Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > LANCIA

LANCIA Forum Lancia - dedicat posesorilor de Lancia: Masina mea, Tuning, Anunturi vanzare-cumparare, Zona Tehnica

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-06, 18:27   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Lancia Delta HF Integrale MARTINI 6

Poate sa fie inrudita aceasta masina cu Subaru?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 18:43   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

poza de pe net

5,5 0...1000km/h
224 vit max
215 hp
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lm6f_241.jpg
Views:	624
Size:	133.3 KB
ID:	65915  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 18:44   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Motor- 4 Cilindros em linha 16V 1995cc 215 CV

Transmissão- 5 Velocidades, Tracção Integral 0-100 em- 5.5s Velocidade Máx- 224 Km/h

Em 1986 a regulamentação do Campeonato do Mundo de Rallyes foi alterada sendo restringida a participação de veículos de Grupo A. Isto significava que os carros participantes teriam de ter no mínimo uma produção de 5000 unidades num período de um ano. O Lancia Delta HF 4WD parecia ter bastante potencial dentro destas novas regras, o que se veio a confirmar. Ganhou o Campeonato do Mundo de Constructores no seu primeiro ano de competição, superando as melhores expectativas dos engenheiros da Lancia.
Na procura de um carro mais poderoso a Lancia desenvolveu uma versão mais musculada do HF 4WD a que chamou Integrale, que se podia identificar rápidamente pelos abaulamentos da carroçaria, alargamento de vias e rodas mais largas.

Desenvolvendo 185 CV com o seu motor de apenas 8 válvulas, o primeiro Integrale deixava os condutores de boca aberta com as suas capacidades dinâmicas, handling soberbo e grip em abundância, e poder de aceleração. A procura foi tanta que a produção superou considerávelmente as 5000 unidades necessárias para homologação.

A versão com motor de 16 válvulas - indentificável pela bossa no capot - elevou ainda mais o nível competitivo, oferecendo 200 CV e performances puras bem próximas de qualquer super-desportivo.

O sistema de tracção integral permanente separava a potência em 47% à frente e 53% atrás, e tal como na primeira versão tinha um diferencial central Ferguson e um diferencial traseiro Torsen.

Houve ainda algumas evoluções finais deste modelo, o Evoluzione I com 210 CV e o Evoluzione II com 215 CV, com rodas cada vez maiores e vários apêndices aerodinâmicos para reduzir a resistência do ar. Além destas evoluções houve também algumas séries especiais como o Dealers Collection ou o Martini Racing.

Talvez o melhor \"hot hatch\" de sempre, será certamente lembrado como um dos melhores carros para o condutor apaixonado. Um carro de culto.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 20:33   #4
corrado-vr6

Stage 5
 
corrado-vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 913
Default

Eu zic DA. Tractiune pe toate rotile, 5,5 la suta, motor in 4 cilindri, facuta pentru raliu cu varianta de strada, multe titluri castigate la vremea ei...
corrado-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 20:34   #5
ALXutz

Stage 5
 
ALXutz's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 448
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default

in ce sens inrudita cu subaru?
ALXutz is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 20:50   #6
Razvan-CT

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 631
Default

SEBASTIANE... editeaza al doilea post,,, e 0...100km/h. crd ca te'ai grabit... nu de alta da sa nu se trezeasca niste \"specialisti\" sa spuna ca masina prinde 1000 de km/h..
Razvan-CT is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 21:36   #7
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default

martini e serie speciala si foarte scumpa si in ziua de azi.sincer daca vad una pe strada stau si ma uit ca prostul.la ora actuala subaru e cu mult superioara dar ramane o masina superba.oricum intresante rudele astea.impreza skyline gtr 34 si integrale.oricine si-ar dori asa ceva in garaj.uitasem ceva.ca si impreza accepta modificari majore.
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 22:48   #8
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Unii din voi au inteles in seara asta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 23:27   #9
ALXutz

Stage 5
 
ALXutz's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 448
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Unii din voi au inteles in seara asta.
am sesizat aluzia si o sa imi motivez intrebarea: Subaru e japoneza, Lanica e italiana, deci europeana. Lancia Delta Integrale este aproape la fel de batrana ca si mine, pe cand Impreza WRX STI, ca presupun ca aici bati, este de generatie mult mai noua. In plus, nu impart nimic din platforma tehnica. Singura asemanare este intradevar cilindreea motorului, prezenta supraalimentarii si a tractiunii integrale. Dupa parerea mea nici un fel de legatura de rudenie intre cele 2, generatii diferite, abordari diferite, tehnologii diferite etc..
__________________

senza cuore saremmo solo macchine
ALXutz is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 01:00   #10
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Unii din voi au inteles in seara asta.
Sebastian fi baiat dragut si explica-mi si mie care e situatia?nu am fost acolo sa vad.multumesc
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 01:18   #11
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Am si eu o intrebare avem vreo astfel de Lancia in tara??? V-ati dat cu ea??
sandumrs is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 05:55   #12
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Exista o astfel de lancia impecabila originala, piesa de colectie in Romania.
Masina e in familie o are de ieri Andrei Tentean, am fost cu ea sa o prezentam la lume la Pescarus.
In curand o sa vedeti mult mai multe despre ea si din acest motiv e sora cu Subaru fiind adoptata de acelasi propietar.

Sa o stapanesti sanatos Andrei!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 08:42   #13
ERY

Stage 5
 
ERY's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of:
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[AUDI]
Default

Mai exista una recenta adusa si in Constanta...o sa postez poze cu ea maine..acum se afla intr-un parc auto la iesire din oras....

Dar ca grad de rudenie cu Subaru....poate da...sau nu...la fel de bine si audi quattro este in aceeasi familie..
__________________
ERY is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 15:20   #14
SpyDer_ThE

Stage 3
 
SpyDer_ThE's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 157
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

E adevarat ca datorita acestei masini si datorita lui Audi avem astazi Subaru Sti dar aici cred eu ca se opreste orice asemanare intre ele .. Felicitari propietarului pt achizitie ..
SpyDer_ThE is offline   Reply With Quote
Old 03-02-06, 16:23   #15
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

multumesc
andreitentean is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -