Masina e o Dacia Logan Euro5 1.6 16v cu electronica Valeo cu clapeta fly by wire. Partea hardware a fost realizata de client impreuna cu un mecanic din Pitesti. Are o galerie tubulara 4 in 1 si o galerie de admisie cu runnere lungi. Motorul e stock cu exceptia unei garnituri de chiulasa mai groase, avand evacuare cu catalizator sport si doua tobe directe, rezultatul fiind un sunet foarte apropiat de cel stock. Doar blow off-ul te face sa intelegi de ce nu poti fugi cu Mini-ul tau Cooper S de un Logan cu jante OZ...
Presiunea de supraalimentare e de 0.65 bar, cuplul de 260 Nm, puterea 170 cp. Modificarile galeriilor au facut ca si la turatii mici cuplul sa fie peste stock. Benzina e de 100. Masina are 2 luni si 5000 Km rulati, e folosita zilnic iar senzatia de utilizator e ca e turbo de fabrica, cu exceptia sunetului blow off-ului discret. Ambreiajul a demisionat pe la 0.5 bar dar o cmbinatie de disc de Clio sport cu placa de Laguna 2.0 pe volanta originala plus inca niste trick-uri au rezolvat elegant problema, caci nu exista un kit pentru varianta asta de ambreiaj.
Noi ne-am ocupat doar de instalarea unor injectoare de Astra OPC si a Unichipului, in proiectul viitor fiind pistoane si biele forjate si un target de 250 cp.