Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 08-03-04, 19:04   #601
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

multzam fain...

daca potzi trage una shi la interior...
tekno is offline  
Old 11-03-04, 08:49   #602
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Ca sa revenim la subiect ( poze si chestii )... pe www.SuperCar.ro am gasit...
Quote:
Daca sinteti la curent cu fenomenul auto \"underground\" din Bucuresti, trebuie sa-l stiti pe Bogdan WRC-ul. Daca nu, faceti o vizita pe forumurile de profil sau la fata locului si vesi da de el in mod sigur. Text: Cristian Nedelcu
Se pare ca in lumea asta, omul e identificat cu masina pe care o conduce, ea devenind un inlocuitor pentru numele de familie al soferului. Dar de ce WRC, am antrebat... \" Chiar de la campionat, insa am avut mari emotii cind am cumparat masina, pentru ca am prins ultima combinatie de acest gen. \" E30-ul este prima lui masina si o are de 6 ani. Nu ar da-o pentru nimic in lume. Chit ca o sa-si ia alta (tot un BMW bineinteles), dar WRC-ul nu il vinde. E masina lui de suflet, in care a investit pasiune, timp, si desigur bani. Vreo 5.000 de euro. M-am speriat. Se poate asa ceva? \" Pai daca iei un E30 si il faci bucati, inlocuind tot cu piese originale -pina la ultimul cheder-, il revopsesti, cu schimbare de culoare din verde in negru, ca sa se potriveasca cu interiorul din piele rosie lucrata manual, se cam poate. \" Cu toate astea, daca arata ca scoasa din fabrica, nu-i o masina adevarata. Atunci, apelind la cei de la C&C Tuning, si-a cumparat un set de jante OZ Chrono Evolution pe 16 inch (ca in WRC-ul adevarat)... \" pentru ca transformarea masinii trebuie sa plece intotdeauna de la roti. \" Greutatea redusa a acestora se simte, mai ales intr-o lume in care fiecare secunda conteaza. Kit-ul de suspensie KW, arcuri si amortizoare, si barile stabilizatoare au fost comandate celor de la C&C Tuning pentru imbunatatirea stabilitatii pe viraje si pentru obtinerea unui impact vizual garantat. \" O masina joasa e intotdeauna mai frumoasa decit una cocotata pe roti \". In plus efectul pe care suspensia il creaza in interiorul masinii este unul care te face sa te simti intr-o permanenta intrecere, macar cu tine daca nu cu altii. Kit-ul de la Rieger, cu spoilere fata-spate, praguri laterale si un eleron masiv, nu a venit decit sa completeze un tot, care avea nevoie de o linie cursiva si agresiva totodata. Capota a fost si ea modificata, motorul respirind acum prin patru guri de aerisiere suplimentare. Sa nu uitam nici sound-ul. Celelebrul sound BMW, accentuat, in limite rezonabile si placute urechilor unui impatimit, de toba finala Sebring. L-am rugat pe Bogdan sa faca niste cerculete, asa cum numai E30-urile stiu sa faca. A acceptat. Nu ca nu i-ar fi placut si lui.
Rezultatul cerculetelor...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ursulet-fum.jpg
Views:	153
Size:	16.9 KB
ID:	3605  
Gabi is offline  
Old 11-03-04, 08:51   #603
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Tot pe acelasi site ca mai sus am mai gasit...
Quote:
Uneori nu trebuie sa ne uitam la nemti, la englezi sau la americani ca sa admiram niste masini preparate ca la carte. Exista si la noi oameni dispusi sa-si consume toata energia pentru a-si vedea visul cu ochii. Sau, mai bine spus, pentru a-l conduce. Text: Cristian Nedelcu; foto: Dragos Savu
De cind bavarezii au dotat M3-ul E36 cu spoilere cu prize masive si oglinzi in doua brate, aceste accesorii au servit drept inspiratie pentru majoritatea tunerilor. Pasionatii rar trec pe linga o masina preparata fara sa caste bine ochii. Acestia stiu ca NIZ-ul era un E30 perfect intretinut, invidiat de majoritatea celor atrasi de zona rosie a turometrului. Dupa o perioada, Alex a realizat ca vremea copilariilor a trecut si a venit timpul lucrurilor mai serioase. O vreme a trait o viata dubla, impartindu-si dragostea intre E30 si E36, dar a decis, nu fara regrete, sa se dedice in totalitate modelului mai nou - BMW 325 Coupé din 1995. Pretentios si cusurgiu, a avut mari dificultati in a alege produsele de tuning care sa ofere masinii sale o nota distinctiva si exclusivista. Cele mai mari probleme le-a avut cu alegerea culorii. A lins toate cartelele de nuante de la toti producatorii de vopseluri. A convocat si a cerut parerea tuturor prietenilor. Trecind prin toate chinurile creatiei, s-a hotarit intr-un final: albastru deschis cu mult metal in el. Dar la numai citeva ore de la marea hotarire, vede pe strada un Fiat Argenta chituit si ondulat pina in maduva oaselor purtind cu mindrie culoarea aleasa de prietenul nostru. Si... here we go again! Sunat si convocat prietenii. Stresat prietenii. Exasperat prietenii. Finalitatea? Prietenii i-au impus culoarea pe care i-au propus-o de la inceput: silk white (alb perlat, matasos). Fiind o culoare 'pretentioasa' nu a fost deloc usor de vopsit, dar, una peste alta, a iesit un vis. Un vis de showroom. Un BMW coupé alb-stralucitor, cu interior asortat. Tapiteria scaunelor a fost completata de fetele de usi si de un set format din volan, pedale, schimbator de viteze si frina de mina Isota, desigur asortate. La exterior a optat, cu ajutorul celor de C&C Tuning, pentru evazari Esquise, spoilere fata, spate, praguri Rieger. Farurile au fost dotate cu pleoape si pozitii 'angel eyes', stopurile fiind inlocuite cu unele clare produse de Autostyle. Jantele OZ Classe de 18 inch cu inele cromate si suspensia cu talie joasa KW completeaza aspectul coupé-ului. Intr-un final i s-a adaugat o evacuare Borla, un chip-tuning OBD si un filtru K&N. Se poate spune ca nu s-a uitat nimic important. Poate doar un eleron, ar spune unii. Gresit. Acesta a fost 'uitat' intentionat, pentru ca influenta negativ designul masinii pus asa de bine in valoare de culoare. Dar pentru ca spatele sa aiba totusi o nota puternic individualizata, cei de la C&C Tuning au repozitionat numarul de inmatriculare renuntind la sistemul de prindere si la cel de deschidere a portbagajului. Ce mai tura-vura... masina de revista. Ati vazut-o la SIAB. Welcome to the club! Bara fata: 405 Bara spate: 409 Praguri: 258 Pleoapa luneta: 85 Pleoapa faruri: 55 Evazari aripi: 550 Oglinzi: 335 Stopuri: 205 Faruri: 310 Toba inox: 101 Jante: 277 /buc. Anvelope 225/40/18: 250/buc. Volan: 125 Schimbator de viteze: 46 Frina de mina: 55 Pedale: 50 Preturile sint exprimate in euro si nu contin TVA.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nizm.jpg
Views:	147
Size:	21.7 KB
ID:	3606  
Gabi is offline  
Old 11-03-04, 14:02   #604
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

