Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
Re: Laguna 2.0T
Pai asta ti se si face la un ciptuning prin obd.
Dar prin obd nu poti citi raspunsul motorului in sarcina, pierderile in transmisie si puterea finala la care ai ajuns.Graficul pe care il da dyno e doar ce citeste ala prin rotile masinii.
Pe obd poti citi/modifica f multi parametri ai motorului dar nu poti face nici macar o estimare a valorilor de putere si cuplu finale decat facand o analogie cu ce ai mai facut inainte.
Aici experienta isi spune cuvantul.
Ca sunt multi care pot sa iti umfle presiunea din turbina dar sunt putini aia care au facut atat de multe incat sa stie care e limita unei turbine si cam unde e bine sa se opreasca desi ar mai fi loc.
Un tuner experimentat iti spune " ai castigat cam atat" bazandu-se pe ce a facut inainte pe alte masini si stiind cum reactioneaza motorul la ce a modificat el acolo dar puterea finala tot pe aparat o masori, pentru ca nu sunt 2 motoare la fel asta e sigur.
__________________ Stock is for woosies Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
off topic baieti ma interseaza ca si performante aceasta laguna in cat face 0-100 si 0-200 km /ora stock . iar cu o remapare in cati cai se duce si ce timpi face mai sus ?
__________________
Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !