Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > 4TUNING DAY 2006

Reply
 
Thread Tools
Old 04-04-06, 13:48   #31
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Articol din Evenimentul Zilei

Masini cu fete noi
2 Aprilie 2006
Lica Manolache

Quote:
Motoare turate, fete frumoase, muzica din difuzoare de mii de wati, ecrane plate si automobile de nerecunsocut.


Pentru toate acestea s-a stat ieri la coada in complexul Corbeanca.

Pasionatii de masini au dat ieri iama la prima "Zi nationala a tuningului auto". Ce este tuningul? Modificarea unei masini in interior si exterior, pentru a ridica performantele vehiculului.

Vizitatorii au stat la coada pantru a putea vedea spectacolul automobilsitic. Si nu au avut ce regreta. In pavlionul "Prisma 2" au fost expuse zeci de masini, de la batrânul Fiat 850 la cele mai noi modele de
Lamborghini si BMW.

DVD playerele pentru masina, ecranele cu cristale lichide si sistemele audio superperformante au fost produsele cele mai admirate. Catalin Opritescu, manager la Aquila Electronic explica de ce: "Producatorii de masini au o vorba: noi facem automobile, nu sisteme audio."

Modificari de 30.000 de euro

Un pachet DVD cu monitoare porneste de la 1200 de lei noi si poate depasi 20.000 de lei, in functie de numarul ecranelor si de marimea diagonalei acestora.
Tunarea unui automobil poate continua cu schimbarea tapiteriei, antifonarea, adaugarea de bare, lumini fluorescente sub autovehicul, inlocuirea vospelei cu un desen original si multe altele.

Cei care isi modifica automobilele investesc de multe ori sume care dubleaza sau tripleaza pretul initial. Ene Cristian, 29 de ani, este propreitarul unui BMW 320 Coupe din 1998. Automobilul costa circa 8000 de euro la mana a doua.

"Am bagat vreo 30.000 de euro in modificari in ultimii doi ani. Practic din masina asta au ramas numai scaunele si volanul." BMW-ul sau are usi care se deschid vertical, interior din fibra de carbon si un sistem audio de circa 5000 de wati.
Masinile vor ramane si astazi la Corbenaca. Pretul intrarii este de 10 lei noi.

Putere si fete superbe

> "Ziua nationala a tuningului" aduce pasionatii de automobilism din strada la o manifestare care se aseamana cu târgurile internationale automobilistice. Firmele participante au pavilioane separate, brosuri si oferte speciale.

> La eveniment exista si un dispozitiv computerizat care masoara puterea vehiculelor.

> Bineinteles, unde sunt masini superbe sunt si fete frumoase. Vizitatorii au admirat si formele hosteselor, imbracate sumar si s-au fotografiat alaturi de ele. > Pentru a incinge si mai mult atmosfera, fetele au incalecat câteva motociclete si s-au urcat pe capotele masinilor.
Sursa : http://www.evz.ro/article.php?artid=255184
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 01:35   #32
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Logan cu "ochi de inger"
4 Aprilie 2006
Lica Manolache
Click image for larger version

Name:	21-Logan-SA00.jpg
Views:	175
Size:	12.9 KB
ID:	83394
Masina nationala a fost printre vedetele primului salon de tuning organizat la standarde occidentale in Romania.




Unul dintre modelele modificate costa 25.000 de euro.

Vizitatorii au stat la coada pentru a vedea exponatele de la salonul de tuning, organizat in weekend la complexul Prisma, de langa Corbeanca. Tuning sau tunare inseamna modificarea exterioara si interioara a automobilului. De asemenea, prin tunare sunt inlocuite sau modificate piese si mecanica motorului vehiculului, pentru a spori performantele.

In weekend, la complexul Prisma au fost reprezentate zeci de firme autohtone din domeniul auto. Au fost prezentate mai multe Loganuri modificate, toate evidentiindu-se prin noutatile propuse. Inclusiv modelul prezentat de Adv Auto. Cei care treceau pe langa autovehicul aveau nevoie de cateva secunde pentru a se convinge ca e un Logan. Pretul unui model echipat standard la Colibasi e de 6.280 de euro. Cam aceeasi suma a fost investita numai in sistemul audio-video cu care a fost dotat vehiculul.

"Cu toate modificarile, pretul automobilului se ridica la 25.000 de euro", spune Daniel Chirculescu, director general al firmei Adv. Pentru ce a fost nevoie de peste 18.000 de euro? In primul rand pentru aspectul exterior al Daciei. Capota vehiculului este confectionata din fibra de carbon. S-au adaugat bare in fata si spate si praguri laterale care dau aspectul de bolid gata sa ia startul in curse auto.

