Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-08, 18:24   #316
herea_costin

Stage 3
 
herea_costin's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Pt. YODA. Acum ca ai vandut masina zi drept daca rs-ul se comporta civilizat la condus de zi cu zi in bucuresi. Ti-ai pus ambitia cu motorul asta si poate ca ai reusit sa scoti cam tot din el ... dar ce implica asta? este un compromis sau pur si simplu un upgrade? Zi sincer si jura pe roshu
herea_costin is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 18:33   #317
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
nu am mai intrat de mult ...dar vad ca in continuare se agita lumea!pt albush in mod special:masina facea 1.7 CONSTANT!!!EXISTA MAI MULTI MARTORI CARE POT CONFIRMA/INFIRMA ACEST LUCRU!OAMENI SERIOSI FARA NICIUN FEL DE INTERES!
masina poate face aceasta presiune dar turbina poate face pac oricand.masina a scos puterea respectiva si tragea intr-un mare fel!aceste lucruri se datorau softului de la Ceky-DIMSPORT, modificarilor de piese facute de mine si unichipului reglat de Florin- MAster TUner.dupa reglaje masina mergea cu 1.5 constant.oricum nu mai conteaza.asteptam cu interes un tfsi sa traga la fel.MULTUMESC F MULT PRIETENILOR/CUNOSCUTILOR CE AU SCRIS AICI PAREREA LOR DESPRE MASINA MEA!in fine, discutiile nu-si mai au rostul deoarece masina s-a vandut!ne vedem cu urmatorul proiect!si vb lui Dragos...nu ne-am nascut dupa gard si nici nu stam pe intuneric!!
deci sa intelegem ca cine vrea astfel de performantze sa nu le faca la master tuner ca masina nu este fiabila pt ca la presiunea aia poate sa crape oricand.eu unul nas incerca asta pe masina mea chiar cu riscul sa mearga mai bine.si inca ceva nu ma agit delok.masina mea face o putere apropiata de ceea ce ai declarat du dar la 1.3bar constant nu la 1.7 daca vroiam 1.7 si sa ma astept sa crape era altceva dara sta o face ori cineva care nare habar sa faca un soft ori care nu ii pasa de masina.masina acum are acelasi soft?as vrea sa o intealnesc la noul ei propietar sau un alt tfsi facut de master tunr cu aces magnific 1.7 bar
Albush is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 18:34   #318
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by herea_costin View Post
Pt. YODA. Acum ca ai vandut masina zi drept daca rs-ul se comporta civilizat la condus de zi cu zi in bucuresi. Ti-ai pus ambitia cu motorul asta si poate ca ai reusit sa scoti cam tot din el ... dar ce implica asta? este un compromis sau pur si simplu un upgrade? Zi sincer si jura pe roshu
pai tu crezi ca o masina care merge la 1.7 bar constant cum zice el poate merge sigur ?daca crezi asta mai inseamna si altceva.eu spun ca este un compromis.el spunea singur cu gura lui ca masina nu era fiabila si putea sa crape oricand.
Albush is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 18:39   #319
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by Albush View Post
deci sa intelegem ca cine vrea astfel de performantze sa nu le faca la master tuner ca masina nu este fiabila pt ca la presiunea aia poate sa crape oricand.eu unul nas incerca asta pe masina mea chiar cu riscul sa mearga mai bine.si inca ceva nu ma agit delok.masina mea face o putere apropiata de ceea ce ai declarat du dar la 1.3bar constant nu la 1.7 daca vroiam 1.7 si sa ma astept sa crape era altceva dara sta o face ori cineva care nare habar sa faca un soft ori care nu ii pasa de masina.masina acum are acelasi soft?as vrea sa o intealnesc la noul ei propietar sau un alt tfsi facut de master tunr cu aces magnific 1.7 bar
Pai...
putere=Aer + benzina(in mare)
Daca tu ai mai putin aer de unde ai aceeasi putere?
Sau poate Yoda avea masina prost reglata de scotea doar 2xxCp din 1,7 bar nu??
iihhhhh ce bine ar fi sa te vad cu yoda.
Sau macar cu fusco desi a lui e un pic mai grea.
El are si minunatia aia de PCV fix.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 19:37   #320
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Domnu Albush, faptul ca ai ales sa traiesti din diferite considerente in alta parte decat in Romania desi esti roman nu inseamna automat ca in Romania sunt numai incapabili. Ce am facut noi la MasterTuner a insemnat de cateva ori sa tunam masini asa cum firme mari de chiptuning de afara nu pot face, si aici ma refer la Opel Vectra OPC cu GT3076 cu care firme ca EDS au dezarmat noi reusind 390 cp, Audi TT 1.8 de 600 Nm si 400 cp cu GT3071 si 2.5 bar ce nu s-a mai auzit nicaieri. Ia trimite un mail la Giac sau Revo si vezi daca pot, si astea nu sunt povesti, ci lucruri masurate atat pe dyno cat si pe strada. Faptul ca au construit imperii, ca au situri frumoase, ca masinile cu softurile lor merg bine, nu sunt ceea ce contest eu, ci doar premisele ca trebuie sa fii de aiurea ca sa faci un motor tare. Sunt oameni pe lumea asta care fac Fiaturi Uno de 1.4 8v de 400 cp masini de dragracing si nu au nici macar sit... Da, masina a scos cu 1.5 bar exact cat s-a spus, din pacate nu mai am graficul salvat iar masina e vanduta, dar fac o invitatie publica, oricine are un TFSI sa vina sa-i punem Unichip si ii vom arata valori similare. E adevarat ca nu se stie exact cat tine turbina stock la 1.5 bar, insa ce va pot spune eu e ca motorul asta stock, evident cu turbina adecvata, merge fara probleme pana la 350 cp, lucru demonstrat de niste parteneri de-ai nostrii din Olanda.

