Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > LANCIA

LANCIA Forum Lancia - dedicat posesorilor de Lancia: Masina mea, Tuning, Anunturi vanzare-cumparare, Zona Tehnica

Reply
 
Thread Tools
Old 17-02-07, 17:02   #1
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default [maşina mea] Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Mai nou sunt fericitul posesor al bestiei. Nu pot sao inmatriculez( costa PREA mult). Nu stiu prea multe despre masina, decat ce am simtit la volanul ei. Din ce am vazut, volanul e de la varianta Lancia Thema Ferrari.. de fapt cam tot interiorul e de la Lancia Thema Ferrari... De fiecare data cand ies cu ea, ma distrez o bucata, si dupa ce o parchez, inca dupa jumate de ora mainile nu mi se opresc din tremurat. Are un mod in care trage turbina aia de ma innebuneste. Iar sunetul care se simte din masina ( ca nu am tupeul sa o incredintez altcuiva) e demential, in fata zici ca suge asfaltul iar in spate parca e o racheta , se aude bolborositul ala ... cred ca unii dintre voi stiti.
E varianta 3, cea mai puternica, de 2.0i turbo. Asa am citit pe internet.
Trebuie sa ii schimb distributia si filtrele, si sa o "echipez" pt curse cu benzina carerra100 ( sau poate imi spuneti voi cum e mai bine...)
In scurt timp( sa ies din sesiune..), o sa ii fac niste modificari, vreau sa urc mai sus puterea ( desi deja e dementiala, dar pt liniute pe aeroport tre sa fie si mai si...). Avand in vedere ca aspectul nu prea ma intereseaza, ii scot evacuarea fata-spatesi pun teava de 5 sau de 6 ( aici aastept sa ma sfatuiti voi), si eventual in spate un ronament ceva, ca sa nu fie sec... sau cine stie.. Nah, evident filtru sport ... si mai departe NU STIU. Cunoscatorii sa isi dea cu parerea aici.. Mi-a zis seful de la service unde lucrez ca se poate umbla la scaune la supape sa fie marite si puse supape mai mari ( tot la mine la service facem asta..) , insa va intreb daca se merita... Alte modalitati, putin costisitoare,de marire a puterii... nu sunt? Stiu eu.. marirea presiunii in Turbo.. chip, ceva ? Amintesc ca nu stiu prea multe despre masina... Stiu ca are computer de bord, ca l-am vazut..
A si inca ceva, cei care stiu , se aprinde cateodata, sau clipeste, un bec rosu in bord, intre ceasuri este un locas cu un bec rosu si unul verde.. ce inseamna ala? ca nu am cartea tehnica a ei.. ( si aici, daca vreunul din voi aveti asa ceva, poate ma ajutati sa inteleg care e buba..) . BUN, STIU CA E ROSU, STIU CA NU E BINE, dar problema e CE ANUME NU E BINE ???
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bordu.JPG
Views:	990
Size:	32.8 KB
ID:	218042  
__________________

`93 Lancia Thema 2.0i 16V TURBO LX 148kw
Objects in the mirror no longer matter.

Last edited by semecristian; 17-02-07 at 17:05.
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 23:02   #2
moise

Stage 5
 
moise's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Poate da Domnu' si scot astia taxa de prima inmatriculare, ca azi ne-a dat U.E. ultimatum, si atunci poti sa te bucuri de masina LEGAL
moise is offline   Reply With Quote
Old 22-03-07, 18:40   #3
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Am schimbat filtrul de aer, am pus unul conic sport, rupe sunetu, se simte si in pedala urca un picutz mai repede in ture. Cel dinainte stock era prafuit, vai de mama lui. Am fost in probe azi putin, si am intmpinat o mica mare dilema.. Dati cu parerea... Cand intr TURBO pe la 3000rpm mi se rupe aderenta si patineaza in toti dracii... Cauciucurile pe fata sunt PIRELLI P700, au 40%uzura, deci nu e problema, sunt inca bune, dar stiu ca a stat mult pe loc, in soare si chestii.. Tre sa ii schimb cauciucurile , alt tip, alt profil... pt o aderenta marita? Stiu ca la curse bag un burn scurt inainte sa iau startu` sa maresc temperatura in gume, dar totusi... Si nu , nu e discu de amreiaj dus.
Ce pot sa fac sa ii cresc aderenta? Nah, punte fata, stiti si voi cum e.. Stiti vreun tip de cauciucuri care ma satisfac, sau stiti cam ce profil tre sa aibe un cauciuc care sa imi dea o aderenta mai buna, cu care sa imi livrez caii pe sosea mai eficient?
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 23-03-07, 01:01   #4
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

-Eu i ti recomand sa cauti o Thema inmatriculata si sa pui tot de pe asta pe aia.....am vazut Thema la bani putini cu numere.
Ia baga ochiu:http://www.***********/masini/lancia/thema/
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 26-03-07, 18:08   #5
eduardo_s88

Stage 4
 
eduardo_s88's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 181
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Sal. Ce Ai Mai Facut Cu Masina?
eduardo_s88 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-07, 22:14   #6
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Quote:
Originally Posted by eduardo_s88 View Post
Sal. Ce Ai Mai Facut Cu Masina?
Momentan e ok, nu mi-a mai pornit in nici o dimineata in 3 pistoane
Urmeaza, tre sa prind momentul , sa intru in chiulasa sao pun la punct, ca din fabrica.. Acolos sa vad.. supape... ghiduri.. garnitura... Sper din 16 supape sa nu schimb nici una.. Trebe rectiicate si alea sa calce bine, la unghi... Pe urma, dupa ce inchid chiulasa ( sper fara suprize majore), o sa bag o sol de curatat injectoarele, schimb distributia si pun o benzina de la OMV din aia de 100 CO.. ( cica asa se lauda ei), mai am niste bucse de schimbat si un cauciuc care e muci( a fost pe fata.. a ajuns pe spate sub forma de slick ( i wonder why...) si atunci abia o mai scot la o proba.. Revin in scurt timp cu poze.
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 26-03-07, 22:17   #7
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
-Eu i ti recomand sa cauti o Thema inmatriculata si sa pui tot de pe asta pe aia.....am vazut Thema la bani putini cu numere.
Ia baga ochiu:http://www.***********/masini/lancia/thema/
Stiu ce spui tu frate, dar momentan o pregatesc pt curse, sa vedem ce iese... Astept sa vedem unde se ajunge cu taxa aia de inmatriculare... Ca nush daca are rost o investitie timp/bani pt un tansfer total... La demontare... se mai deterioreaza, poate am surprize sa nu se bata anumite chestii..in fine, e prea costisitor din mai multe puncte de vedere. O iau usor si sigur. Acum vreau sa o pn la punct, cel putin motorul sa fie brici, in primul rand chiulasa din care da cam 70% din puterea motorului sa mearga ca unsa.. Pe urma vedem restu..
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 13:55   #8
eduardo_s88

Stage 4
 
eduardo_s88's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 181
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

bafta omule. pune-o la punct si o sa-i rupi pe toti cu ea
FORTZA ITALIENCE
eduardo_s88 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 23:36   #9
BULLETTT

Stage 5
 
BULLETTT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,332
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Cati cai dezvolta?....e cam grea si e si fwd...e greu la liniute.
BULLETTT is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 02:40   #10
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Quote:
Originally Posted by semecristian View Post
Stiu ce spui tu frate, dar momentan o pregatesc pt curse, sa vedem ce iese... Astept sa vedem unde se ajunge cu taxa aia de inmatriculare... Ca nush daca are rost o investitie timp/bani pt un tansfer total... La demontare... se mai deterioreaza, poate am surprize sa nu se bata anumite chestii..in fine, e prea costisitor din mai multe puncte de vedere. O iau usor si sigur. Acum vreau sa o pn la punct, cel putin motorul sa fie brici, in primul rand chiulasa din care da cam 70% din puterea motorului sa mearga ca unsa.. Pe urma vedem restu..
-Pai tinerete , treaba buna iese cu banuti investiti , multi nervi si rabdareeee.....altfel uite ai stricat chiuloasa......poate nu sti cat de greu se gasesc piese pt aceste masini.....ai grija de ea.
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 03:41   #11
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Max. output: 207.8 PS (205.0 bhp) (152.9 kW) @5750 rpm
Max. torque: 298.0 Nm (220 lbft) (30.4 kgm) @3750 rpm

