Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-10, 17:49   #1
Magos

Stage 5
 
Magos's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[VW]
[Honda]
Default La nivel de strada: Honda Del Sol

La nivel de strada: Honda Del Sol

Cand spui Del Sol, nu spui numele vreunui resort din Spania sau Caraibe, ci pomenesti o masina deosebita, ultima din “clanul” CRX, vedeta niponilor de la Honda. Un targa destul de fasnet, in doua locuri, cu foarte mult sex-appeal.

Aceleasi ganduri le-a avut si proprietarul exemplarului de mai jos, Randy, care a vanat masina pret de cinci ani, pe diferite site-uri. De ce?!? El stie de ce, noi stim ce a facut cu ea dupa ce a intrat in posesia ei… Asa ca Randy s-a apucat de mesterit, avand la activ deja cateva proiecte destul de cunoscute peste ocean, tot Honda.

Primul gand a fost sa faca un swap de motor, inlocuind vechiul motor cu altul, imprumutat de pe versiunea de top - VTi, un B16A2, care in stare “naturala” produce nu mai putin de 160 CP. Daca mai luam si modificarile, atunci se schimba kalimera…

Motorul a fost “doftoricit” intr-un mod mai special, blocul motor ramanand cel original, de B16A, cilindrii au fost inlocuiti cu interne de CTR (Civic Type R), la fel si pistoanele, supape si arcuri de supape, toate fiind adaptate de pe CTR. Se adauga apoi doua axe cu came Skunk2 Pro Series, cam gears Skunk2, regulator de presiune combustibil B&M, radiator din aluminiu Koyo, furtune Samco pentru radiator, oil cap Spoon, intake Weksos short-ram din carbon, serpi JG Edlebrock Pro Series, traseu evacuare custom, finala Mugen Teardrop, Kazz LSD, ambreiaj Fidanzza si short-shifter B&M.

Partea trenului de rulare este compusa din suspensii coilovers combinate Skunk2/Tokico Illumina, bare antiruliu cu grosime de 36mm, bucsi poliuretanice Energy Suspension, placutele de frana sunt Hawk, furtunele metalice Goodridge, toate acestea fiind asortate jantelor BBS RS pe 15”.

Exteriorul se prezinta intr-o forma cat mai ... JDM. Vopseaua este din gama Honda - „Root Beer” iar buza fata este imprumutata de la fratiorul Civic Sedan. Atat. Nimic mai mult.

Randy a preferat ca accentul sa fie pus pe motorizare, in rest toate fiind perfecte in forma originala, caci Del Sol este, din nascare, o masina deosebita. Noua ne place, mult!!

__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------

....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....


Last edited by boy_wonder; 28-01-10 at 10:17.
Magos is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 20:19   #2
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: La nivel de strada: Honda Del Sol

arata criminal masina !!Dar cel mai mult ma impresionat cat de joasa e !!!
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 20:46   #3
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: La nivel de strada: Honda Del Sol

Quote:
la fel si pistoanele, bielele, bieletele, supape si arcuri de supape
E bine ca are bielete de CTR in motor .... si

Quote:
regulator de presiune in combustibil B&M
si regulatoru de presiune in combustibil.

Cireasa de pe tort e diferentialu antiblocant ....

P E N I B I L E asemenea greseli in 2010 pe un site de tuning care se vrea motzu !
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -