ok deci e 1.6 i.e
un motor complet 2.0 16v turbo il gasesti pe la 2500E
(fara injectie si turbo)
o turbina garett t03/04 800E
un intercooler cat mai mare 4-500
stand alone are wrt shark de vanzare (cred ca haltech)
o cutie stock noua e cam 1200 , dar mai bine pui ceva aftermarket.
grup pana la 600 nm cu lsd gasisem pe la 2000.
un ambreiaj ok 800-1000.
problema generala la integrale este ca se rup caroseriile
(colturile de jos la stalpii fata si stalpii de mijloc)
exista niste ranforsari speciale din otel care se pot suda peste caroserie dar le gasesti numai la owners clubs prin germania/anglia.
iar rollcage-u este foarte important tot pentru a nu rupe caroseria
in final daca nu ai peste 15 mii de europeni de bagat in ea nu o sa ajunga niciodata integrala.
mecanici care sa stie masina nu exista la noi, poti incerca la autotehnica dar te costa.
dupa toate astea vei vede ca masina consuma in bucuresti 25-30L /100km iar cu rezervorul de 45L nu vei ajunge la mare niciodata
, am calculat ca era mai ieftin sa o duc pe platforma pana in CT + ca e foarte posibil sa se strice ceva pe drum.