Masinile americane au ceva special, poate sunetul motoarelor V8, poate faptul ca accelereaza uimitor, sau faptul ca pastreaza aspectul si traditia masinilor clasice americane puternice. Hurst a transformat un Challenger intr-un bolid complet, evident supra-alimentat, de 572 de cp. Adica cat un Ferrari 458 Italia. Insa toata masina ne place, nu doar ce e sub capota. Enjoy!
Ce e ala
Muscle-Car? Challenger este asa ceva. Acest
Dodge Challenger nu este o masina sport, este un muscle-car, o masina care nu trebuie sa fie buna in viraje. Aceste masini "cu muschi" sunt menite sa fie impunatoare si zgomotoase. Acest tip de masina are ca scop sa faca o impresie si sa lase o impresie. In plus, pe linie dreapta, sa fie rapida, cea mai rapida. Challenger face toate astea foarte bine, este un muscle-car veritabil.
Hurst a facut aceasta masina periculoase si puternica, si mai puternica si mai zgomotoasa. A facut o masina in care soferul e stapan peste strazi, o masina din care va iesi Arnold in urmator Terminator cu ochelarii de soare, geaca de piele si shot-gunul in mana.
Filozofia Hurst este aceea de a face masini
Hot-Rod pentru gentlemeni. Adica un muscle-car pe cat de puternic, pe atat de rafinat. Asa au luat nastere aceste doua
Hurst Challenger alb si negru. Masina neagra si cea alba sunt asemenatoare, dar au mici diferente. Ambele au un motor
V8 de 572 cp si sunt incaltate cu jante pe 20 de inci, cu anvelope
BF Goodrich. Cea alba este cu transmisie automata, iar cea neagra cu una manuala. Schimbatorul de viteze in cazul masinii cu cutie manuala este unul foarte atragator, care, atunci cand nu este strans in pumn, iti incanta privirea.
Evacuarea
Magnaflow cu 4 iesiri scoate flacari de la detonatiile motorului urias, iar sunetul... ma rog, nu putem descrie sunetul, dar cu siguranta este unul apocaliptic. Motorul are o putere crescuta datorita compresorului
Vortech, care face rotile spate sa piarda aderenta si in treapta a 3-a de viteza.
Suspensia completa este un kit
Eibach, ce tine masina bine pe sosea, si o transforma intr-o masina care iti da incredere, nu ai zice ca esti intr-un muscle-car. Si asta e bine, tinand cont ca poate atinge 250 de km/h destul de lejer.
Hurst Hemi Challanger este o masina reusita, cu modificari complete, la exterior, interior si mai ales motor. Insa este facuta cu bun gust, fara a epata si fara a intra in sfera Pimp My Ride. Ne place cum arata. Si cu siguranta ne-ar placea si ce sunet scoate si cum accelereaza. Poate in viitor romanii care doresc viteza si adrenalina vor da masinile europene pe cele americane si vom putea vedea si noi live cum miroase si cum se comporta un Muscle-Car adevarat.