Yoshiyuki Hayashi este unul dntre cei mai faimosi colectionari de automobile din lume. Colectia sa include multe modele a caror valoare depaseste imaginatia, printre care se numara si cateva Ferrari-uri, cum ar fi 166MM, 250 Spider California, doua Daytona si un Enzo. Data fiind pasiunea sa pentru modele carosate special, a fost firesc sa intebe casa Zagato daca este posibil sa recaroseze 575M-ul sau, iar dorinta sa a fost o evocare a faimosului 250 GTZ Berlinetta. Cererea sa a devenit mai mult decat un simplu exercitiu : Zagato a anuntat Ferrari despre aceasta solicitare, considerand-o ca fiind un bun prilej de a marca aniversarea a 50 de ani de la aparitia legendei 250 GTZ, iar Ferrari a hotarat sa se implice in proiect.
Ca si 250 GTZ, 575 GTZ are o caroserie realizata integral din aluminiu si este vopsita in doua tonuri de gri. Mecanica 575M este nealterata, dor interiorul beneficiind de cateva "retusuri". Un alt fapt, mai putin cunoscut, leaga mai departe cele doua masini : ca si 575 GTZ, si originalul 250 GTZ a fost o comanda speciala privata, iar intre timp a ajuns sa fie considerata una dintre cele mai scumpe si una dintre cele mai frumoase masini din toate timpurile.
Proiectul reprezinta apogeul rafinamentului auto italian: cel mai important producator de masini sport colaborand din nou cu una dintre cele mai prestigioase case de design, pentru a crea o masina menita a fi unicat. Fluiditatea formelor evoca o epoca din pacate demult apusa in designul auto, iar modul in care s-a reusit impletirea elegantei cu o silueta ultra-agresiva este incredibil. Intr-adevar, ceea ce a rezultat poate va avea un loc alaturi de 250 GTZ, putand fi cu usurinta considerat ca fiind unul dintre cele mai frumoase autoturisme ale ultimelor deceni