Re: Opel Speedster Turbo by CompleteCHIP
Cutia de viteze, de fapt cutiile de viteze care s-au stricat pana acum nu au suferit avarii la nivel de pinion, ax sau diferential - pare incredibil dar F23 e o cutie BUNA. Au cedat doar furcile si selectorul. Asta s-a intamplat si ultima data la Tulcea, cand efectiv nu puteam selecta corespunzator treptele 1 sau 2.
Am optat pentru o timonerie upgrade, trebuie sa soseasca, pentru ca acesta este motivul ce conduce la manipularea defectuoasa in timpul shiftingului. Totodata cutia de viteze a fost inlocuita cu una mai lunga (nu cea mai lunga), a se vedea viteza maxima atinsa in treapta 3, pentru a face fata aportului de putere fata de vechea configuratie.
Masina demo a firmei pe care o reprezint va suferi si o diminuare a masei proprii pana la Tulcea, prilej cu care imi doresc sa obtin un timp cat mai bun.
Configuratia actuala a masinii este testata si prin Europa, acolo unde altii au obtinut timpi ce tin de domeniul fantasticului in actuala forma.
Softul este bazat pe o liniarizare proprie a senzorului de debit aer original instalat intr-o carcasa superioara ca marime fata de cea originala.
De retinut este ca performanta actuala este obtinuta pe electronica de serie, Bosch ME1.5.5. Cu alte cuvinte, SE POATE (si la noi).
|