Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masini tunate (https://forum.4tuning.ro/18-masini-tunate.html)
-   -   Drift car proiect (https://forum.4tuning.ro/18-masini-tunate/341010-drift-car-proiect.html)

doi2 16-10-12 23:33

Drift car proiect
 
Buna ziua un un pasinoat al drift-ului si as dorii sa imi incep activitatea in acest domeniu.As dorii niste sfaturi de la niste profesionistii cam cat m ar duce achizitionare unei masini si prepararea sa de drift.As dorii sa stiu cam cat ar costa un total(masina+preparare)Va multumesc

Fess 26-10-12 09:53

Re: Drift car proiect
 
Iti urez succes !:D

coco_stancu 26-10-12 13:28

Re: Drift car proiect
 
Masina cam 1500 e (minim) un motor, cutie si electrica undeva la 800e (minim) dupa care va trebui sa te apuci sa le modifici, aaa suspensie cam de 1500e. Modificatul asta te va duce de la inca 3 mii minim. Parerea mea.

ZooPy 04-04-13 20:43

Re: Drift car proiect
 
Rollcage aproximativ 550 euro scaune scoica 300 de euro , centura in 4 puncte , rezervor combustibil racing si echipamentul corespunzator

Santon 09-04-13 15:33

Re: Drift car proiect
 
Se poate face in bani si mai putini daca alegi masina de baza corect.

Un 200sx s13 cu motorul CA18DET il poti duce relativ usor la peste 200 cai cu bani putini.

Sunt o multime de build thread-uri atat pe 4tuning cat si pe forumuri in strainatate cu toate sumele si modificarile insirate.

Trebuie doar sa cauti bine.

P.S: Eu vorbesc de drift amatoricesc in competitii unde au loc si amatorii, nu profesional.

Noroc !

cangri 09-04-13 16:28

Re: Drift car proiect
 
Cati bani ai?
Ce venit lunar ai?
Sa stim daca poti sa te apuci sau nu.

liviuv 28-08-13 15:25

Re: Drift car proiect
 
Da, vad niste raspunsuri destul de caudate aici.
Sute de euro pe chestii care nu costa nimic si alte costuri de care nu zice nimeni de ele...

Unu la mana, o scoala de drift de 2 zile cu HAI-ul ar fi un inceput correct. - 300 euro
E mult? Tu cat ai cere cuiva ca timp de 2 zile sa iti tureze masina la rosu de dimineata pana seara si sa bubui cateva seturi de roti? Benzina inclusa. Tu decat te duci cu un sandvis si o apa plata. Really...
Cu ocazia asta vezi daca intradevar iti place sau/si daca esti bun.

Doi. Masina. Si neaparat garajul.
Masina gasesti cu 1000 euro. Un 325. Garajul in schimb costa si el cam 100 euro pe luna.
Ai de facut o multime de lucruri la masina si vei sta cu ea bucati saptamani-luni in sir, indifferent cati te ajuta sau cati bani ai stransi deja. Timpul e acelasi.
Dezmembrarea masinii pana la antiphon dureaza ceva.

Trei. Piesele.
In Romania nu este obligatorie roll cage-ul sa fie omologat.
Te costa cam 300 euro si tevile.
Scaunul 180 euro nou la Racing Nick.
Frana de mana hidraulica la Racing Nick cu 150 euro.
Diferentialul sudat - 100 lei, dar tu il dai jos si il pui la loc.
Suspensia - 500 euro una ok. 1000 euro una buna. 1500 euro una superba.
Geamurile din policarbonat - 50 lei, tu le montezi insa.
Directia cu unghiuri mari - depinde, intre 150 euro si 200 euro pt taiat si sudat fuzete.

