Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-05-08, 19:05   #46
unEL

Stage 4
 
unEL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 260
Member of:
[DACIA]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Eu asta am si cu asta defilez.
Nu vreau sa fiu tarzan cu masina, ci doar sa scot putin mai mult din loganul asta de 1,4.
Sint multumit de ce am otinut.
Va salut
unEL is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 12:22   #47
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Noi asteptam in continuare insa nu este nimeni care sa vrea sa faca !Masini am mai facut dar nu erau clientii interesati de acest lucru !Pe fiecare il intereseaza de el si masina lui nu de altii !
Cu respect,
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 20:34   #48
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by maniacu_mnc View Post
Hai las-o asa ca nu sti despre ce vorbesti!!!! Nu vreau sa par ala care le stie pe toate, dar eu zic ca nu ai cum sa scoti din motor de 1.4 doar din evacuare 15 cp, chiar daca e facuta custom.
In fine in alta ordine de idei sper sa ma lamuresca si pe mine cineva la ce am intrebat mai inainte in legatura cu puterea la roata. Este sau nu normal ca aceasta sa scada sau sa ceasca doar daca se modifica softul, fara alte modificari.
vad ca peaci se vb de masini da nu se cunoaste prea mult!! asta e nam ajuns aku sa ma cert pe forumurii ce mama dracu =))) Aaaa am o intrebare dc din evacuare nus e obtzine nik atunci dc la masinile care se vor a fi masini de putere evacuarea e mai scurta chiar imediat dupa rotzile din fatza.....sau ai lucrat vreodata la un scuter care saracu are si el un cilindru amarat....nu puteams a prind cu el nici 30 cu evacuarea , dar cu ea scoasa(si mult zgomot de am trezit tot carteru) ajungea lejer in 50 :P

Last edited by dj_oracol; 27-05-08 at 20:39.
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 21:38   #49
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Discutia de aici devine total off-topic! Dar continuam:

Ideea de evacuare este prost inteleasa!
EVACUAREA NU DA UN CASTIG DE CAI PE MOTOARELE ASPIRATE!!!
Diferenta este uriasa fata de motoarele turbo,de unde si castigul dintr-o evacure bine calculata este impresionant!

Evacuarea pentru masinile de serie, gandite fara valeitati sportive, trebuie sa intocmeasca niste norme de poluare, deci este foarte restrictiva!

Exista o problema cu exemplul dat de dj oracol, o evacuare scurta pe un motor aspirat va face contrapresiune pe decelerare, daca nu mai exista nici un fel de toba ( a se intelege aici si catalizatorul ) si motorul va functiona mai prost!
__________________
@ 2979 @ ...
B11EAU is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 16:22   #50
StreetStyle22

Stage 5
 
StreetStyle22's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

de ce scade puterea la roti...cand e motoru e chipuit ?...puterea la roti sub..2500 ture
StreetStyle22 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 17:02   #51
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

am si eu o masina clio 1,4 75cp la baza
masina avea inainte de modificare fix 78cp pe dyno (datorata probabil injectoarelor schimbate si ktalizatorului mai mare)
dupa modificarea lui ceky nu am masurat-o,dar cum o masor va anunt
oricum,viteza maxima a ajuns la 190 (pe bord,real probabil mai mica) demarajul este mai bun,
iar de consum nu-mi pasa
felicitari ceky
CZR is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 19:18   #52
Calin_UKU
Dacia Driver

Stage 5
 
Calin_UKU's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 972
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Racing Syndicate]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

ceky as vrea sa imi fac si eu chipul la voi. Este vreo diferenta daca il fac inainte sau dupa ce ii fac evacuarea, pt ca am inteles de la cineva ca ar fi bine sa il fac dupa pentru ca o sa am alti parametri. Poti sa imi spui un pret?
Calin_UKU is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 19:36   #53
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Senzational, MasterTuner lucreaza la un proiect megasecret, hybrid LOGAN PORSCHE biturbo V8..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00634.JPG
Views:	344
Size:	153.3 KB
ID:	549238   Click image for larger version

Name:	DSC00627.JPG
Views:	278
Size:	148.4 KB
ID:	549266  

Last edited by MasterTuner; 28-05-08 at 20:05.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 20:17   #54
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

hmmda astai buna!!=))
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 23:05   #55
Evoluti0n

Stage 5
 
Evoluti0n's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 348
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

eu am evacuarea facuta custom cu inox de 54mm de la catalizator si iti zic sigur ca nu am castigat 15 cai, singurul lucru care l-am simtit a fost acela ca raspunsu la pedala este mai bun.
Inca ceva, la motoarele aspirate o asemenea chestie scade din cuplu.
__________________
"Urmatorul examen este cel mai greu"
Evoluti0n is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 14:20   #56
StreetStyle22

Stage 5
 
StreetStyle22's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

pe mine tot nu m'am lamurit cu aceea...scadere de putere..si cuplu la turatii mici..in fine !
StreetStyle22 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 14:40   #57
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Poti sa vii cand vrei si inainte si dupa modificarea evacuarii !
Cu respect,
Ceky
ceky is offline   Reply With Quote
Old 02-06-08, 02:46   #58
DARE_DEVIL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 71
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Nu sunt specialist in ale chip tuningului dar din cate stiu si eu unele chipuri au ca scop optimizarea motorului unei masini ,( raspuns mai bun al acceleratiei si o curba de cuplu mai constanta etc) nu neaparat pentru cresterea performantelor mai ales unui motor de logan de 1.4l.Poate ca ii creste puterea cu doar 2-3 cai, dar cel mai bine diferenta se va observa pe drum si nu pe un stand dyno care masoara puterea unei masini.Vorba aia ...una e teoria si alta e practica.oricum felicitari.

@Off topic : ceky , voi fi un viitor posesor de vw golf V GT tdi ( 170 CP) cam in 2-3 luni ( cam atat dureaza sa mi onoreze comanda cu optiunile care le am ales).Ar trebui sa stiu ceva despre tipul de injectie folosit la acest motor? sau e doar un singur model pe piata de 170 de cp?Ti-am cerut aceasta informatie deoarece doresc sa ii fac un chiptuning dupa achizitionare .multumesc anticipat
DARE_DEVIL is offline   Reply With Quote
Old 02-06-08, 14:13   #59
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Este un singur motor de 170cp cu injectie Siemens se tuneaza ok la 205-210cp masurat pe dyno si de la 350Nm la 450Nm !
Cu respect,
Ceky
ceky is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 00:25   #60
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

azi am fost si am facut un drive test pe un logan 1.4 se cam chinue saracu naspa pt ca tot de 1.4 imi iau da na pt piatza si dus din puctu A in B e buna
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -