Dodge Viper-ul este cu adevarat o masina frumoasa. Am fost si am vazut-o si surprinzator am vorbit cu proprietarul masinii. Pot spune am primit informatii importante despre masina si de asemeni de unde le-a venit idea celor de la American Marketing and Branding sa faca aceasta tombola si cum de au ales ca aceste premii (masina, motocicleta, scuterul, televizorul si i-pod-ul) sa fie date castigatorilor.
Dupa cum am vazut, masina nu a fost modificata la exterior. Si pentru asta exista si un motiv. De ce ar schimba cineva look-ul acestei masini?
Ma asteptam ca Viper-ul sa aiba cel putin un eleron …am intrebat si nu am ezitat sa primesc si raspunsul. Exista un fel de eleron care se poate pune pe aceasta super-masina dar nu este necesar deoarece sunt suficiente componente care cresc fortele gravitationale si tin masina absolut lipita de asfalt. Pin urmare nu a necesitat un asemenea upgrade.
Cel care s-a ocupat de motor si de supravegherea proiectului, mi-a spus ca V10-le a fost modificat in intregime scopul final fiind sa scoata tot ce se poate din el, fara a fi alterata capacitatea cilindrica.
Scopul proprietarului a fost sa impinge performanetele masinii pana la 1000cp sau mai mult si sa faca din aceasta una din cele mai rapide masini din sud-estul Americii. Pasii urmati au fost: imbunatatirea performantelor,cresterea rezistentei partilor componente ale motorului si apoi adaugarea celor mai inovatoare sisteme de crestere a puterii cum ar fi ‘fuel management system’, supercharger si cele doua tuburi de NOS-care defapt au si impins masina la peste 1000 CP.
Daca treceti prin Afi Mall si prindeti masina cu capota ridicata puteti vedea exact cat de drastic a fost modificat motorul. Chiar ca numai arata ca un motor ‘normal ’ de Viper…este complet modificat.
Intradevar, masina este foarte zgomotoasa…dar este un sunet de caliatate- ‘sunet de putere’. Atrage atentia, pentru ca in opinia mea, suna exact ca un avion de lupta…super tare.
Totul este impresionant legat de aceasta masina, mai ales cand vine vorba de specificatiile tehnice si modificarile suferite iar totul capata sens daca te uiti la Cp/Kg.
Am citit acest topic de la inceput si am vazut niste post-uri legate de Veyron….
Consider ca daca Veyronul e mai tare la start, Viper-ul bate la top speed. Deasemeni consider imprtanta valoarea masinilor in cauza si tehnologia folosita de producatori vs tunning.Veyron-ul costa peste un million de euro si foloseste tehnologie mult mai noua decat Viper-ul…deci nu incape comparatie intre acestea.
Hmmmmm….Daca privim comparatia Veyron-Viper din alt unghi, Viper-ul asta a castigat teren in fata Veyron-ului…
Am ramas fascinat pot spune, cand m-am uitat la cauciucuri…..pfff…cat de late sunt…335’’.
Bineinteles ca am intrebat care este raspunnsul legat de ‘luft-ul’ (spatiul) dintre capota si bara. Si am primit si raspunsul. Din cauza SuperCharger-ului…motorul a crescut in ‘inaltime’ si numai are loc sub capota , iar tinand cont de decizia proprietarului de a nu schimba nimic din look-ul ‘stock’al ‘Viperei Rosii’ s-a facut o mica ajustare la pozitia de inchidere a capotei. Acest fapt nu afecteaza performantele masinii si nici gand ca, virgula, capoata se poate deschide in mers.
Din punctual meu de vedere…as vrea ca aceasta masina sa fia a mea.
Am cuparat ieri 2 bilete la pretul unuia, ca era promotia de miercuri si acum astept cu sufletul la gura extragerile saptamanale si cea finala .
Ma consolez si cu premiile 2-3…chiar si 4 si 5 dar masina e piesa de rezistenta a acestui eveniment.