07-06-06, 22:00
|
#1
|
Stock
Join Date: Jun 2006
Posts: 2
|
Dodge Neon SRT-4 Stage 3
primul meu post pe acest forum,mijto apropo....
so,auzisem de masina originala,cu motor de 2,4 turbo si 230 de cai,ceea ce e bine,mai ales la pretul de aprox 20K $(in SUA),dar am vazut ceva si mai si....stage 3 la aceasta masina,cu tehnologie de la divizia SRT a DaimlerChrysler si cu anumite piese de la Mopar....asa ca,acelasi motor dar cu multe noutati importante si 310 cai alimentat cu benzina normala si 355 de cai cu benzina cu cifra octanica mare,pretul aproximativ: 28-30K de dolari....
asa masina sa iti tot iei,nu vreo masina de fite cu V8 urias sau cine stie ce,una "clasica",americana dar cu infuzii macar spirituale de tuner-car japonez.cine zice ca americanii nu pot face in motor cu 4 cilindrii in linie cum trebuie??nu prea stiu,dar le mai si nimeresc...
ce parere aveti voi,v-ati cumpara una???eu mi-as cumpara mai mult ca sigur,daca as avea carnet si banii necesari
PS:cred ca v-ati dat seama de ce am pus topicul la masini tari nu???
|
|
|
26-07-07, 22:53
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
eu am una si o iubesc mai mult decat orice... weekendul trecut m-am intrecut cu un M6 pe autostrada si i-am dat lectii... masina asta e fenomenala... numerele care le-ai citat sunt LA ROTI, spre deosebire de ceilalti care le zic la motor, deci numerele sunt mult mai mari..
pe deasupra, nimeni nu-si pune doar Stage3, ci de aici fac si toate celelalte modificari ca esapament mare, intercooler mare, etc, etc.... modificate usor fac in jur de 340-350cai la roti, si in High Octane Mode (cand folosesti benzina de 100+) in jur de 390-400cai la roti... si toate astea fara a avea nevoie de orice fel de tuning... doar bagi cheia in contact si te-ai dus....
cu amea am reusit 12.39@189km/h pe 400m cu drag radials... cu slickuri toate intra in 11secunde cu putin efort, ceea ce e fenomenal!!! cred ca cu adevarat o sa ajunga o masina clasica, pt ca nu exista nimic aicea care sa-i stea in cale, mai ales rahatul ala de mazda speed 3
asta e a mea...
si niste filme daca ai timp de risipit sunt de anu trecut, n-am fost decat o data la pista anu asta
http://s59.photobucket.com/albums/g3...t=DSCF0622.flv
http://s59.photobucket.com/albums/g3...t=DSCF0618.flv
https://www.youtube.com/watch?v=3W84QiB3foM
http://media.putfile.com/calgary-race-city
http://media.putfile.com/JULY-7TH-2006
|
|
|
27-07-07, 19:12
|
#3
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
fara suparare da eu cred ca tu ai luat-o in bot de la m6
|
|
|
31-07-07, 02:36
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by blazeyblaze
fara suparare da eu cred ca tu ai luat-o in bot de la m6
|
raspuns TIPIC romanesc... orice ai reusi sa faci care sa fie cat de cat de lauda, au grija romanii sa vina sa-si dea ei cu parerea, ca doar de, ei le stiu pe toate, si isi baga unghia-m gat de ciuda...
inainte sa faci comentari tampite ca asta, poate ar trebui sa verifici numerele de performanta inainte sa deschizi gura....
M6
0-100>>4.7s
400m>>12.4s la 194km/h
viteza maxima>>limitata la 250km/h
SRT4 S3
0-100>> ~4.0s
400m>> eu am facut 12.39s la 189km/h pe cauciucuri de strada, altii cu slick-uri sunt in jur de 11.5-11.8
viteza maxima>>280km/h
sa sti ca am avut respect enorm pentru masina asta, si e inca una din favoritele mele... vroiam foarte mult sa ma intrec cu una desi ma asteptam sa pierd.... dar cum spuneam.... nu a putut sa ma ia nici o singura data, si ne-am jucat pe autostrada vreo 15-20 de minute bune pana m-am saturat sa-l tot bat si l-am lasat sa se duca... de la 120 la 190 nu cred ca am pus mai mult de o masina intre mine si el, poate chiar mai putin, dar de la 190 la 240 ma distantam la 2-3 masini, si daca nu incetineam ar fi continuat tot la fel ca aia se opreste la 250....
|
|
|
31-07-07, 03:44
|
#5
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
unu la mana sa nu uitam ca esti si tu roman deci clar esti "prost" ca noi restul....lasa-ma cu mentalitatea de strain fugit din tara ca nu ma impresionezi....mai verifica si tu forumurile de specialitate....0-100 m6 scoate foarte lejer 4.3, 4.2....dar nu cred ca ne inreteseaza asta....m6 e limitat la 280....deci iar eronat...orice M e limitat din fabrica la 280.....si asta iti spun din experienta pentru ca am avut si eu M, un e39 M5 (asta apropo de bagat unghia in gat)....si da-mi voie sa cred ca o masina de 5 litri v10, 507 hp si 520.0 Nm bate rau o masina de 2.5 litri, 355 cai si 365 nM MAI ales la drum....nu stiu cum poti sa vorbesti in stilul asta de impertinent fara sa verifici TU faptele....check youtube si o sa vezi ca m6 bate in top speed yamaha R1....oricat de mult iubesti tu chryslerul ala....da-mi voie sa ma indoiesc ca esti in stare sa bati un m3
oh and trust me young fella`....I've driven more sports cars than u ever dreamed of and I know what I'm saying....asta apropo de comentarii "tampite" pe care le fac eu
salut si o zi buna
__________________
sec
Last edited by blazeyblaze; 31-07-07 at 03:46.
|
|
|
31-07-07, 05:31
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
nu e greu sa te tii cu o masina de 20.000 dupa un m6...la noi s-a tinut una de 5.000 deci cu una de 20.000 e lejer
|
|
|
31-07-07, 11:50
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by blazeyblaze
unu la mana sa nu uitam ca esti si tu roman deci clar esti "prost" ca noi restul....lasa-ma cu mentalitatea de strain fugit din tara ca nu ma impresionezi....mai verifica si tu forumurile de specialitate....0-100 m6 scoate foarte lejer 4.3, 4.2....dar nu cred ca ne inreteseaza asta....m6 e limitat la 280....deci iar eronat...orice M e limitat din fabrica la 280.....si asta iti spun din experienta pentru ca am avut si eu M, un e39 M5 (asta apropo de bagat unghia in gat)....si da-mi voie sa cred ca o masina de 5 litri v10, 507 hp si 520.0 Nm bate rau o masina de 2.5 litri, 355 cai si 365 nM MAI ales la drum....nu stiu cum poti sa vorbesti in stilul asta de impertinent fara sa verifici TU faptele....check youtube si o sa vezi ca m6 bate in top speed yamaha R1....oricat de mult iubesti tu chryslerul ala....da-mi voie sa ma indoiesc ca esti in stare sa bati un m3
oh and trust me young fella`....I've driven more sports cars than u ever dreamed of and I know what I'm saying....asta apropo de comentarii "tampite" pe care le fac eu
salut si o zi buna
|
ma bucur ca in fata dovezilor ca gresesti, in loc sa admiti ca ai gresit si ca m-ai insultat degeaba, preferi sa alegi doar sa-mi stergi mesajul...
cat ai sti tu pe hartie ce ar fi si cum ar fi despre bmw, imi pare rau dar esti pe atat de ne la curent cu masina mea... nu stiu ce inseamna 365nM, dar daca la bmw care are 380 ft/lbs de tq cuplu e 500, la amea cu vreo 450tq (la motor) cam cat iese, 600+?
daca vrei informatie, sunt fericit sa ti-o dau si sa vorbim... dar daca doar ma stergi, de ce sa-mi pierd timpu... deasta mi se ofilesc mie florile ca nu ma crede cineva pe internet
|
|
|
31-07-07, 11:54
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by zGb
nu e greu sa te tii cu o masina de 20.000 dupa un m6...la noi s-a tinut una de 5.000 deci cu una de 20.000 e lejer
|
EXACT! sunt masini cu mult mai rapide ca a mea... doar de asta ne modificam masinile, ca sa ne tinem si sa batem masini scumpe, masini super rapide, etc... daca nu am avea ceva cat de cat de calibru, nici nu si-ar risipi benzina vreunu cu tine, deci eu ma bucut cand cate un Z06 sau 911 consider ca sunt demn sa-si piarda timpul cu mine
limita vitezei e doar in bani si limita ta de inteligenta in cum ii cheltui... si un E30 modificat destul poate sa rupa un M6 sau orice altceva rapid in afara de poate un konnigseg dupa ce bagi destula tehnologie si bani in el...
ce vreau eu sa strezes e doar asta... cu stage 3, si cu celelalte modificari de rigoare, ai o TONA de putere, si nu trebuie sa ajustezi nimic... te sui in masina, invarti cheia, si gata... ZERO tuning required, decat daca vrei mai multa putere...pt mine asta e cel mai grozav lucru...
Last edited by AlliedComposites; 31-07-07 at 11:56.
|
|
|
31-07-07, 19:13
|
#9
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
ti-am explicat deja ca ti-am sters posturile pentru ca nu am sa-ti permit sa ma jignesti cum vrei tu
cat despre victoria ta asupra m6....ma repet.....eu CRED ca e cam greu de realizat
|
|
|
31-07-07, 20:21
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
eu cred ca diferenta principala in cazul de fata este faptul ca M6 cu toate jucariile si luxul pe care BMW le-a incorporat in masina cantareste cat o balena albastra....
teoretic nici un amarat de lotus elise de 1.8L nu ar trebui sa rupa un mustang V8, dar cu toate astea cacareaza de lotus invinge, fiindca cantareste cat un fulg....
eu zic ca daca aveam si racegas si activam High Octane Mode in masina (care iti da cam ~50cai la ROTI in plus), tipul din M6 chiar ar fi inceput sa planga
uite cum arata "cutiuta de jucarii" cu care vine stage3
-butonul albastru are doua pozitii>> una ca sa ude automat intercoolerul cand vede ca are nevoie, si cealalta ca sa uzi intercoolerul cand vrei too
-rotita unde scrie 3 este ca un "gear based boost control".. pe 0 limiteaza presiunea la 10PSI... pe 1 limiteaza presiunea la 15PSI... pe 2 limiteaza presiunea in prima viteza la 10PSI si dupa putere maxima.. pe 3 nu limiteaza nimic, dar pe strada e aproape inutil ca 24psi in a intaia e greu de controlat... 3 e mai mult doar pentru pista cand ai cauciucuri de competitie...
-butonul rosu e pentru High Octane Mode, un fel de M Mode al lui dodge... trebuie sa folosesti macar benzina de 100+ octane, altfel cum simte detonatie iese din HOM... in realitate, daca vrei sa tina pana la viteza maxima, iti trebuie macar 109octane... noi aici la pompa avem 91 ca premium, nu 98 ca'n europa deci din pacate numai cu benzina speciala (sau cu methanol injection) putem beneficia de aceasta extra putere in condusul de zi cu zi... deci eu si altii suntem fortati sa cumparam cate un butoi sau doua de 200L de race gas la inceputul fiecarui sezon ca sa ne putem maxa masinile la pista... diferenta e FOARTE simtibila, desi e numai 50cai putere in plus, pt ca nu numai creste puterea, dar si viteza cu care motorul produce puterea...
pe scurt, asta e o masina de conducator... nu are rafinament, nu are lux, arata OK dar nu grozav, e facuta de o marca cu reputatie slabutza si e bazata pe una dintre cele mai varza masini americane... cu toate astea, daca iubesti sa conduci, o sa te faca sa razi si sa te simti grozav de fiecare data cand esti la volan, si daca modifici si suspensia, e aproape la fel de buna in curbe cum e pe linia dreapta. Daca iubiti masinile, si avezi vreodata sansa sa conduceti o masina ca asta, sau chiar si una stock, luatio de la mine si datii o sansa, pentru ca eu cred ca o sa va uimeasca mai mult decat va puteti imagina...
|
|
|
03-08-07, 04:37
|
#11
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
SRT 4 face minuni nu numai pe Neon
insa se stie ca depinde si de Sofer rezultatul unu drag race
|
|
|
03-08-07, 05:29
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB
SRT 4 face minuni nu numai pe Neon
insa se stie ca depinde si de Sofer rezultatul unu drag race
|
foarte adevarat... un Z06 ar trebui sa scoata can 12.0-12.3 la altitudinea noastra (calgary e cam la 1000m altitudine, si de multe ori presiunea atmosferica e ca si cum ai fi la 2000+ m ) dar sunt multi care se chinuie sa intre in 12s, si mult timp scot doar in jur de 13s.... aia buni cu modificari minime sunt usor in 11s deci da, face mare diferenta sa sti sa conduci
sper intr-o zi sa ma duc cu masina in california sau pe coasta de est, undeva la nivelul marii, ca acolo masina mea ar face cam 11.3-11.5 pe 400m, in loc sa ma chinui atat sa ajung la 11s
|
|
|
03-08-07, 15:07
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,509
Member of: [Opel] [Competitor CNCA]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
poate i-ai dat tu lectii lu ala cu m6 dar poate era un sofer care nu avea nici o treaba cu sofatu... totusi dif intre 507 cai si 400 cat zici tu e ceva cam mult ca sa ii dai lecti
|
|
|
04-08-07, 18:15
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by pilula20
poate i-ai dat tu lectii lu ala cu m6 dar poate era un sofer care nu avea nici o treaba cu sofatu... totusi dif intre 507 cai si 400 cat zici tu e ceva cam mult ca sa ii dai lecti
|
da ma da geniule, ca e asa de greu sa o calci in a patra, si sa faci o schimbare de la 4-5... cred ca si varumiu de 13 ani ar scoate aproape exact acelasi timp ca un sofer profesional daca il pui doar sa o calce de la viteza in linie dreapta....
deci poate ca pe tine si pe cei ca tine probabil ca va roade gelozia, da m-ai scotezi-va unghia din gat, nu va mai dati atat cu parerea si cautati nod in papura si gata... eu unu m-am saturat sa va tot dau mura in gura si sa ma tot explic si am terminato cu threadul asta... aia care stau in spatele calculatorului toata ziua si isi dau cu parerea despre cum sunt sau ar trebui sa fie lucrurile, poftiti, puteti sa va pisati pe threadul asta cat vreti.... mi se rupe mie **** ca nu ma credeti voi... sunteti niste fraieri, si pana nu o sa conduceti si voi o masina de 11s, nu o sa intelegi niciodata cu adevarat ce inseamna putere...
|
|
|
04-08-07, 18:19
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Dodge Neon SRT-4 Stage 3
Quote:
Originally Posted by pilula20
poate i-ai dat tu lectii lu ala cu m6 dar poate era un sofer care nu avea nici o treaba cu sofatu... totusi dif intre 507 cai si 400 cat zici tu e ceva cam mult ca sa ii dai lecti
|
auzi, eu n-am facut decat 7 clase in romania, dar pana si eu pot sa fac un calcul cand ma uit la videoul postat mai sus cu m6 vs merc.... merc 640, m6 500.... 140 cai diferenta! ia hai da-ti si tu cu parerea nitel despre cum s-a intamplat aia... nu serios, cum a reusit sa piarda ala in mercedes, te rog, pe tine si pe ceilalti super genii de aici, hai dati-va cu parerea voastra foarte informata
EDIT: scuze, vad ca a fost postat in alt thread, de altul care avea dubii... al doilea post de pe pagina are quote la link
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...76#post1030176
ia ziceti ma.... 500hp 383tq conta 640hp 700+ tq... cum de castica m6 desteptii lu tata
Last edited by AlliedComposites; 04-08-07 at 18:23.
|
|
|
|
|