Quote:
De ce nu te iei tu cu Urban si cu PH-2cifre-3litere de manuta si scrieti o carte cu povesti nemuritoare despre masinile japoneze si americane?
O sa v-o cumpere toti reisarii de 13-19 ani si o sa faceti o gramada de bani.
|
Degeaba te iei de ei pimp_lex,oamenii au dreptate.Masina asta e foarte proasta iar japonezele sunt cele mai tari.
Se stie ca e plin de motoare japoneze de 870 CP sau mai mult aspirate si care functioneaza cu benzina de la pompa.
De asemenea,se stie ca muscle-car-urile sunt grele.Asta de exemplu cantareste 1.270 kg,o imensitate.E drept ca e mai putin decat o compacta normala de familie,dar la doar 870 CP e inadmisibil asa ceva.
Se stie ca motoarele de cilindree mare sunt grele si asta dauneaza performantelor.De exemplu,acest motor de tanc inapoiat tehnologic cantareste cu 2,7 kg mai mult decat minunatia tehnica de V10 de pe M5,ceea ce e o enorm.Mai ales ca nu are decat 370 CP in plus fata de V10...
Ignorand restul de chestii care o trag si mai mult in jos gen fundul masinii plat,difuzorul de aer din spate,suspensia de Corvette,discurile de frana de 15 inch,etrierele cu 6 pistonase si cutia de viteze montata in spate,e clar ca masina asta e un cacat,ca "la performate o japoneza .... e muult mai buna", ca "jap e mai treaba" si ca "japonezele sunt avantajate de cai multi la cilindree mica".
Quote:
ce are in plus fata de celelalte muscle cars ?de ce este asa apreciata?
|
Nu sunt foarte multe muscle-car-uri,si mai toate sunt apreciate.In plus,asta e mai mica decat un muscle-car clasic,si a avut doua motoare excelente:440+6,cel mai mare motor montat pe un "pony car",si 426 Hemi,considerat cel mai bun motor de pe muscle-car-uri.Cu toate astea,rivalul sau direct,Camaro 427,era mai rapid.