Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
04-12-07, 23:58
|
#16
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Quote:
Originally Posted by yoda
|
stiu, te inteleg, si eu sint de aceeasi parere , asta este traim intr o lume a informaticii; ramine sa ne mai vedem si sa mai vezi cu ochii tai cum merge , uscat sa fie
|
|
|
05-12-07, 00:02
|
#17
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Quote:
Originally Posted by bbm
stiu, te inteleg, si eu sint de aceeasi parere , asta este traim intr o lume a informaticii; ramine sa ne mai vedem si sa mai vezi cu ochii tai cum merge , uscat sa fie
|
...marele informatic ce esti, uitete la IP-ul meu...poate ca chear e din ungaria?
sau daca nu gasesti aia macar furnizorul prin care am net...sa iti dau un mess sau ne intalnim la MIRC (destul de veche programul dar vezi de unte esti conectat...dar vad ca ai timp ca sa gandesti la prostii, imi dai si mie cateva ore?
Scuze si din partea lui @bbm pentru off topic
|
|
|
10-12-07, 00:27
|
#18
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Inca astept ceva data referitor la motor.
Multumiri anticipate.
|
|
|
04-01-08, 18:23
|
#19
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Quote:
Era pacat sa nu vada si ochiul vostru ce facea motorul asta
|
E si mai pacat sa vada
Quote:
Si ce plaja de turatie , putere si cuplu frumoasa avea
|
Eu nu stiu unde vezi tu PLAJA de putere sau cuplu,ca eu vad doua maxime care dispar la fel de repede cum au aparut.De pe 3-12-2007 pana acum,adica intr-o luna intreaga,nu s-a gasit nimeni sa comenteze prostia asta.Deci zbuciumus poate posta cu incredere orice grafic...daca la asta nu comenteaza nimeni,slabe sanse sa mai zica ceva la altele.
Mai e un grafic cu un 1.8 turbo pe aici.Chiar daca 2.0 asta are 2 supape/clindru,diferenta de cilindree acopera eficienta volumetrica mai mica.Tinand seama ca aceste 2 motoare au putere comparabila (340 si 360 CP) la aproximativ aceeasi turatie (6400 RPM),curbele ar fi trebuit sa arate aproximativ la fel.Hai sa vedem:
RPM | 1.8 | 2.0
-----------------------
6500 | 340 | 355
-----------------------
6000 | 320 | 315
-----------------------
5500 | 330 | 240
-----------------------
5000 | 300 | 180
-----------------------
4500 | 230 | 130
-----------------------
4000 | 150 | 100
-----------------------
3500 | 110 | 80
-----------------------
3000 | 75 | 60
1.8-ul are 120 CP in plus la 5000 RPM si 110 CP la 5500 RPM ! Cu motoarele montate pe masini asemanatoare,1.8 va spulbera 2.0.In traducere,un motor bun de 340 CP va fi mult mai rapid decat unul prost de 360 CP.
Indiferent ca turbina e GT3571 sau GT3582R,graficul nu are nici o scuza sa arate atat de prost,deci e ceva fundamental gresit la motorul ala.
|
|
|
04-01-08, 18:44
|
#20
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Quote:
Originally Posted by Race
E si mai pacat sa vada
Eu nu stiu unde vezi tu PLAJA de putere sau cuplu,ca eu vad doua maxime care dispar la fel de repede cum au aparut.De pe 3-12-2007 pana acum,adica intr-o luna intreaga,nu s-a gasit nimeni sa comenteze prostia asta.Deci zbuciumus poate posta cu incredere orice grafic...daca la asta nu comenteaza nimeni,slabe sanse sa mai zica ceva la altele.
Mai e un grafic cu un 1.8 turbo pe aici.Chiar daca 2.0 asta are 2 supape/clindru,diferenta de cilindree acopera eficienta volumetrica mai mica.Tinand seama ca aceste 2 motoare au putere comparabila (340 si 360 CP) la aproximativ aceeasi turatie (6400 RPM),curbele ar fi trebuit sa arate aproximativ la fel.Hai sa vedem:
RPM | 1.8 | 2.0
-----------------------
6500 | 340 | 355
-----------------------
6000 | 320 | 315
-----------------------
5500 | 330 | 240
-----------------------
5000 | 300 | 180
-----------------------
4500 | 230 | 130
-----------------------
4000 | 150 | 100
-----------------------
3500 | 110 | 80
-----------------------
3000 | 75 | 60
1.8-ul are 120 CP in plus la 5000 RPM si 110 CP la 5500 RPM ! Cu motoarele montate pe masini asemanatoare,1.8 va spulbera 2.0.In traducere,un motor bun de 340 CP va fi mult mai rapid decat unul prost de 360 CP.
Indiferent ca turbina e GT3571 sau GT3582R,graficul nu are nici o scuza sa arate atat de prost,deci e ceva fundamental gresit la motorul ala.
|
Un GT35 este prea mare pentru un motor 2.0 care are limita la 7000.
Pentru acest motor idealul e undeva GT2871R sau ceva GT30, daca pui mai mare la turatii mici nu o sa ai destul volum de gaz pentru a fece presiune, adica intampla ce sa intamplat aici...
Cu GT2871R se poate scoate dintr-un motor 2.0 400 de cai relativ usor si o sa actioneze de la o turatie mult mia mica.
|
|
|
04-01-08, 18:52
|
#21
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Asta cel putin daca este pentru strarda masina, dar cei 360 cai nu justifica un turbo asa de mare, daca savurezi de cot ce poate un GT35xx trebue sa ai undeva de 500 cai sau peste, dar nu pe strada, ca nu este echilibrat motorul.
|
|
|
16-07-08, 01:57
|
#22
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Astra C20LET cu Unichip si GT35
Quote:
Originally Posted by bbm
ma tot uit la posturile tale (cum sint scrise si "tonul"), ma tot uit la intrebarile tale si -mi semeni foarte cunoscut, semeni cu un domn sebastian care tot "fura meserie" dupa cum spune el de la unii si de la altii (eu zic ca fura sau macar incerca sa fure softurile din calculatoarele masinilor) .... din ce postezi pe aici si prin alte parti semeni tare rau cu sebastian ......
ai mai incercat si cu altii sa vezi cum se fac diverse chestii pt ca apoi sa le scoti pe piata spunind ca sint inventia ta racing condom
|
Este mare lucru ca poti sa simti o asemanare, asta arata ca nu esti afon.
probabil asemnarea vine ditr-un cumul de cunostinte.
"A fura meserie" este o sintagma, expresie des folosita si nu trebuie luata ca motamo, de acolo de unde luam nu liseste nimic ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif) , se mai spune si ca "meseria se fura", deasemenea nu desmostenim pe nimeni de ea.
Ma bucur ca lumea s-a lamurit cine e Hexer, ca au avut ocazia sa-l cunoasca lafel ca mine la Tokol, iar in ce privese condomul pentru multi domni le servim prenzul(fiind cea mai importanta masa) de sub burta WITHOUTCONDOM.
Le urez si pe aceasta cale pofta buna!
|
|
|
|
|