O turbina la BMW e pe la aprox 2 000 E cu alti 400 E instalarea.
Noi putem sa aducem GTB1749VA ca asa se cheama la 1100-1200 E de la Garrett direct stock, sau un hybrid pentru 240 cp la 1 400 E, ceea ce reprezinta 60 % din pretul reprezentantei pentru aceeasi piesa cu cos BMW pe ea noua de la producator. Turbina asta are acuator electric si nu vacuumatic.
Turbinele facute de altii decat producatorii stiuti sunt de fapt remanufacturate, in sensul ca schimba toate piesele in miscare, dar folosesc cu siguranta un cartus (partea de mijloc) facut de producatorii mari, la fel si axele si elicele, ce fac ei fiind sa intareasca lagarele, si eventual sa faca propriile lor carcase de evacuare ca se poata pune o turbina x pe un motor y, de ex. GT3071 facut de Turbodynamics pentru Subaru vine bolt on, avand o carcasa facuta de ei ca sa pice pe up pipe-ul si down pipe-ul de Subaru la fix. Insa cartusul cu toate piesele in miscare vine de la Garrett.