Concept XX nemtesc pentru Enzo Ferrari
Cine credea ca un Ferrari mai poate fi… tunat? Ei bine, tunerul german
EDO Competition a stiut ce mix sa adauge pentru ca spectacolul sa fie complet, lansand astfel
conceptul XX.
Bazat pe platforma celebrului Ferrari Enzo, conceptul XX vine cu un motor de
6.3 l V12 modificat. Cilindrii si pistoane din otel, axe cu came modificate, arcuri de supape si biele din titan.
La partea de evacuare exista un convertor catalitic cu doua nivele de sunet controlabile electronic, regasindu-se la interior un buton special pentru aceasta functie. Partea finala a evacuarii este executata din carbon.
In ceea ce priveste franarea, s-au folosit discuri de frana ceramice, de 396 mm pentru fata, respectiv 360 mm pentru puntea spate.
Partea trenului de rulare a fost completata de cauciucuri Michelin de 265/35 ZR 19” pentru fata, respectiv 335/30 ZR 20” pentru spate. Jantele pot fi alese intr-o gama foarte larga de culori.
Acestea sunt doar cateva din modificarile care au indopat versiunea
Enzo XX cu 800 CP/ 8.500 rpm, rezultand astfel un cuplu maxim de 780 Nm/ 5800 rpm. Oare cei 700 CP ai primei versiuni nascocite de EDO Competition in 2008 nu erau de ajuns?!?
Cu toate aceste modificari, viteza maxima se ridica undeva in jurul a
380 km/h, avand un raport 0-100km/h de 3.2 secunde.
Din pacate, nici data lansarii si nici pretul acestuia nu au fost comunicate.