Quote:
Originally Posted by Prestige
nu pot fi deacord cu tine deoarece desii nu isi fac reclama prin intermediu curselor (din pacate se pare ca si la ei va revenii acest flagel . Tinand cont de faptul ca din 1950 pana in 1980 au avut o istorie foarte bogata in ceea ce consta participarea in competitii sportive cu un foarte talentat Erik Carlsson sau Stig Blomqvist ce au castigat curse sau au obtinut clasari bune in curse in care erau prost cotati ) construiesc masini de o calitate deloc de neglijat inspecial prin prisma faptului ca sunt inca o firma mica lucru ce ii permite un control mai atent iar acest 9-3 Sport Sedan este o masina ce se incadreaza in standardele lor de calitate (ce se regaseste si la avioanele pe care le fac precum gripen sau drake care nu demult erau in concurenta cu F-urile americanilor).Despre motorizarile lor innainte de 1990 cand au fost preluati de GMC nu pot spune decat ca erau infailibile iar cele din era GMC vor fi deasemenea performante deoarece SAAB-ul a semnat un acord prin intermediul caruia motorizarile oferite de GMC sau construite de ei sa treaca anumite teste de performanta. P.S. O masina exuberanta ca toate saburile de pana acum.
|
Iti respect parerea sustinuta cu atata decenta . Cursele reprezinta nu numai reclama ci si niveleul tehnic al diviziei de cercetare-proiectare . Ma asteptam mai mult de la cei ce sunt implicati in constructia Gripen dar reactoarele nu sunt motoare cu piston . Eu am desfacut cateva motoare Saab si nu am fost incantat de solutii. Nici performantela nu sunt grozave .Si nu mi se pare meritoriu pt o firma constructoare de automobile sa aiba sub capota motoarele altor firme ( GMC , ISUZU ). Daca n-as fi depanat si reglat injectii pe Saab n-as fi asa de categoric . Acelasi lucru este si la VOLVO care are sub capota motoare RENAULT sau VW ( 6 cil diesel ).