Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 17-06-07, 11:03   #31
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

Topul se referea la masini de serie!Majoritatea de acolo nu sunt...si oricum veyronul este oficial 'cea mai rapida masina de 'serie' din lume'...sau pur si simplu cea mai rapida masina din lume!
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 17-06-07 at 11:03. Reason: .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-06-07, 20:09   #32
silviu_fxx

Stage 5
 
silviu_fxx's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 532
Member of:
[FORD]
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

Eu cred ca Saleen-ul se fabrica in numar mai mare decat Veyron-ul...ia mai documenteaza-te...
silviu_fxx is offline   Reply With Quote
Old 18-06-07, 19:31   #33
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

9ff e gata sa doboare recordul lui Veyron

Inginerii unuia dintre cei mai nonconformisti tuneri de Porsche din lume au terminat lucrarile la bolidul destinat sa devina noul lider al topului celor mai rapide masini din lume.

Pentru a ajunge acolo insa, a fost nevoie de niste modificari serioase.

Poate ca forma inca mai aminteste de un 911 997, dar la o privire mai atenta cu greu vei fi de acord ca aceasta ghiulea numita GT9 mai are multe legaturi cu un model sport obisnuit fabricat la Zuffenhausen.

Fata de modelul GT3 de la care s-a pornit, bolidul lui 9ff este mai lung cu 30 cm si mai jos cu 12 cm, modificari care au permis o maximizare a fortei deportante la viteze mari si mutarii motorului in pozitie centrala.

Acesta are acum o cilindree de 4,2 litri si dezvolta peste 900 CP, foarte aproape de cei 1.001 ai supercar-ului Bugatti. Tinand cont si de greutatea mult mai mica a masinii Porsche, nu ne indoim ca, cu setarile potrivite, GT9 este capabil sa treaca destul de usor de pragul celor 400 km/h.

Pentru binele companiei, care a investit bani seriosi si timp pretios in acest proiect, ar fi bine sa o faca: deja una din cele 20 de unitati care vor fi fabricate a fost rezervata unui cumparator din Orientul Apropiat, care insa va achita suma de 476.000 de euro numai daca masina va intra in extrem de restransul club al lui “peste 400”.
Attached Images
 
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 20-06-07, 11:09   #34
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

Quote:
Originally Posted by silviu_fxx View Post
Eu cred ca Saleen-ul se fabrica in numar mai mare decat Veyron-ul...ia mai documenteaza-te...
Poi da...saleenul dar celelalte?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 21-06-07, 12:53   #35
alexSHO
Seat Driver

Stage 5
 
alexSHO's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 604
Member of:
[SEAT]
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

tsc, ala e un porsche modificat (extraordinar de mult ce e drept dar tot masina modificata ramane) asa ca va mai fi muuult timp de acum incolo veyron #1
alexSHO is offline   Reply With Quote
Old 28-06-07, 03:29   #36
ameer

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 271
Default Re: Cele mai rapide 10 masini de productie ale lumii - top speed

Quote:
Originally Posted by TSC-U View Post
9ff e gata sa doboare recordul lui Veyron

Inginerii unuia dintre cei mai nonconformisti tuneri de Porsche din lume au terminat lucrarile la bolidul destinat sa devina noul lider al topului celor mai rapide masini din lume.

Pentru a ajunge acolo insa, a fost nevoie de niste modificari serioase.

Poate ca forma inca mai aminteste de un 911 997, dar la o privire mai atenta cu greu vei fi de acord ca aceasta ghiulea numita GT9 mai are multe legaturi cu un model sport obisnuit fabricat la Zuffenhausen.

Fata de modelul GT3 de la care s-a pornit, bolidul lui 9ff este mai lung cu 30 cm si mai jos cu 12 cm, modificari care au permis o maximizare a fortei deportante la viteze mari si mutarii motorului in pozitie centrala.

Acesta are acum o cilindree de 4,2 litri si dezvolta peste 900 CP, foarte aproape de cei 1.001 ai supercar-ului Bugatti. Tinand cont si de greutatea mult mai mica a masinii Porsche, nu ne indoim ca, cu setarile potrivite, GT9 este capabil sa treaca destul de usor de pragul celor 400 km/h.

Pentru binele companiei, care a investit bani seriosi si timp pretios in acest proiect, ar fi bine sa o faca: deja una din cele 20 de unitati care vor fi fabricate a fost rezervata unui cumparator din Orientul Apropiat, care insa va achita suma de 476.000 de euro numai daca masina va intra in extrem de restransul club al lui “peste 400”.
Inca nu vand upgrade-ul de 900 cai pentru ca probabil explodeaza sau ceva de genul motorul. Si daca masina asta va trece de 400 km/h fara sa inceapa sa sara lucruri din ea tot respectul. Prefer Veyron, macar ala este inginerit sa mearga cu peste 400, porschele nu. Si inca ceva cu cei care sunt fani 9ff: Fiabilitatea masinilor 9ff este sub orice critica... Cunosc pe cineva caruia in fiecare saptamana i se mai intampla cate ceva la pretioasa masina


Veyron e o masina care apare o data la o generatie... Mult inaintea timpului sau, si ma tem ca nu vom vedea o masina care sa semene macar la performante in urmatorii 10 - 15 ani.
ameer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -