MTM modifică (din nou) Audi R8
După nişte experienţe ceva mai "ciudate" cu modele precum KTM X-Bow sau Spyker C8 Double 12 S, tunerul german se reîntoarce la Audi. La Audi R8, mai exact.
Mai întâi de toate, să vorbim despre exterior. Pentru că acest Audi R8 sare imediat în ochi. Iar acest lucru se datorează în mare măsură şi paintjobului a la Porsche 911 GT3. Un paintjob verde cu accente de negru ce se continuă şi la nivelul etrierelor sau jantelor, cu menţiunea că nuanţele au fost inversate. Tot la exterior avem şi un nou kit aerodinamic compus dintr-o prelungire pentru spoilerul faţă, praguri laterale şi un difuzor spate. În plus supercarul se poate lăuda acum şi cu un nou set de jante pe 20 inci.
Până acum, totul este bine şi frumos. Însă MTM nu s-ar mai numi MTM dacă nu ar opera şi o serie de modificări tehnice. Astfel, motorul V8 de 4.2 litri s-a ales cu un compresor şi dezvoltă acum nu mai puţin de 560 cai putere şi 580 Nm (de la 420 cai putere şi 430 Nm). De asemenea, avem şi un nou sistem de evacuare pentru un sunet mai... "adevărat". În plus, puteţi opta şi pentru aşa numitul "Lift-up-System", un sistem ce permite ridicarea părţii frontale şi cea spate cu 40 mm.