Faruri cu "pleoape". Ceea ce ii da o noua personalitate Loganului sunt farurile. "Masina a fost echipata cu faruri "angel-eyes" (n.r. - ochi de inger), cu pleoape", explica stilistul Chirculescu. O pereche de faruri "angel-eyes" costa aproximativ 1.000 de lei noi. Stopurile au fost si ele inlocuite pentru a fi in ton cu blocurile optice din fata.

Loganul tunat atrage imediat atentia, mai ales pe timp de noapte, datorita luminii fluorescente a neoanelor. Anvelopele sunt speciale, care sa se "pupe" perfect pe jantele de dural, iar "gura" esapamentului a crescut in baie de inox. Pe buza portbagajului si-a gasit locul un eleron din fibra de carbon.

Muzica, nu zgomot. Cel mai spectaculos element din interiorul Loganului este sistemul audio-video. "Instalatia sonora are o capacitate de 500 de wati. Sistemul este alcatuit din boxe pentru partea frontala, boxe ovale pe trei cai in spate si subwoofer", sustine Daniel Chirculescu. Automobilul este echipat cu radio cu CD care citeste si fisiere MP3, are DVD player si doua ecrane LCD.

"Cosul" minim pentru un Logan tunat

Accesorii Pret (in lei noi)

Eleron sport 185 RON
Praguri fibra de carbon (doua seturi) 160 RON
Stopuri cu sistem LED 750 RON
Superparasoc fata 80 RON
Superparasoc spate 75 RON
Cap de inox pentru toba 250 RON
Gama kit-uri aerodinamice (set) 750 RON
Huse scaune sport 120 RON
Maneta schimbator model NFS 45 RON
Amplificator auto 400 RON
Subwoofer 350 RON
Cip Bosch pentru cresterea puterii motorului 1.100 RON


--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 4.265 de lei noi (42.650.000 de lei vechi)
Aceasta suma este estimativa, iar echipamentele, printre cele mai ieftine. Pentru a fi montate pe masina este nevoie de alte sute de lei noi, ca manopera.

Adio cartofi, bun venit subwoofer!
Cine decide sa isi tuneze masina trebuie sa spuna "adio" incarcaturii. Prin tuning, portbagajul nu mai poate fi folosit pentru a transporta valizele sau cumparaturile, pentru ca gazduieste anumite piese. In cazul Loganului tunat, in portbagaj se afla o statie cu patru canale pentru boxe si o alta statie cu doua canale pentru subwoofer ("aparatura" responsabila pentru scoaterea basilor).

Te uiti la filme din fotolii incalzite

Loganul tunat de Adv Auto are doua ecrane plate de 18 centimetri, unul pe bord si altul amplasat in tavan. Ambele dispozitive video sunt conectate la un performant DVD player. Tavanul si volanul au fost imbracate in piele. Ledurile de pe bord au fost schimbate si a fost instalat un sistem de incalzire a scaunelor. Izolarea s-a realizat cu folie de bitum acoperita cu aluminiu.

Salon de tuning fara precedent in Romania

> Toyota, Porsche, BMW, Mercedes, Peugeot, Lamborghini sunt numai cateva dintre marcile automobilelor expuse la "Ziua nationala a tuningului auto", evenimentul desfasurat in weekend la Prisma.

> Pentru prima oara, masinile modificate au fost reunite la un eveniment oficial, organizat in acelasi mod ca un salon auto. La Corbeanca au sosit soferi si tuneri din toata tara pentru faimoasele lor automobile "zburatoare".

> La moda sunt sistemele audio puternice, dublate de un "aranjament" scump intre un DVD performant si doua-trei ecrane plate.

> De asemenea, vopseaua este speciala si acoperita de picturi cu teme diverse (o astfel de "toaletare" costa peste 3.500 de lei noi).

> Atmosfera de la salonul de tuning a fost incinsa de "hostess"-ele sumar imbracate care, urcate pe capotele automobilelor, s-au fotografiat cu vizitatorii si au impartit zambete.


sursa : http://www.evz.ro/article.php?artid=255324
__________________
| www.4tuning.ro | Masini de vanzare | Bazar Auto | Piese Auto ||
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 01:48   #33
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Dimineatza devreme cu .... Gratzian
Attached Files
File Type: avi Video0403-0934(ANTENA1 TV).avi (49.49 MB, 250 views)
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 06:41   #34
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,847
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

este o stea .....este o vedeta ...este GRATIAN )
si ce ia zis lu slampi ) ''tie la ce iti folosesc alea ?'' )
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 10:34   #35
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Cine are stirile de peste tot de sambata seara inregistrate ?
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 21:01   #36
Yackone
Peugeot Driver

Stage 5
 
Yackone's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[PEUGEOT]
[4Rally]
[Design Team]
[SKODA]
[VW]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

are cineva reportajul de la emisiunea "la limita"??? cica a aprut si masinutaza mea pe acolo
Yackone is offline   Reply With Quote
Old 06-04-06, 17:41   #37
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

gratzian ... felicitari ptr interviu ... ai mentionat inclusiv virtual tuning .. best paint .. si cam tot ce era .. bravo ..
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 08-04-06, 21:10   #38
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

are cineva inregistrarea cu reportajul pro motor de la salon???
orlando is offline   Reply With Quote
Old 08-04-06, 22:22   #39
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

orlando: https://forum.4tuning.ro/attachment.p...9&d=1144508151
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 09-04-06, 10:23   #40
GolfuletzS
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
GolfuletzS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,385
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Design Team]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Quote:
Originally Posted by Yackone
are cineva reportajul de la emisiunea "la limita"??? cica a aprut si masinutaza mea pe acolo
ce masina ai ?!
GolfuletzS is offline   Reply With Quote
Old 09-04-06, 10:25   #41
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

205 powah
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 09-04-06, 18:10   #42
Yackone
Peugeot Driver

Stage 5
 
Yackone's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[PEUGEOT]
[4Rally]
[Design Team]
[SKODA]
[VW]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

peugeot 205 cea cu vopseaua prastie

Last edited by Yackone; 09-04-06 at 18:14.
Yackone is offline   Reply With Quote
Old 10-04-06, 11:59   #43
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Quote:
Industria de tuning da volumul la maximum in asteptarea clientilor


Milioane de wati bubuind din boxe, zeci de mii de cai-putere, culori tipatoare, femei frumoase imbracate sumar, inghesuiala, fotografii cu telefonul mobil, spoilere dopate, jante stralucitoare, Opel Calibra laolalta cu Toyota Celica sau Golf 5, Tico „tunat“, masini de epoca, masini de duzina, masini de show, pliante, reclame si iarasi milioane de bubuituri explodand din fiecare masina, din fiecare colt, probabil si din fiecare cap. Acesta a fost Salonul de Tuning 2006.
Multi isi amintesc de farurile de Oltcit montate pe Dacia 1300. Probabil ca nu acesta a fost primul tuning realizat in Romania. Romanul, ca si germanul sau americanul, a dorit intotdeauna ca masina lui sa fie altfel. Altfel decat a vecinului, chiar daca si-au cumparat-o de la acelasi dealer. Si-a montat o perdeluta, a desenat un vultur pe capota sau, cu putin mai multi bani, si-a imbunatatit performantele motorului. Si cum ce-si face omul cu mana lui nu se compara cu ceea ce poate face un profesionist, au aparut firmele de tuning, firme ce castiga, in tari cu potential financiar, zeci de milioane de euro de pe urma amatorilor de masini-unicat. Momo, Recaro, Brembo, Zender, Kamei sunt doar cateva dintre firmele specializate in tuning. Doar cele mai cunoscute si, de fapt, firme care produc numai o anumita gama de componente. Ele sunt sursa principala de materie prima pentru cealalta categorie a industriei de profil, adevaratele firme de tuning, cele care iau frumusel masina si o echipeaza cu elemente procurate de la prima categorie, conform alegerii proprietarului. Probabil ca exista mii de astfel de firme, unele dezvoltate dintr-o banala activitate de service auto. Ca in orice activitate, avem si aici supercampioni. Brabus, de exemplu, este tunerul oficial al marcii Mercedes Benz. Dupa unii, este si cea mai mare companie de tuning din lume, dar important este faptul ca o masina preparata in uzinele Brabus costa chiar si dublu fata de original. De exemplu, printre ultimele modele „coafate“ de firma germana se numara un CLS 500. Masina, echipata cu un V8 de 5 litri, are 306 CP, adica versiunea originala. Tuningul s-a realizat doar la caroserie si confort: spoiler fata cu lampi suplimentare, praguri luminate, spoiler spate, jante Monoblock VI si cauciucuri 245/30 ZR 20 FA, respectiv 285/25 ZR 20 RA, suspensie sport, piele neagra BRABUS Mastik, insertii de lemn „Schwedische Birke“, volan sport, tablou de bord si pedale de aluminiu. Pretul a ajuns astfel la 111.817 euro.