Cat costa? Costa ceva. Mai mult timp si pasiune decat bani. Este cel mai ieftin motorsport.
Intrebarea de baza este insa alta.
Unde te dai cu ea?
Nu exista nici un circuit sa poti plati sa te dai.
Te duci la Mariapocs in Ungaria si costa cam 150 lei per zi.
Sau te inscrii in Campionatul de Drift.
50 euro licenta per an. Plus 50 euro participarea la fiecare etapa.
Multe anvelope.
Si,....bafta!

fredo 26-10-13 05:26

Re: Drift car proiect
 
"Geamurile din policarbonat - 50 lei, tu le montezi insa."

Foarte ieftine...
Toate sau fiecare ?
De unde se pot achizitiona ?

liviuv 06-11-13 14:33

Re: Drift car proiect
 
Completare la mesaj:
- policarbonatul se gaseste la magazine specializate. E f ieftin. E doar complicat sa-l tai fara sa-l crapi.
- mai nou, se pare ca ai unde sa te antrenezi. Si in curand apar si doua noi circuite - Motorpark la Adancata de Ialomita si MuresRing langa Ungheni.
Ambele sunt la turnat asfaltul. Cladiri facute. Pista trasata si pietruita.

Iar ca antrenament, exista un aeroport militar abandonat.
Cine stie, stie (Mane, spune tu daca vrei)

JDV 06-11-13 15:20

Re: Drift car proiect
 
Pai hai sa incepep cu inceputul, si acela fiind regulamentul CND.
Obligatoru:
-Rollcage
-centura in 4 puncte de tip H.
-Scaun

Recomandat:
-Suspensie
-Evacuare
-Rezervor de competitie
-Frane si frana de mana hidraulica
-Cauciucuri fara numar, fara numar, fara numar
-Motor de minim 200 de cai

Si astea sunt doar cerintele minime.

Teroarea 06-11-13 17:01

Re: Drift car proiect
 
tu vb aici de plexiglass pe care il iei de la magazinele de genul praktiker,baumax etc.

policarbonatul compact este cu totul altceva el nu este casant, iar pretul pentru o coala 6000x2000 este de 750lei pretul difera in functie de grosime daca e cu protectie UV sau fara.

Quote:

Originally Posted by liviuv (Post 5607630)
Completare la mesaj:
- policarbonatul se gaseste la magazine specializate. E f ieftin. E doar complicat sa-l tai fara sa-l crapi.
- mai nou, se pare ca ai unde sa te antrenezi. Si in curand apar si doua noi circuite - Motorpark la Adancata de Ialomita si MuresRing langa Ungheni.
Ambele sunt la turnat asfaltul. Cladiri facute. Pista trasata si pietruita.

Iar ca antrenament, exista un aeroport militar abandonat.
Cine stie, stie (Mane, spune tu daca vrei)


liviuv 06-11-13 17:32

Re: Drift car proiect
 
Quote:

Originally Posted by Teroarea (Post 5607715)
tu vb aici de plexiglass pe care il iei de la magazinele de genul praktiker,baumax etc.

policarbonatul compact este cu totul altceva el nu este casant, iar pretul pentru o coala 6000x2000 este de 750lei pretul difera in functie de grosime daca e cu protectie UV sau fara.

Bine zis, depinde de costuri.
Ideea este sa nu pastrezi sticla din fabrica pt ca este f grea.
Mai putin parbrizul, bineinteles.

Sunt masini in CNDR cu plexiglass destule.
Nu conteaza rezistenta la un geam lateral sau luneta.
Nu e raliu.
Lexanul este cel mai scump is este is f rezistent, putand fi folosit is la parbrize.

coco_stancu 11-11-13 15:12

Re: Drift car proiect
 
Hai sa fim seriosi, nu geamul/sticla cantareste. Explicatii omului de la cap pana la coada.
Atunci cand se renunta la geamul de sticla se renunta si la tot sistemul de actionare al geamului. Care dupa parerea mea nici ala nu face foarte mare diferenta daca masina nu este complet cheala.


All times are GMT +2. The time now is 11:02.

- Copyright 2024 4Tuning