Masina e dotata cu ECU Delphy fiind foarte putine firme pe lumea asta capabile sa poata modifica motorul asta. Noi cu Unichip nu am intampinat nici o problema, masina avand acum mai bine de 15 000 Km de cand i-am instalat Unichip. Performantele puteau fi si mai bune, insa am optat pentru o modificare mai ponderata ca sa vedem ce toleranta are filtru de particule la debitul marit de gaze de evacuare caracteristic cresterii de putere. Nu a fost nici o problema datorita faptului ca modificarile facute de Unichip tin cont de presiunea de supraalimentare in asa fel incat limita de fum sa nu fie atinsa. Spre exemplu toti am vazut motoare VW nnoi si chiar nemodificate care la accelerari medii dau fum pentru o scurta perioada de timp. Asta se intampla pentru ca debitul de motorina injectat e prea mare in comparatie cu aerul admis in camera de ardere si practic in evacuare se regaseste motorina nearsa. Cand turbina a reusit sa se antreneze presiunea creste si fumul dispare. La motoarele dotate cu filtru de particule daca motorul ar scoate fum ar imbacsi foarte repede filtru, ceea ce ar induce intrarea motorului in modul de "regenerare a filtrului", ceea ce presupune o pierdere de 50% putere pentru o perioada buna de timp. Acest lucru e foarte enervant la un posesor power addicted.
Acestei masini i-am montat si un selector de harti, asa incat posesorul sa poata opta pentru varianta stock sau cea modificata de noi, operatiune care consta in simpla apasare a unui buton, lucru ce se poate face in timp real la orice sarcina. Putem face si o harta mai slaba de exemplu pentru angajati sau alti membrii ai familiei, precum si o harta cu care sa nu porneasca de loc. Astfel un potential hot nu va putea porni masina nici cu cheia originala de exemplu.
Noi cu Unichip am reusit sa eliminam filtru de particule la multe masini reusind sa simulam electronic prezenta lui asa incat ECU sa nu detecteze eroarea cauzata de implauzibilitatea semnalelor. Producatorii au anticipat solutia radicala de scoatere a lui in cazul imbacsirii irecuperabile, inlocuirea lui costand peste 1 000 E. Astfel daca se inlocuieste cu o teava de exemplu in foarte scurt timp apare "check engine". Noi cu Unichip putem rezolva problema asta, insa in cazul acestui 407 nu a fost cazul.