Toate muscle-cars clasice au avut cateva "mici defecte mari" care au dus la inlaturarea lor de pe piata la momentul respectiv in defavoarea "sportivelor adevarate":
- cutii de viteze ineficiente, care limitau viteza maxima la 180-190 km/h, cu rare exceptii peste;
- suspensii de serie;
- aerodinamica lipsea cu desavarsire.
E ridicol sa vezi masini de 350-400 CP si nu prea grele (sub 1600 kg) care sunt batute la acceleratia 0-60mph si la timpul pe 1/4 mile de hot-hatchback-uri moderne cu jumatate din puterea lor...
Momentul cel mai propice pentru muscle-cars nu a fost acum 35 de ani ci e acum, in prezent; acum se pot construi motoare de cilindree mare care sa nu consume cat un TIR, se folosesc cutii de viteze capabile, suspensii moderne, aerodinamica e mult mai precis calculata, franele si pneurile de azi sunt la ani-lumina fata de bunicile lor din 1970... e preferabil oricand un Dodge Charger modern fata de stramosul sau din 1969. Cine nu crede, sa cumpere un muscle-car clasic si sa-l tuneze cu banii personali
~Nautilus