Pana atunci delectati-va cu urmatoarele doua masini, CZR cu GT30 asa cum a venit la noi si apoi ce am reusit noi cu UNICHIP si un Seat Cupra 210 cp cu GT28, intercooler mare si injectoare stock la 1.5 bar facut recent de noi cu soft facut de Ceky, pentru ca deja clientul avea soft de la el. Aveti la Seat testul stock, testul cu softul lui Ceky si testul cu GT28 unul peste altul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cupra gt28.jpg
Views:	162
Size:	160.2 KB
ID:	580136   Click image for larger version

Name:	CZR.jpg
Views:	156
Size:	131.1 KB
ID:	580137  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81

Last edited by MasterTuner; 01-07-08 at 19:51.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 19:44   #321
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

BINE AM INTELES.avetzi disponibil vreun tfsi de 200cp stok facut de dumneavoastra cu soft si evacuare cu valori similare sa testam pe strada?
Albush is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 19:59   #322
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Si in Ro exista tuneri care stiu ce fac, insa sunt mai multi aia pacaliti sau genul vine softul din x tara care sincer aia nu se pot numi tuneri pt ca ei nu fac decit un citit/scris de soft fara a stii ce se schimba cum cit si de ce !
Noi si ma refer la mine si la Florin aici chiar stim ce facem pt ca acolo unde nu stim recunoastem si ne oprim sau ii lasam pe altii care stiu !Insa marile firme de afara cu renume si chiar axate doar pe o anumita marca pina acum nu au facut decit sa ne dezamageasca!
Nu intru in polemici sau detalii insa cine vrea un soft in RO ne poate incerca cine nu , nu este foarte simplu insa nu mai vorbiti aiurea fara sa cunoasteti oamenii sau firmele si mai ales pana nu incercati chiar voi !Noi spre deosebire de altii aici chiar avem cu ce sa ne laudam cu rezultate bune sau foarte bune palpabile nu cu vorbe sau marketing !
Cu respect,
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 02:00   #323
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
uiti un singur lucru...chiar f important...de ce intra masina in protectie ?!din cauza softului?!vei spune ca da...e aici a intervenit Florin cu un unichip si "niste reglaje" asa ca softul vedea 13-1.4 iar masina avea in realitate 1.7!repet acea presiune o facea in testele noastre.masina nu este fiabila la aceea presiune!!!iar daca iti spun ca la un moment dat avea overboost de 1.8-1.9 o sa crezi ca ori sunt nebun, ori mint ori eram beat, ori prost...dar ideea e ca eram vreo 4 in masina si cascam ochii la valorile masurate cu vagcomul, cu un aparat de masura pe obd, cu ceasul..in fine nici noua nu ne-a venit sa credem!unichipul ala are un mare talent...MINTE BINE CALCULATORUL...ASA CA POATE ACUM NE-AM FACUT INTELESI! BAFTA!
NU Yoda masina nu intra in protectie datorita softului ci datorita N249 .... iar unde ai intervenit Master Tuner cu unicipul (si probabil ti-a loat cam 400 euro) eu interveneam cu 50 RON si iti ofeream posibilitatea sa mergi pe 3 setari ... 1- ce presiune vruiai tu ; 2- presiune mica ~ 11 PSI ; 3- varianta STOK.
Si tine cont ca in suma aia de 50 RON erau si bani de manopera in proportie de 95% ....
Eu am spus ca e foarte putin probabil ca un K03S sa tina 23-24 PSI (1.6 - 1.7 Bari) ,sau chiar daca tine presiunea asta i numeri orele de functionare pe degetele de la maini.

Quote:
un Seat Cupra 210 cp cu GT28, intercooler mare si injectoare stock la 1.5 bar facut recent de noi cu soft facut de Ceky, pentru ca deja clientul avea soft de la el. Aveti la Seat testul stock, testul cu softul lui Ceky si testul cu GT28 unul peste altul.
Mai exista un adsfel de Seat cu GT28RS care face 330+ hp cu presiune de 1.4 Bari .... si nu e Cupra la baza .... deci unde e minunatia aia?
Revo face soft pt Seat cu GT28RS cu putere peste 400 hp .... cere doar pistoane si biele schimbate ( cele stok nu tin mai mult de 350 hp).Probabil ca pe un GT30 ar face mult mai mult ....
Eu cred ca exagerati enorm atuncea cand va comparati cu tuneri ca Revo ,APR ,Giac .... etc.Acesti tuneri fac Seatul de 180 hp cu turbina STOK ,injectoare STOK de 250 WHP!!!! .... si ofera gratis multe informatii pe care altii cer bani .... iar faptul ca ei fac softuri pe masini fara sa le aiba in fata ,denota cunostinta vasta in electronica si MECANICA a masini.APR a dezvoltat 4 Stagii pt motorul 1.8T ... Revo a "inventat" chitul pt 1.8T numit STREET DEMON care este extrem de apreciat in intreaga lume (existand masini care au 100 mii km cu acest kit de 400 hp) ,Giac este renumit ca cel mai mare tuner de 1.8T in state .... are cel mai agresiv soft pt varianta STOCK ,ete pe primul loc in toate topurile din lumea asta (topuri reale) ... fiind singuri care au scos peste 235WHP cu benzina de 95.Acesti 3 tuneri au istorie in spate si cred ca este pacat sa-i judecam numai de dragul ca vrem uni dintre noi sa fim mai presus.
Ca sa inteleaga si restul persoanelor de pe acest forum ,care este diferenta intre un tuner de soft si un tuner adevarat ,cred ca ar trebui dezvoltata mult mai mult ideea .... cred ca ar trebui sa stie toata lumea ca un soft fff bun pt masina se poate face si cu o investitie minima (adica undeva la maxim 200 RON) numai cu conditia de a stii exact principiul de functionare al motorului si anumite date despre electonica masini .... toate "pacalelile" care sunt facute cu ajutorul unui chip (fie el si Uni Chip) se pot face cu o mana de diode si rezistente.
Nu am vrut sa duc la demigrarea lui Ceky sau a Master Tuneru`lui ... dar nu puteti sa va comparati cu aceste 3 firme de tuning deocamdata ,si sub nici un fel nu contest cunostintele lui Ceky sau Master Tuner despre tuning .... dupa parerea mea sunt numarul 1 in Romania .... numai ca valoarea noastra este mult sub standardul mondial la ora actuala.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 02:17   #324
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Uite Yoda o varianta care te scapa de beleaua cu limitarea ... am atasat si pretul.
1. DIODE: ($2 NEW)
A diode is a very small electronic device with a voltage rating associated with it. What it does is regulates a voltage signal to its rating. For example, if you wire a 4.7 volt diode into a 5 volt circuit, the 5 volts enter the diode, and only 4.7 are sent out. The diode mod is a way to limit the amount of boost the ECU SEES. The ECU interprets voltage from the MAP sensor as boost. The max it is able to see on stock turbo programming is 5 volts. If it hits 5 volts, or if your boost level goes higher than what is spec’d, you’ll go into limp mode (5psi). By using a diode, you are regulating only the signal the MAP sensor sends to the ECU. By soldering in a 4.7v diode, the ECU will never receive higher than that voltage signal. 4.7v is equivalent to about 17psi. Therefore, if you want to run higher boost, once you hit 17psi, the ECU won’t know if you’re boosting higher than that by what the MAP sensor is telling it. If you log your boost (block 115), it will increase and then flat line at 17psi. But if you watch your boost gauge, you’ll see the actual amount of boost your making. Some tend to think a diode limits boost, where it’s actually limiting the boost the ECU sees so you can make more. It’s a very simple install.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 05:07   #325
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

