Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
28-06-08, 09:53
|
#301
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Quote:
Originally Posted by Albush
deci ca sa mearga la 1.7 e chiar de vise nu de vis.ceasurile de boost au si ele eroarea lor.mai avea putin si mergea cu 2 bari si avea vreo 500 de cai sa fim seriosi cu bari astia.pe ceas poate dar adevarati never.nu mam indoit ca masina nar merge de vis ci doar ca unele valori sunt incorecte un pic trucate
|
Cu ceasurile astea de boost e mai simplu decat ai crede. Cat timp acul sta la 0 cand e motorul oprit clar nu va arata niciodata mai mult decat ai. Cu siguranta din diverse si multiple cauze poate arata mai putin .. dar mai mult ... doar daca ai plamani buni  . Daca imi spuneai ca poate nu era eficienta turbina la presiunea aceea si ca incalzea excesiv aerul din admisie era alta discutie. Dar sa contesti o presiune facuta de o turbina ....
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
28-06-08, 13:53
|
#302
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Nu mai faceti comparatii USA/ Europa fiindca nu o sa reusiti mare lucru.
La Dyno pe USA se declara WHP as in cai putere la roata.
Orice tuner in europa declara HP la volanta.
|
|
|
28-06-08, 14:50
|
#303
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
mai nea Albush,da' crezi ca toti ne-am nascut in spate gardului in intuneric...ma crezi atat de prost incat sa ma iau dupa un amarat de ceas?...valorile provin din loguri generate de vag-com, direct pe unul din canalele ce masoara presiunea senzorului MAP...discutam despre masini,nu vindem paine...sau crezi ca in romania nu avem inca laptopuri cu programe de interfatare cu masinile si ne luam dupa ceasuri de boost din vitan?
|
|
|
28-06-08, 19:45
|
#304
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Oke Baieti Cum Ziceti Voi.deci Ko3 Merge La 1.7 Bari Asta Inseamna Ca Ko4 Merge La Peste 2 Bar Nu?waw Ce Tare Ce Nevoie Mai E De Gt 30 Sau Alte Turbine.eu Nam Zis Ca Sa Nascut Cineva La Intuneric Sau Restu Am Zis Altceva Dar Vad Ca Sunt Inteles Total Gresit
|
|
|
28-06-08, 20:44
|
#305
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Nu vreau sa iau apararea nimanui dar ,cine imi arata mie o masina care face 1.7 bari constant pe un k03 fie el si S ... eu mananc turbina si i iau alta propietarului.Yoda daca a mers cu presiune mai mare de 1.3 bari sa-mi zica ce a trebuit sa modifice ca masina sa mearga cu aceasta presiune .... mentionez ca nici o Skoda, leon , GTI ,S3 nu merge cu presiune mai mare de 1.3 fara a modifica ceva esential masini ... intra in protectie.
Iar pt cei care spera ca un K03S sa faca 1.7 constant i rog sa verifice forumurile cele mai populate de propietari si tuneri de auto WAG : www.vwvortex.com www.cupraforum.com
Am pus 2 din cele mai importante siteuri ... verificati singuri si o sa vedeti ca un K03S a tinut maxim 1.5 bari .... s-au facut 4 teste si defiecare data crapa la pres de peste 1.5 bari.
Oricum in romania sunt putine persoane care stiu sa faca un K03S sa faca presiune peste 1.5 bari .... deci este mai putin probabil lucrul asta.
Nu contest cati cai avea Yoda la masina lui .... pur si simplu eu nu cred ca masina putea fi dusa acolo cu modificarile astea ..... tinand cont de motorul de la care se pornea.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
|
|
|
29-06-08, 00:06
|
#306
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
1. K03 "S" are limita data de fabricant la 1.7bar. Asta nu inseamna ca trebuie sa-l fortezi sa produca o asemenea presiune, chiar daca se poate
2. K03 "S" montat pe un 1.8T poate face 1.5bar "la varf", undeva intre 3000 si 4000 rpm, dar nu poate furniza aceeasi presiune la turatii mai mari, de asta puterea maxima e limitata. Oricum, e recomandabil sa folosesti un ceas de presiune turbo si sa nu-l tii la 1.5bar decat foarte putin timp (acceleratiile de la 2000 la 5000rpm in treptele V si VI, care inseamna multe secunde la 1.4-1.5bar, sunt o pacoste pentru turbina si de altfel si pentru motor)
3. Exista masini care nu "au 250 CP si fug ca si cum ar avea 270", ci au 210-220 CP si fug ca si cum ar avea 270. A fost prezentata una chiar aici pe forum. Explicatia e un mic artificiu numit putere medie, foarte util cand e vorba de acceleratii
4. Presiunea de X bari la un turbo nu produce aceleasi efecte cu X bari produs de un alt turbo, fiecare model de turbo are alte caracteristici (diametrul rotoarelor, diferenta intre turbina si compresor etc) si cantitatea de aer introdusa in motor nu e aceeasi
~Nautilus
|
|
|
29-06-08, 01:24
|
#307
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
ma bucur ca acest topik cu toate ca este unu in contradictoriu nu existe cearta in ultimul hal ca pe alte topicuri si se civilizat cu toate ca vad ca posesorii de tfsi nu prea se aglomeraza sa b aici cu toate ca sunt destui pe forum.inca ceva eu am observat o crestere de 3 psi dupa ce am montat pcv fix de la eurojet si kitul breather cu update
|
|
|
29-06-08, 01:51
|
#308
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
PCV = ventilarea gazelor de carter?...
~Nautilus
|
|
|
29-06-08, 20:56
|
#309
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
corection valve
|
|
|
01-07-08, 02:55
|
#310
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of: [SKODA]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Quote:
Originally Posted by Albush
umili tuneri de tfsi ca apr giac revo etc nu reusesc aceasta cifra
|
Iei in calcul ca "umilii" tuneri de care ai amintit sunt Americani? Si ca ei fac masuratori WHP cu benzina cu cifra octanica 91-92-93? Citeste-le cu atentie siteurile si ai sa vezi ca de ex APR cu soft pentru benzina de 100 scoate cifre foarte apropiate de astea, cu o putere distribuita mult mai liniar nu in varfuri.
|
|
|
01-07-08, 02:59
|
#311
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
herea_costin ai idee ce inseamna valva pcv la tfsi si ce face asta?nu te mai lua dupa ce vezi desene animate iate dupa realitate fati softul la tfsi la mtmt de 272 cp si al toamna ma dau cu tine si dicutam atunci daca chiar ai 270 de cai sau nu.daca vrei iti dau si eu un site din eu cu o firma de tuning care asigura si garantia la mot trenul de rulare etc care promite 292 cp si 440 nm.dar nu e neaparat sa fie si adevarat
|
|
|
01-07-08, 17:04
|
#312
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
nu am mai intrat de mult ...dar vad ca in continuare se agita lumea!pt albush in mod special:masina facea 1.7 CONSTANT!!!EXISTA MAI MULTI MARTORI CARE POT CONFIRMA/INFIRMA ACEST LUCRU!OAMENI SERIOSI FARA NICIUN FEL DE INTERES!
masina poate face aceasta presiune dar turbina poate face pac oricand.masina a scos puterea respectiva si tragea intr-un mare fel!aceste lucruri se datorau softului de la Ceky-DIMSPORT, modificarilor de piese facute de mine si unichipului reglat de Florin- MAster TUner.dupa reglaje masina mergea cu 1.5 constant.oricum nu mai conteaza.asteptam cu interes un tfsi sa traga la fel.MULTUMESC F MULT PRIETENILOR/CUNOSCUTILOR CE AU SCRIS AICI PAREREA LOR DESPRE MASINA MEA!in fine, discutiile nu-si mai au rostul deoarece masina s-a vandut!ne vedem cu urmatorul proiect!si vb lui Dragos...nu ne-am nascut dupa gard si nici nu stam pe intuneric!!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
|
|
|
01-07-08, 17:11
|
#313
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Quote:
Originally Posted by Calimero2003
Nu vreau sa iau apararea nimanui dar ,cine imi arata mie o masina care face 1.7 bari constant pe un k03 fie el si S ... eu mananc turbina si i iau alta propietarului.Yoda daca a mers cu presiune mai mare de 1.3 bari sa-mi zica ce a trebuit sa modifice ca masina sa mearga cu aceasta presiune .... mentionez ca nici o Skoda, leon , GTI ,S3 nu merge cu presiune mai mare de 1.3 fara a modifica ceva esential masini ... intra in protectie.
|
uiti un singur lucru...chiar f important...de ce intra masina in protectie ?!din cauza softului?!vei spune ca da...e aici a intervenit Florin cu un unichip si "niste reglaje" asa ca softul vedea 13-1.4 iar masina avea in realitate 1.7!repet acea presiune o facea in testele noastre.masina nu este fiabila la aceea presiune!!!iar daca iti spun ca la un moment dat avea overboost de 1.8-1.9 o sa crezi ca ori sunt nebun, ori mint ori eram beat, ori prost...dar ideea e ca eram vreo 4 in masina si cascam ochii la valorile masurate cu vagcomul, cu un aparat de masura pe obd, cu ceasul..in fine nici noua nu ne-a venit sa credem!unichipul ala are un mare talent...MINTE BINE CALCULATORUL...ASA CA POATE ACUM NE-AM FACUT INTELESI! BAFTA!
|
|
|
01-07-08, 17:14
|
#314
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Quote:
Originally Posted by bluey
O masina stiu ca are greutate, putere si cuplu.
O masina de 200cp o sa traga ca o masina de 200cp 
Si mai stiu ca 2 motoare identice nu vor raspunde la fel la acelasi soft.Diferente vor exista oricand.
Poate motorul lui Yoda a raspuns mai bine la acel soft.
Adica daca tu te dadeai cu Yoda si te facea desi tu ai 250cp spuneai ca are 250Cp dar trage de 270???
Am vazut 2.0tfsi doar cu evacuare si soft (facut la alta firma) care a dat 246Cp la Autotest pe dyno.
Si Yoda il facea destul de clar.Leonul negru al lui Djorkaeff.
Acum.... cine minte si cine e Toma Necredinciosul???
|
multumesc!
|
|
|
01-07-08, 19:19
|
#315
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of: [SKODA]
|
Re: Skoda RS TFSI by DimSport
Quote:
Originally Posted by Albush
herea_costin ai idee ce inseamna valva pcv la tfsi si ce face asta?nu te mai lua dupa ce vezi desene animate iate dupa realitate fati softul la tfsi la mtmt de 272 cp si al toamna ma dau cu tine si dicutam atunci daca chiar ai 270 de cai sau nu.daca vrei iti dau si eu un site din eu cu o firma de tuning care asigura si garantia la mot trenul de rulare etc care promite 292 cp si 440 nm.dar nu e neaparat sa fie si adevarat
|
Uiti de unde am plecat. Eu personal am o problema cu cei ce se comporta vulgar pe forum si disconsidera parerile tuturor fara simtul ridicolului. Daca 2 imi spun ca sunt beat ma duc sa ma culc.
Acum daca vorbim despre mine ... eu nu vreau sa storc tot din acest motor. Doresc aprox 250 cp si 350 nm cuplu, un raspuns bun al acceleratiei si o putere distribuita cat la liniar. Nu sunt participant la curse, nu-mi bifez victimele ci doar imi place sa-mi conduc masina. Asadar un tuning mai mult sau mai putin safe fara modificari hardware costisitoare.
PS. zi si mie intr-un PM ce masina ai si de unde esti ? inteleg ca esti un fel de mama si tata lor si e pacat sa nu facem cunostinta.
|
|
|
|
|