Tuning de cateva mii de euro
In Romania tuningul se afla inca in stadiu de pionierat, desi exista firme care ofera servicii de preparare a masinii de ani buni. Problema lor pleaca insa de la costurile pe care le implica „tunarea“ autoturismului. De altfel, potentialii clienti ai unei firme de tuning se impart in doua categorii: cei care detin o Dacia pe care doresc sa o aduca la un nivel de performante si de design apropiat de o masina straina si cei care au norocul unor parinti cu bani. Prima categorie se multumeste cu elemente de caroserie artizanale, fabricate prin garaje sau chiar de unele firme mai mici. Tot ei reusesc sa ridice puterea unei Nova sau Solenza cu renumitele chipuri cu 10-20 CP. De regula, rezultatele sunt doar simple kitsch-uri, ce-i drept masini-unicat, costurile acestor modificari fiind de ordinul milioanelor de lei (vechi). Categoria celor cu bani reprezinta si motorul de dezvoltare a industriei tuningului in Romania. Acestia isi permit sa apeleze la importatorii de produse de calitate, care ulterior le si monteaza, oferindu-le clientilor un pachet de preparare complet. Preturile nu sunt atat de mari, mai ales in ceea ce priveste manopera, astfel ca se poate realiza un tuning acceptabil cu doar cateva mii de euro. De exemplu, una dintre firmele specializate ofera un kit de tuning JE DESIGN pentru un Seat Leon I, format din spoilere fata/ spate (circa 1.000 euro), set praguri cu prize de aer (390 de euro) si eleron (500 de euro), pretul neincluzand montajul. Acesta presupune insa si vopsirea ulterioara a masinii. Un alt kit, de la Carzone, destinat prepararii modelului Alfa Romeo 156, ajunge la cel mult 1.000 de euro, fara montaj, elementele modificate fiind spoilerele, pragurile, eleronul si „pleoapa“ luneta.

Logan tuning
Dacia Logan nu a scapat nici ea de fenomenul tuningului, cu atat mai mult cu cat este cea mai accesibila si cea mai cumparata masina de tineri. Pentru a o indeparta de imaginea clasica, de masina de familie, noii proprietari au ajutat la nasterea unei piete veritabile de componente de tuning pentru acest model. Prima preparare „ca la carte“ a fost realizata tot de o firma straina, celebra Elia, care a obtinut prin modificarea modelului de baza un autoturism extrem de atragator pentru tineri, la un pret insa mult prea piperat: circa 25.000 de euro, o suma pentru care se poate cumpara fara probleme un autoturism de lux. Un alt proiect indraznet si la fel de reusit a fost cel initiat de revista „AutoMondial” cu ajutorul firmei germane Zender si cu elemente de tuning de la alte firme cunoscute: Vogtland, Koni, Atiwe, Automatic GVA, G-Tech, Lux Acustica sau Heba. Si de aceasta data produsul finit a ajuns la un pret destul de mare, dar avantajul consta in posibilitatea proprietarilor de Logan de a-si cumpara, separat, doar componentele pe care si le permit, fie ca este vorba despre suspensii, elemente de caroserie, o toba de esapament mai sportiva sau o consola centrala modificata.

Viitorul suna ocupat
Show-ul de tuning de la Prisma ne-a aratat exact nivelul la care a ajuns acest domeniu in Romania. Dincolo de aparitia revistei 4Tuning, am remarcat doar cateva masini extrem de atragatoare, sclipitoare am putea spune, realizate cu mari eforturi de catre proprietari, cu piese comandate la marile firme din Europa si luni intregi petrecute de autoturism in service (o nota buna si pentru firma Pilot Auto). Au urmat foarte multe masini banale, carora le-a fost aplicat un eleron sau un spoiler care de cele mai multe ori schimonoseste in loc sa imbunatateasca imaginea respectivului vehicul, si, in fine, nenumaratele kitsch-uri intre care am enumera Trabant, Tico, Golf 2, Opel Astra din anii ’80 si cine mai stie ce modele uitate de vreme si resuscitate cu ajutorul unor „pleoape“ sau al unui schimbator cromat, eventual un geam fumuriu. Industria nu sta insa pe loc, iar primii pasi importanti sunt facuti de distribuitorii de piese de tuning (in special jante, tobe si chipuri), dar deocamdata acestia nu-si permit decat sa prezinte produsele si sa le importe la comanda, puterea lor financiara nefiind compatibila cu crearea unor stocuri atat de necesare unei piete active. In tot acest timp, atelierele de tuning apar si dispar, ca urmare a lipsei de profesionalism, iar rezultatele muncii lor se chinuiesc sa supravietuiasca economiei de piata, sfarsind adesea in parcurile de dezmembrari.
Susrsa Saptamana Financiara: http://www.sfin.ro/articol_4605/indu...lientilor.html
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 10-04-06, 13:14   #44
MKE

Stage 5
 
MKE's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,418
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Street Zone]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

Are cineva inregistrarea de la PRO MOTOR de sambata ?
MKE is offline   Reply With Quote
Old 10-04-06, 13:30   #45
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: 4TuningDAY in MASSMEDIA

promotor sambata partial
Attached Files
File Type: avi Video0408-1200(TV25).avi (10.75 MB, 73 views)
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -