Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 17-10-12, 00:33   #1
doi2

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 32
Default Drift car proiect

Buna ziua un un pasinoat al drift-ului si as dorii sa imi incep activitatea in acest domeniu.As dorii niste sfaturi de la niste profesionistii cam cat m ar duce achizitionare unei masini si prepararea sa de drift.As dorii sa stiu cam cat ar costa un total(masina+preparare)Va multumesc
doi2 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-12, 10:53   #2
Fess

Stock
 
Fess's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 2
Default Re: Drift car proiect

Iti urez succes !
Fess is offline   Reply With Quote
Old 26-10-12, 14:28   #3
coco_stancu

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
Default Re: Drift car proiect

Masina cam 1500 e (minim) un motor, cutie si electrica undeva la 800e (minim) dupa care va trebui sa te apuci sa le modifici, aaa suspensie cam de 1500e. Modificatul asta te va duce de la inca 3 mii minim. Parerea mea.
coco_stancu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 21:43   #4
ZooPy

Stock
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 6
Default Re: Drift car proiect

Rollcage aproximativ 550 euro scaune scoica 300 de euro , centura in 4 puncte , rezervor combustibil racing si echipamentul corespunzator
ZooPy is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 16:33   #5
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Drift car proiect

Se poate face in bani si mai putini daca alegi masina de baza corect.

Un 200sx s13 cu motorul CA18DET il poti duce relativ usor la peste 200 cai cu bani putini.

Sunt o multime de build thread-uri atat pe 4tuning cat si pe forumuri in strainatate cu toate sumele si modificarile insirate.

Trebuie doar sa cauti bine.

P.S: Eu vorbesc de drift amatoricesc in competitii unde au loc si amatorii, nu profesional.

Noroc !
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 17:28   #6
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Drift car proiect

Cati bani ai?
Ce venit lunar ai?
Sa stim daca poti sa te apuci sau nu.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 28-08-13, 16:25   #7
liviuv

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 44
Default Re: Drift car proiect

Da, vad niste raspunsuri destul de caudate aici.
Sute de euro pe chestii care nu costa nimic si alte costuri de care nu zice nimeni de ele...

Unu la mana, o scoala de drift de 2 zile cu HAI-ul ar fi un inceput correct. - 300 euro
E mult? Tu cat ai cere cuiva ca timp de 2 zile sa iti tureze masina la rosu de dimineata pana seara si sa bubui cateva seturi de roti? Benzina inclusa. Tu decat te duci cu un sandvis si o apa plata. Really...
Cu ocazia asta vezi daca intradevar iti place sau/si daca esti bun.

Doi. Masina. Si neaparat garajul.
Masina gasesti cu 1000 euro. Un 325. Garajul in schimb costa si el cam 100 euro pe luna.
Ai de facut o multime de lucruri la masina si vei sta cu ea bucati saptamani-luni in sir, indifferent cati te ajuta sau cati bani ai stransi deja. Timpul e acelasi.
Dezmembrarea masinii pana la antiphon dureaza ceva.

Trei. Piesele.
In Romania nu este obligatorie roll cage-ul sa fie omologat.
Te costa cam 300 euro si tevile.
Scaunul 180 euro nou la Racing Nick.
Frana de mana hidraulica la Racing Nick cu 150 euro.
Diferentialul sudat - 100 lei, dar tu il dai jos si il pui la loc.
Suspensia - 500 euro una ok. 1000 euro una buna. 1500 euro una superba.
Geamurile din policarbonat - 50 lei, tu le montezi insa.
Directia cu unghiuri mari - depinde, intre 150 euro si 200 euro pt taiat si sudat fuzete.

Cat costa? Costa ceva. Mai mult timp si pasiune decat bani. Este cel mai ieftin motorsport.
Intrebarea de baza este insa alta.
Unde te dai cu ea?
Nu exista nici un circuit sa poti plati sa te dai.
Te duci la Mariapocs in Ungaria si costa cam 150 lei per zi.
Sau te inscrii in Campionatul de Drift.
50 euro licenta per an. Plus 50 euro participarea la fiecare etapa.
Multe anvelope.
Si,....bafta!
liviuv is offline   Reply With Quote
Old 26-10-13, 06:26   #8
fredo

Stage 2
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 30
Default Re: Drift car proiect

"Geamurile din policarbonat - 50 lei, tu le montezi insa."