0-100km/h 7.20s

eu zic ca e bine 7.20s pentru o italianca batranica de aproape 1800 de kg avand in vedere ca noul golf gti are 0-100km/h 7.30s 1336 kg
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 08:23   #12
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

-Apropo eram pusti prin 1994 si cineva ne adus la reparat o Lancia......Thema sau Prisma.....nu mai tin minte....*****ia pe motor Lancia by Ferrari. Masina era un vis...printr care tin minte si acum ca avea pe portbagaj un eleron ingropat care iesea afara dupa 80km/h. Am reparat-o .....avea un furtun spart in rezervor si o zi intreaga /un rezervor de benzina , dar ce a vazut acea masina......sunt curios daca gaseste vreunul dintre voi vr-o poza cu asa ceva.
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 16:00   #13
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

o lancia thema ferrari 8.32 este dezmembrata la un nene la noi in GL...motorul ecomplet....pt cine e interesat il pot ajuta....intradevar masina e un vis.....poze gaseste oricine da search pe google...dar atasez eu 2-3 poze aici
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Lancia-Thema_1988_1024x768_wallpaper_01.jpg
Views:	430
Size:	115.7 KB
ID:	238173   Click image for larger version

Name:	Lancia-Thema_1988_1024x768_wallpaper_03.jpg
Views:	397
Size:	109.1 KB
ID:	238174   Click image for larger version

Name:	Lancia-Thema_1988_1024x768_wallpaper_05.jpg
Views:	711
Size:	198.2 KB
ID:	238175  

Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 20:22   #14
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default

Lancia mea e identica ca pozele tale, in afara de fustaq de sub spoilerul fata, am proiectoarele mai pe capete mai lunguiete. In rest bordul e ca in prima imagine de la primul post, deci 260 kmh si 8000 rpm alb, in afara de asta bordul e identic, si toate optiunile( in afara de telefon). OK tin cont de ce ai spus Ms mult.

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
-Apropo eram pusti prin 1994 si cineva ne adus la reparat o Lancia......Thema sau Prisma.....nu mai tin minte....*****ia pe motor Lancia by Ferrari. Masina era un vis...printr care tin minte si acum ca avea pe portbagaj un eleron ingropat care iesea afara dupa 80km/h. Am reparat-o .....avea un furtun spart in rezervor si o zi intreaga /un rezervor de benzina , dar ce a vazut acea masina......sunt curios daca gaseste vreunul dintre voi vr-o poza cu asa ceva.
Hehe, avand in vedere ca m-am indragostit de thma mea, cu sigurnta am vazut nenumarate filme, poze cu thema turbo 16v si evident cu thema ferrari 8.32 Chiar citisem ca chestie undeva ca, thema turbo 16v e mai tare cu 1 sau 2 zecimi de secunda decat thema ferrari, dat fiind ca la thema ferrari problema era imensul V8..

Quote:
Originally Posted by Cipin-KUS View Post
Max. output: 207.8 PS (205.0 bhp) (152.9 kW) @5750 rpm
Max. torque: 298.0 Nm (220 lbft) (30.4 kgm) @3750 rpm

0-100km/h 7.20s

eu zic ca e bine 7.20s pentru o italianca batranica de aproape 1800 de kg avand in vedere ca noul golf gti are 0-100km/h 7.30s 1336 kg


1890kg mai exact , atat scrie pe placuta de langa motor. Desi mie nu imi pare a masina de aproape 2 T ... ...La acceleratie cel putin.

asa, in mare cam cum e
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0793e.JPG
Views:	554
Size:	698.3 KB
ID:	245929   Click image for larger version

Name:	IMG_0800e.JPG
Views:	522
Size:	718.1 KB
ID:	245930  

Last edited by aleks; 18-04-08 at 18:56.
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 05-04-07, 23:06   #15
sauceanu

Stage 3
 
sauceanu's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 80
Member of:
[LANCIA]
Default Re: Lancia Thema Turbo 2.0ie 16v LX

Pt NSL Florica


Thema aia cu eleronul mobil

https://video.google.com/videoplay?do...97518802905798

Un Paste Fericit Tuturor!
sauceanu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -