Daca ii dai talpa, simti miros de carne vie! LAMBORGHINI isi dinamiteaza fara mila toti adversarii cu cei 640 CP.
SA SPUI DESPRE LAMBORGHINI ca este o masina este pur si simplu o subestimare. Spune pur si simplu ca este cea mai tare. Nu e neaparat cea mai buna solutie, din punct de vedere tehnic, sa dai un tur prin oras - e prea mare, iar motorul prea greu.
Nici la drum lung nu sta prea bine: e greu de manevrat si nici nu iti ofera prea mult spatiu in interior. Opiniile sunt insa impartite, unele mai agresive, altele motivate. Italienii nu se vor simti insa niciodata ofensati. Va vor privi pur si simplu in ochi si va vor raspunde sec.
Vedeti, Murcielago exact asta si-a propus sa fie! Nu intr-atat o masina sport, cat un eveniment pe roti menit sa-ti schimbe viata. De-a lungul deceniilor, Lambo a fost intotdeauna bestia salbatica din elita supercar-urilor. Si ca sa fim sinceri, in 1966 cu Miura, Lambo a inventat de fapt cuvantul supercar.
Puterea, performanta si pasiunea au fost ridicate la cel mai inalt nivel. Lamborghini a iesit intotdeauna in evidenta prin faptul ca nu a mers la curse - exceptie facand desigur cursele de barci cu motor, un domeniu al sporturilor cu motor care este cam la fel de irelevan ca si Formula 1, competitie in care Lambo a activat cativa ani.
Cu Miura, Countach, Diablo si, desigur, Murcielago, Lamborghini a incercat sa dea intotdeauna o replica rivalului de moarte Ferrari si, de cand Turbo a fost lansat, in 1975, si celor de la Porsche, desigur. In incercarea de a le pune probleme celor doua marci, Lamborghini a creat mereu o atmosfera "tensionata" pe piata supercar-urilor.
Deci, daca lumea auto este intr-o permanenta cursa de inarmare cu caiputere, atunci putem spune ca Lamborghini a stat intotdeauna in frunte la acest capitol. Ferrari, primul constructor din Modena, a jucat o carte dura, spunand intotdeauna ca pentru ei nu exista nici un rival.
Pe de alta parte, "tinerii" de la Lamborghini se lauda ca sunt mai trendy si ca-si pot ridica nasul pana sus in curtea rivalilor. Ba chiar mai mult. Daca Ferrari lanseaza un V12 cu 620 CP, cum e cel de pe 599 Fiorano, atunci Lamborghini are un motor de 640 CP. De aici vine si numele noului model - Murcielago LP640.
V12-le de la Lamborghini este un despot in imperiul motoarelor cu 12 cilindri. Dupa ani si ani in care singurul obiectiv era sa produca motoare mai mari si mai puternice, Lamborghini a dat acum cu adevarat o lovitura rivalilor. Capacitatea motorului a crescut de la 6,2 litri la 6,5 si intr-adevar dezvolta 640 CP.