mmdeah... frumos scris...d a' shi aici observam ca la noi s merge may mult pe styleing... un filtru shi un chip tuning nue chiar asha amre lucru facut la motor....
__________________
tekno is offline  
Old 11-03-04, 18:35   #605
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

tek: sincer sa fiu, daca as avea 300cp intr-un motor normal, nu m-ar interesa decat aspectul.
Gabi is offline  
Old 11-03-04, 19:13   #606
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

mmmdeah...
un 325, nu are 300 CP...
tekno is offline  
Old 11-03-04, 19:31   #607
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

tek: n-am zis ca are. Am spus doar ca daca as avea o masina cu 300 cp, nu mi-as mai baga nasu' in motor. Alegerea e a fiecaruia, nu te poti kk in gustu' omului, nu ?:P
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline  
Old 11-03-04, 21:12   #608
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

normal ca nu te potzi caca in gustul fiecaruia... eu doar aminteam de ce a mai zis unul dintre noi... la noi in tzara mai mult e styleing
tekno is offline  
Old 12-03-04, 21:39   #609
indianu

Stage 4
 
indianu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 262
Default

Nici eu nu sthiu ce sa cred...daca este sau nu un Ferrari veritabil.

La inceput asa am crezut,dar dupa ce am auzit zvonuri cum ca ar fi o replica,am inceput sa cred asta.

Dar totusi cine aduce o masina din state in romania?(si sa mai fie si o replica).

Cel am auzit eu:ca deocamdata omul nu poate sa circule cu masina asa;pina nu ii vin rotile comandate ca rezerva e de 3 ori mai ingusta decat celelalte......asta ma face sa cred ca ar putea fi ferrari

Maine fac niste poze,sau poate plec chiar acum.

Numai bine
indianu is offline  
Old 12-03-04, 21:45   #610
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

man tu chiar crezi ca f40 ala ii un ferrari original?? poate rotile da ..dar masina in nici un caz credema cam vazut cum arata un f 40..
__________________
catalin rs4 is offline  
Old 12-03-04, 21:51   #611
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

indiane...
vezi ca sunt ceva poze cu ferrariu, la sectziunea \"Obiectiv\" shi sigur nu e veritabil...
tekno is offline  
Old 13-03-04, 00:43   #612
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

Nu este nici un ferrari autentic este un fiero cu motor de corvette !
Nu are nici un semn de ferrari nici pe masina nici pe caroserie !
si daca stai si te uiti atent nici caroserie nu ti se mai pare de F40 ca este mult prea mica !
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline  
Old 13-03-04, 05:25   #613
indianu

Stage 4
 
indianu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 262
Default Re: :D

Quote:
Originally Posted by \"Turbo110\"
Nu este nici un ferrari autentic este un fiero cu motor de corvette !
Nu are nici un semn de ferrari nici pe masina nici pe caroserie !
si daca stai si te uiti atent nici caroserie nu ti se mai pare de F40 ca este mult prea mica !
M-am uitat in seara asta...si ai perfecta dreptate este replica 100%.

Dar tot in seara asta m-am plimbat prin oras,m-am combinat cu o gagica buna,si cand sa plec acasa ca tot omu sa dorm:surpriza.

Ferrari 355f1...omul e un neamt venit in Ro de vre-o luna,si azi era cu o gagica in dreapta;cred ca vroia sa o impresioneze ca i-a dat la masina de am zis ca nu am vazut asa ceva nici in filme.
Peste o ora ma intalnesc iar cu el pe Calea Victoriei,si spre surprinderea mea omul era f sociabil,am vb cu el pina s-a facut verde.(in engleza).
Acum apare prostia umana:unul cu un Subaru Impreza(cred ca STI) l-a macat in cur si s-a luat cu el......rezultatul cred ca il stim cu totii asa ca ala cu Impreza a facut drepta mai repede ca sa nu se faca de kk(desi el venise lansat din spate).

Dupa,ne intalnim iar la semafor si continuam dialogul...imi zice ca nu mai stie cum sa ajunga la marriot si ma ofer sa ii arat eu drumul(asa ca am mers ceva timp cu Ferrariul in spatele meu--he he-- iar omul facea jaloane ca aia de la F1 cand incalzesc cauciucurile...parca nu avea rabdare sa stea la cutie.
Cand ne despartim imi spune ca el va sta ceva timp in Ro si ca poate mai vorbim.Iau nr de tel.,numele bineinteles si ramane sa il sun maine sa mergem pe undeva,iar maine seara a zis ca mergem sa facem cateva ture cu masina(si parca nu mai trece timpul asta....ca nici somn nu mai am).

Va mai spun maine sau duminica!!!
indianu is offline  
Old 13-03-04, 05:36   #614
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

heheh super masina..ma..dar 355 nui asa..tarenu vreau sa ma laud..dar eu ma joc cu el... si subaru normal trebuie sal fac pe 500 de m cel putin... misto mane daca te plimbi cu ferrari abgia astept sa vin si eu in tara odata..
catalin rs4 is offline  
Old 13-03-04, 12:50   #615
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Bah indianule bah, mare combinator esti, nu gluma !!! O femeie si un Ferrari in aceeasi seara ????

Bine manee !!!!!!!!

Hondarul is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -