Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
Re: Antas V8 Gt
cind am vazut-o prima data din fata mi-am zis " drace,asta ce VIPER o mai fi"?
De sus arata ca masinile din filmele cu sergiu nicolaescu si pistruiatu
O masinuta cel mult interesanta,in final.
Motorul Maserati de 4719cc alimentat prin carburator este, intamplator, motorul folosit pe Mexico si Quattroporte I... la sfarsitul anilor 1960, motiv pentru care ma indoiesc ca se mai poate inmatricula, chiar daca l-ar fabrica cineva in serie
Prima Berlinetta iesita pe portile celor de la Faralli & Mazzanti, este o bijuterie propulsata de un motor V8 de provenienta Maserati. Masina va fi prezentata la expozitia Top Marques din Monaco.
Faralli & Mazzanti este o firma italiana de restaurari de automobile clasice. Ultimul proiect al celor de la F & M este ANTAS V8 GT. Este o masina complet inspirata din filozofia moelelor din trecut ce faceau parte din seriile "speciale", avand caroseria din aluminiu si fiind construita manual.
Sub capota din fata se gaseste un puternic motor V8 Maserati de 310 CP, hranit de patru carburatoare Weber dublu corp. Pe langa forta si comportamentul elastic, acest motor mai ofera si senzatia unei manevrabilitati inatalnita numai la GT-urile clasice.
Tractiunea se face pe rotile din spate de 225/ 55 x 17, iar cutia de viteze este manuala cu cinci trepte.
Viteza maxima este de peste 270 km/h si o 100 de km/h se atinge in 5 secunde.
Numele acestei bijuterii provine din vechea limba Tuscana si se traduce "vultur", simbol al nobilitati si al puterii.
Hohooo! uite ceva nu ce vezi in fiecare zi. O mixtura de englezoaica din anii `60 (bine ca nu are "strabismul" acelui model de Morgan) cu componente de tuning modern, care vin sa lase grimase pe fatza puristilor...
Me`, ce-s cu stopurile alea gen alfa 147 ? bleah