Foarte ieftine...
Toate sau fiecare ?
De unde se pot achizitiona ?
fredo is offline   Reply With Quote
Old 06-11-13, 15:33   #9
liviuv

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 44
Default Re: Drift car proiect

Completare la mesaj:
- policarbonatul se gaseste la magazine specializate. E f ieftin. E doar complicat sa-l tai fara sa-l crapi.
- mai nou, se pare ca ai unde sa te antrenezi. Si in curand apar si doua noi circuite - Motorpark la Adancata de Ialomita si MuresRing langa Ungheni.
Ambele sunt la turnat asfaltul. Cladiri facute. Pista trasata si pietruita.

Iar ca antrenament, exista un aeroport militar abandonat.
Cine stie, stie (Mane, spune tu daca vrei)
liviuv is offline   Reply With Quote
Old 06-11-13, 16:20   #10
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Drift car proiect

Pai hai sa incepep cu inceputul, si acela fiind regulamentul CND.
Obligatoru:
-Rollcage
-centura in 4 puncte de tip H.
-Scaun

Recomandat:
-Suspensie
-Evacuare
-Rezervor de competitie
-Frane si frana de mana hidraulica
-Cauciucuri fara numar, fara numar, fara numar
-Motor de minim 200 de cai

Si astea sunt doar cerintele minime.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 06-11-13, 18:01   #11
Teroarea

Stage 5
 
Teroarea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of:
[CITROEN]
Default Re: Drift car proiect

tu vb aici de plexiglass pe care il iei de la magazinele de genul praktiker,baumax etc.

policarbonatul compact este cu totul altceva el nu este casant, iar pretul pentru o coala 6000x2000 este de 750lei pretul difera in functie de grosime daca e cu protectie UV sau fara.

Quote:
Originally Posted by liviuv View Post
Completare la mesaj:
- policarbonatul se gaseste la magazine specializate. E f ieftin. E doar complicat sa-l tai fara sa-l crapi.
- mai nou, se pare ca ai unde sa te antrenezi. Si in curand apar si doua noi circuite - Motorpark la Adancata de Ialomita si MuresRing langa Ungheni.
Ambele sunt la turnat asfaltul. Cladiri facute. Pista trasata si pietruita.

Iar ca antrenament, exista un aeroport militar abandonat.
Cine stie, stie (Mane, spune tu daca vrei)
__________________
Teroarea is offline   Reply With Quote
Old 06-11-13, 18:32   #12
liviuv

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 44
Default Re: Drift car proiect

Quote:
Originally Posted by Teroarea View Post
tu vb aici de plexiglass pe care il iei de la magazinele de genul praktiker,baumax etc.

policarbonatul compact este cu totul altceva el nu este casant, iar pretul pentru o coala 6000x2000 este de 750lei pretul difera in functie de grosime daca e cu protectie UV sau fara.
Bine zis, depinde de costuri.
Ideea este sa nu pastrezi sticla din fabrica pt ca este f grea.
Mai putin parbrizul, bineinteles.

Sunt masini in CNDR cu plexiglass destule.
Nu conteaza rezistenta la un geam lateral sau luneta.
Nu e raliu.
Lexanul este cel mai scump is este is f rezistent, putand fi folosit is la parbrize.
liviuv is offline   Reply With Quote
Old 11-11-13, 16:12   #13
coco_stancu

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
Default Re: Drift car proiect

Hai sa fim seriosi, nu geamul/sticla cantareste. Explicatii omului de la cap pana la coada.
Atunci cand se renunta la geamul de sticla se renunta si la tot sistemul de actionare al geamului. Care dupa parerea mea nici ala nu face foarte mare diferenta daca masina nu este complet cheala.
coco_stancu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -