Super tare masina...mi-a placut intotdeauna eclipse ..mai mult coupeu dar in cazul de fata e bestial si cabrioletu...motor are ...cai are .....design are...pret mic la fel....ce mai....masina de masina....un sg lucru nu prea imi place ...se misca cam incet pana la suta..in circa 7 s la 3.8 cmc si 280cp cam slabutz......daca ma gandesc ca Citroen c2 VTS are 7.5 pana la suta......dar nu mai conteaza......I love it!!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!