la prima vedere metoda cu dioda poate parea o treba inteligenta dar nu este.

tu tai efectiv semnalul si ECU merge "chior" dupa acel punct el nu mai stie ca ai x sau y bari
200SX is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 10:06   #326
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
la prima vedere metoda cu dioda poate parea o treba inteligenta dar nu este.

tu tai efectiv semnalul si ECU merge "chior" dupa acel punct el nu mai stie ca ai x sau y bari
Semnalul nu este taiat ... calculatorul primeste semnal ca si cum masina ar face 17 PSI (1.2 Bari) chiar daca aceasta valoare este mult mai mare , si adsfel nu este taiata presiunea de N249 sau N75.ECU nu intra in safe mod si poti merge linistit pe presiune mai mare.Principiu de functionare este extrem de simplu ... MAP (senzorul ce masoara presiune pe traseu) transforma valorile de presiune (PSI) in semnal electric (V) si le tranzmite calculatorului.Calcuratorul masini are o scara bine definita, el cunoscand ca ,respectiv la 4.3 V pe traseul de admisie este o presiune de 11 PSI , la 4,7 V presiunea pe traseu este de 17 PSI ... si tot asa , el avand o scara de tensiune cuprinsa intre 2,1 v si 5 v. (respectiv intre 0 PSI si 21 PSI).Daca calculatorul primeste o tensiune mai mare de 5 v el intra automat in "safe mode" ,deci este imposibil de depasit presiunea de 1.45 bari >adica 21PSI >adica 5v.
Prin montarea acelei diode, calculatorul nu primeste niciodata valoare mai mare de 4.7 v (deoarece toata lume stie ca dioda este o componenta electronica ce permite trecerea curentului doar intrun singur sens si numai pana intr-o anumita valoare, ea fiind folosita foarte de ca o punte redresoare in circuitele electronice) chiar daca MAP senzorul citeste o presiune mai mare si implicit tranzmite o tensiune mai mare de 5 v catre ECU masini(ce ar fi dus la intrarea in safe a calculatorului), aceasta dioda nu permite trecerea unei tensiuni mai mare de 4.7V si implicit ECU masini nu sesizeaza probleme cu presiunea pe traseul de admisie.

Eu am pus o metoda simpla de a sari peste "limp mode" in cazul in care presiunea este mai mare decat permite softul calculatorului.La fel de simplu se poate face si un By Pass pentru N249 , permintandu-ne sa montam un bost controler manual .Lafel de usor se pot mintii si injectoarele ....aicea existand foarte multe variante.
Poate daca am purta discutii constructive pe acest site am ajunge si noi mai "departe" mult mai repede.Uitativa pe forumurile de specialitate din state sau germania si o sa vedeti ca acolo nu exista atata rautate si persoane care lucreaza in cadrul companiilor de tuning renumite intra pe acel forum si ajuta posesori de masini in rezolvarea unor probleme intampinate cu masinile acestora.De multe ori fac lucrul asta fara a avea vre-o pretentie material ,ci pentru a exprima incredere in potentialul lor de tuning eventualilor clienti ,si incercand sa faca un marcheting bazat pe aprecierea persoanelor implicate in acest domeniu nu pe o auto evaluare obiectiva.
Numai bine la toti.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 11:45   #327
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Semnalul nu este taiat ... calculatorul primeste semnal ca si cum masina ar face 17 PSI (1.2 Bari) chiar daca aceasta valoare este mult mai mare , si adsfel nu este taiata presiunea de N249 sau N75.ECU nu intra in safe mod si poti merge linistit pe presiune mai mare.Principiu de functionare este extrem de simplu ... MAP (senzorul ce masoara presiune pe traseu) transforma valorile de presiune (PSI) in semnal electric (V) si le tranzmite calculatorului.Calcuratorul masini are o scara bine definita, el cunoscand ca ,respectiv la 4.3 V pe traseul de admisie este o presiune de 11 PSI , la 4,7 V presiunea pe traseu este de 17 PSI ... si tot asa , el avand o scara de tensiune cuprinsa intre 2,1 v si 5 v. (respectiv intre 0 PSI si 21 PSI).Daca calculatorul primeste o tensiune mai mare de 5 v el intra automat in "safe mode" ,deci este imposibil de depasit presiunea de 1.45 bari >adica 21PSI >adica 5v.
Prin montarea acelei diode, calculatorul nu primeste niciodata valoare mai mare de 4.7 v (deoarece toata lume stie ca dioda este o componenta electronica ce permite trecerea curentului doar intrun singur sens si numai pana intr-o anumita valoare, ea fiind folosita foarte de ca o punte redresoare in circuitele electronice) chiar daca MAP senzorul citeste o presiune mai mare si implicit tranzmite o tensiune mai mare de 5 v catre ECU masini(ce ar fi dus la intrarea in safe a calculatorului), aceasta dioda nu permite trecerea unei tensiuni mai mare de 4.7V si implicit ECU masini nu sesizeaza probleme cu presiunea pe traseul de admisie.

Eu am pus o metoda simpla de a sari peste "limp mode" in cazul in care presiunea este mai mare decat permite softul calculatorului.La fel de simplu se poate face si un By Pass pentru N249 , permintandu-ne sa montam un bost controler manual .Lafel de usor se pot mintii si injectoarele ....aicea existand foarte multe variante.
Poate daca am purta discutii constructive pe acest site am ajunge si noi mai "departe" mult mai repede.Uitativa pe forumurile de specialitate din state sau germania si o sa vedeti ca acolo nu exista atata rautate si persoane care lucreaza in cadrul companiilor de tuning renumite intra pe acel forum si ajuta posesori de masini in rezolvarea unor probleme intampinate cu masinile acestora.De multe ori fac lucrul asta fara a avea vre-o pretentie material ,ci pentru a exprima incredere in potentialul lor de tuning eventualilor clienti ,si incercand sa faca un marcheting bazat pe aprecierea persoanelor implicate in acest domeniu nu pe o auto evaluare obiectiva.
Numai bine la toti.
O mica intrebare :
Se defecteaza valva de comanda a wastegate-ului si wastegate ramane inchis.
Turbina scoate maxim de presiune fara nici un control.
Zenerul tau arata la ECU 1,2 Bar.
Cine pica primul????
Aceeasi intrebare si pentru Florin.
Unichip stie sa masoare si un prag maxim dupa care poate baga in limp-mode motorul???
Adica are trigger integrat sa poata preveni situatii de genul asta?

Last edited by bluey; 02-07-08 at 11:55.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 12:05   #328
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Cu Unichip poti sa scazi progresiv cu echivalentul a 0.3 bar de ex ce vede ECU asa incat sa ramana si protectia de suprapresiune, poti sa faci semnalul respectiv proportional cu x % mai mic sau mai mare peste tot, sau sa-l limitezi asa cum ai face-o cu un Zener, iar in cazul in care doar scazi echivalentul a 0.3 bar de ex. poti sa faci aceasta modificare in functie de orice alta variabila, cum ar fi de ex. temperatura apei, asa incat sa cresti presiunea cu 0.3 doar in intervalul 80-105 grade de ex, in rest sa o lasi standard. Unichip are si el in el un pumn de diode si rezistente, dar mai are si un gandac mai mare cu multe picioare facut de Motorola care ne lasa pe noi sa aplicam diversi algoritmi de modificare.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 12:35   #329
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
O mica intrebare :
Se defecteaza valva de comanda a wastegate-ului si wastegate ramane inchis.
Turbina scoate maxim de presiune fara nici un control.
Zenerul tau arata la ECU 1,2 Bar.
Cine pica primul????
Aceeasi intrebare si pentru Florin.
Unichip stie sa masoare si un prag maxim dupa care poate baga in limp-mode motorul???
Adica are trigger integrat sa poata preveni situatii de genul asta?
Se pare ca nu ai inteles nimica .... odata motnata aceasta dioda N249 dispare.In locul lui apare un bost controler mecanic la care tu te joci cu presiunea ... daca ai reglat presiunea de 1.5 bari de exemplu ... atuncea niciodata masina nu v-a face presiune mai mare de 1.5Bari.
Si inca o chestie .. cand se defecteaza N249 sau N75 niciodata nu urca presiunea in turbo la maxim ... ci pur si simplu masina nu mai face presiune....si wastegatul ramane inchis asa cum ai spus si tu ... problema ar fi daca ar ramane deschis .... pt ca atuncea presiune in turbo urca la maxim....dar asa cum spuneam cand se defecteaza una din cele 2 valve masina nu mai face presiune ... poti sa verifici pe http://wiki.ross-tech.com
16619/P0235/000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
Possible Symptoms

* Reduced power output
* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
* Turbocharger defective
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-08, 12:55   #330
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Se pare ca nu ai inteles nimica .... odata motnata aceasta dioda N249 dispare.In locul lui apare un bost controler mecanic la care tu te joci cu presiunea ... daca ai reglat presiunea de 1.5 bari de exemplu ... atuncea niciodata masina nu v-a face presiune mai mare de 1.5Bari.
Si inca o chestie .. cand se defecteaza N249 sau N75 niciodata nu urca presiunea in turbo la maxim ... ci pur si simplu masina nu mai face presiune....si wastegatul ramane inchis asa cum ai spus si tu ... problema ar fi daca ar ramane deschis .... pt ca atuncea presiune in turbo urca la maxim....dar asa cum spuneam cand se defecteaza una din cele 2 valve masina nu mai face presiune ... poti sa verifici pe http://wiki.ross-tech.com
16619/P0235/000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
Possible Symptoms

* Reduced power output
* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
* Turbocharger defective
Poate nu am inteles nimica dar:
Clapeta la wastegate inchisa = toate gazele de evacuare trec prin turbo rezulta presiune maxima.
Clapeta de la wastegate deschisa= gazele ocolesc turbina si ies prin wastegate rezulta presiune minima.
Sau am inteles eu gresit functionare turbinei si wastegate dirijeaza gazele prin turbina cand clapeta e deschisa?
Oricum nu m-ai lamurit ce se intampla ca turbina merge la maxim datorita unei probleme (orice problema) si ECU vede ca ea nu a depasit limita maxima.
Nu zic ca zenerul nu e o idee buna dar nu mai ai nici un control asupra situatiilor de genul asta.
Si aproape la fel de simplu poti inseria un zener sau o jonctiune simpla in circuit si iti va arata cu 0,6v ( sau valoarea zenerului) mai putin decat inainte.
Asa ai si un oarecare control in cazul in care tensiunea data de senzor creste f mult.

Pana la urma tot la un controler programabil ajungi, adica la Unichip.
Desi poti iesi mult mai ieftin daca ai cunostinte de electronica si iti construiesti pacaliciul cu mana ta.
bluey is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -