Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 26-08-10, 12:55   #1
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Muscle-Car al zilelor noastre - Hurst Hemi Challenger

Masinile americane au ceva special, poate sunetul motoarelor V8, poate faptul ca accelereaza uimitor, sau faptul ca pastreaza aspectul si traditia masinilor clasice americane puternice. Hurst a transformat un Challenger intr-un bolid complet, evident supra-alimentat, de 572 de cp. Adica cat un Ferrari 458 Italia. Insa toata masina ne place, nu doar ce e sub capota. Enjoy!


Ce e ala Muscle-Car? Challenger este asa ceva. Acest Dodge Challenger nu este o masina sport, este un muscle-car, o masina care nu trebuie sa fie buna in viraje. Aceste masini "cu muschi" sunt menite sa fie impunatoare si zgomotoase. Acest tip de masina are ca scop sa faca o impresie si sa lase o impresie. In plus, pe linie dreapta, sa fie rapida, cea mai rapida. Challenger face toate astea foarte bine, este un muscle-car veritabil.





Hurst a facut aceasta masina periculoase si puternica, si mai puternica si mai zgomotoasa. A facut o masina in care soferul e stapan peste strazi, o masina din care va iesi Arnold in urmator Terminator cu ochelarii de soare, geaca de piele si shot-gunul in mana.






Filozofia Hurst este aceea de a face masini Hot-Rod pentru gentlemeni. Adica un muscle-car pe cat de puternic, pe atat de rafinat. Asa au luat nastere aceste doua Hurst Challenger alb si negru. Masina neagra si cea alba sunt asemenatoare, dar au mici diferente. Ambele au un motor V8 de 572 cp si sunt incaltate cu jante pe 20 de inci, cu anvelope BF Goodrich. Cea alba este cu transmisie automata, iar cea neagra cu una manuala. Schimbatorul de viteze in cazul masinii cu cutie manuala este unul foarte atragator, care, atunci cand nu este strans in pumn, iti incanta privirea.





Evacuarea Magnaflow cu 4 iesiri scoate flacari de la detonatiile motorului urias, iar sunetul... ma rog, nu putem descrie sunetul, dar cu siguranta este unul apocaliptic. Motorul are o putere crescuta datorita compresorului Vortech, care face rotile spate sa piarda aderenta si in treapta a 3-a de viteza.





Suspensia completa este un kit Eibach, ce tine masina bine pe sosea, si o transforma intr-o masina care iti da incredere, nu ai zice ca esti intr-un muscle-car. Si asta e bine, tinand cont ca poate atinge 250 de km/h destul de lejer.





Hurst Hemi Challanger este o masina reusita, cu modificari complete, la exterior, interior si mai ales motor. Insa este facuta cu bun gust, fara a epata si fara a intra in sfera Pimp My Ride. Ne place cum arata. Si cu siguranta ne-ar placea si ce sunet scoate si cum accelereaza. Poate in viitor romanii care doresc viteza si adrenalina vor da masinile europene pe cele americane si vom putea vedea si noi live cum miroase si cum se comporta un Muscle-Car adevarat.


Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 27-08-10, 00:18   #2
spiner

Stage 3
 
spiner's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 124
Default Re: Muscle-Car al zilelor noastre - Hurst Hemi Challenger

Febletea mea :X
As munci si o viata intreaga sa platesc pentru o asa masina. :X

Cel mai mult imi place ca e simpla si puternica.Acum mai nou..si fiabila
spiner is offline   Reply With Quote
Old 29-08-10, 00:28   #3
rhynn

Stage 2
 
rhynn's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 31
Default Re: Muscle-Car al zilelor noastre - Hurst Hemi Challenger

Imi place cum ai abordat subiectul
Din ce am observat pana acum, la noi exista o reticenta fata de muscle cars - motivele invocate sunt multe, gen "au motoare prea mari si degeaba", "tre sa mergi cu cisterna dupa tine", "nu-s bune pentru drift" (de parca ne-am nascut toti drifteri ), "taxele te rup in doua", etc. In ceea ce priveste costurile pentru achizitia si intretinerea unei astfel de masini, e adevarat, cam trebuie sa pompezi; dar sunt convinsa ca merita tot efortul. Plus ca sunt foarte rezistente, in timp.
Personal, sunt innebunita dupa Dodge Challenger - alaturi de Mustang si Camaro Le gasesc fascinante - puternice, dar rafinate, exact cum ai spus si tu. Din pacate, nu am avut placerea sa conduc una, asa ca pot doar sa imi imaginez senzatiile pe care le poti avea la volanul unui astfel de bolid...
Foarte reusita creatia celor de la Hurst
rhynn is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -