa ce ai dat si atatia bani ! La liniutze ??? Cu cine sa concurez ? Cu ursuletzi ? N-are nici un farmec o liniutza in care sa ma chiorasc in retrovizoare la ala din spate sa nici nu-l vad !
Nu vad adrenalina .... ma trag cu o masina putin mai buna sau putin mai slaba ca a mea ca sa avem amandoi sanse....Nici cu politia nu ma pot alerga ca dispar instant la 390CP...sunt tari passaturile alea TDI v6 dar totusi...diesel..
Nu mi-as cumpara asa ceva decat daca, am zis, as castiga la loto...in rest sunt de parere ca un Renault Clio Sport sau o Honda Civic Type R (dragostea mea!!!) ar fi mai mult decat de ajuns si n-ar fi prea multi care m-ar face ..... (mai ales cu Type R) !!!
__________________
tractor u650 cu tempomat
|
|
|
28-02-04, 15:12
|
#25
|
Guest
|
ZMD,ai pus punctul pe i,sau virgula sub sh,ma rog Nu prea ai ce sa faci cu atatzia cai in Romania decat sa te dai mare Montoya sau Shumacher.Honda Civic Type-R e intr-adevar o bijuterie si e super-potrivita pt Ro.Tocmai imi povestea un amic ca vrea sa-shi ia acum Type-R si a facut un test-drive cu ea,cica e rupere Suta in 6,6 mai nou la doar 200cp,cutie in 6,diferentzial cu patinare limitata,ce mai, e belea!Si pretzul,de 18.600E cip parca ishi merita investitia
|
|
|
28-02-04, 15:22
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da..asa este masina are performante bunisore..singurul lucru ce numi place este..forma..prea inalta..parca ii un van ca si golf 4..
|
|
|
11-03-04, 16:18
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
am shi eu un desen cu mustangul nou... modificat... tre sa-l scanez shi sa vi-l arat shi voua
|
|
|
24-03-04, 17:54
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Shi eu sunt de parere cu ZMD.
Eu zic k e tare mashina asta... Am citit un articol in SUPER CAR DESPRE ea.ARE 260CP(park),V6 shi arata... SUPER!!!Park a ieshit de pe circut.
__________________
ChipTuning PROFESIONAL Via OBD pentru aproape orice autotursim 1998-2008. SuperCalitate. Super-Pret.
Diagnoza Computerizata AUDI/VW/Skoda/Seat.
!!!tester km!!!
|
|
|
24-03-04, 18:27
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
va promisesem poza cu mustangu'...
|
|
|
06-04-04, 14:51
|
#30
|
Stage 1
Join Date: Apr 2004
Posts: 12
|
super tare masina, nu inteleg de ce asa ieftina... dar binenteles pana ajunge in romania mai e de asteptat, si asta datorita unui dealer de 2h sau a unui bogatan
|
|
|
|
|