Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 24-01-07, 23:33   #31
Asigurator

Stage 2
 
Asigurator's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 44
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Cand vreti voi.

Respect acest discount si nu vreau sa impun eu ore sau zile.
Asigurator is offline   Reply With Quote
Old 30-12-07, 01:18   #32
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Chiar nici eu nu-i vad rostu(prea putzini cai castigatzii prea multzii banii investitzii) dc ai da atatia bani ca prostu pe tunning , cand itzi potzi lua dracu un motor de 1.6 si gata !!! eventual pasionatzi de disel 1.5 dcI (85 cp )!!Mai degraba o vopsea un sistem audio ceva!!
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 22:35   #33
GSPI
Honda Driver

Stage 3
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 123
Member of:
[Honda]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Invata fraiere sa scri ce TRAFIC ?
Lasa abureala cu teoria stau multi bine practica ii omoara.
Ai o masina performanta sa te dai sau o freci pe duda?
De ce nu tunezi tu mai bine sa vada lumea ca sti ce spui?

te apreciez pt masina pe care o ai!
nu mai jigni oamenii pe forum!!!
numara greselile tale in textul de mai sus si apoi deschide gura!

Scuze de off topic!!!

Pt logan 1.4 este chiar bine ,ce va asteptati sa dea randament ca la turbo
__________________
FN1
GSPI is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 23:05   #34
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

yo ma bag cu un polo 1.2 sa va zic daca trage mai bine decat loganu 1.4 stock
blowwind is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 19:22   #35
mpa
Registered

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Sa ma anunti si pe mine daca trage mai bine ca am avut discutia asta cu cineva.
mpa is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 20:44   #36
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by mpa View Post
Sa ma anunti si pe mine daca trage mai bine ca am avut discutia asta cu cineva.
stock e in spatele meu...

ceky...proprietaru loganului intra pe forum ?
blowwind is offline   Reply With Quote
Old 20-02-08, 23:34   #37
mpa
Registered

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by blowwind View Post
stock e in spatele meu...

ceky...proprietaru loganului intra pe forum ?
Modificari? Jante pe cat?
Eu am unul cu jante pe 17
mpa is offline   Reply With Quote
Old 01-04-08, 17:07   #38
maniacu_mnc

Stage 5
 
maniacu_mnc's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 698
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Pana la urma cum a ramas cu loganul stock fara filtru fara tobe si alte prostii. L-ati mai pus pe dyno??? Si daca da cati cai a scos fabrica si cati dupa chip. Ca la primul sigur a fost ceva aiurea cu masina(probabil evacuarea aia de "vitan" si filtrul sport). Si daca poate sa-mi explice si mie cineva care e treaba cu puterea la roata??? Ca din cate ma duce pe mine capul aia conteaza, nu ce scoate motorul. Si imi mai pare ceva ciudat!!! Din cate banuiesc eu pierderea de la motor la roata nu ar trebui sa se modifice la o masina la care sa facut doar soft.... Deci de ce dupa chip puterea la roata a scazut in loc sa creasca.
Rog sa-mi explice si mie cineva ca nu ma pricep foarte bine dar nu mi se pare logic sa scada puterea la roata.

P.S. Pt amatorii de scandal!!!!!!!!!!! Nu insinuez absolut nimic!!!!! Vreau doar sa ma lamureasca cineva poate nu inteleg eu fenomenul, si daca e asa rog sa-mi dea si argumente.

In rest nu mai bine si spor la modificat masini celor de la DimSport!!!

Last edited by maniacu_mnc; 01-04-08 at 17:10.
maniacu_mnc is offline   Reply With Quote
Old 02-04-08, 04:04   #39
unEL

Stage 4
 
unEL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 260
Member of:
[DACIA]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Am eu un logan de 1,4 care l-am remapat (cipuit).
Pana sa fac aceasta operatiune va spun cu mana pe inima ca era riscant sa ma arunc in depasiri de tiruri la drum lung, fortam motorul in a 3-a ... ce mai ... era dificil.
Dupa remapare am obtinut urmatoarele:
-cind plec de pe loc si am AC-ul pornit nu-i mai da in nas.
-cind vreau sa depasesc la turatii mai mici am putere in motor.
-nu imi mai e frica sa intru in depasiri de tiruri la drum lung.
-consumul nu s-a modificat simtitor, nici macar 0,5 l/100km.
Nu stiu citi CP am castigat, dar stiu ca acum am ceva putere in motor.
Va dati seama ca nu ma bag la liniute sau curse cu un dulap de masina la care inca platesc rate, cu toate ca ma maninca uneori. Totusi am facut o liniuta cu un logan de 1,4 stock si unul de 1,6 stock. Cel de 1,6 a iesit primul dupa 4-500m dar era doar cu un bot in fata mea, iar cel de 1,4 stock era la 1,5-2 masini in spatele meu. Asta e experienta mea si nu inseamna ca e cea mai buna.
Recomand o remapare tuturor celor care au motor de 1,4. SE MERITA.
Am remapat masina la Mioveni/Pitesti la un inginer de la uzina.
unEL is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 17:19   #40
emil b

Stage 1
 
emil b's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 22
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

si alti proprietari de 1.4 mpi asteapta rezultatul remaparii loganului stok
sau ati uitat de promisiune, parca sa oferit cineva sau sa razgandit ?
emil b is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 18:54   #41
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by unEL View Post
Am eu un logan de 1,4 care l-am remapat (cipuit).
Pana sa fac aceasta operatiune va spun cu mana pe inima ca era riscant sa ma arunc in depasiri de tiruri la drum lung, fortam motorul in a 3-a ... ce mai ... era dificil.
Dupa remapare am obtinut urmatoarele:
-cind plec de pe loc si am AC-ul pornit nu-i mai da in nas.
-cind vreau sa depasesc la turatii mai mici am putere in motor.
-nu imi mai e frica sa intru in depasiri de tiruri la drum lung.
-consumul nu s-a modificat simtitor, nici macar 0,5 l/100km.
Nu stiu citi CP am castigat, dar stiu ca acum am ceva putere in motor.
Va dati seama ca nu ma bag la liniute sau curse cu un dulap de masina la care inca platesc rate, cu toate ca ma maninca uneori. Totusi am facut o liniuta cu un logan de 1,4 stock si unul de 1,6 stock. Cel de 1,6 a iesit primul dupa 4-500m dar era doar cu un bot in fata mea, iar cel de 1,4 stock era la 1,5-2 masini in spatele meu. Asta e experienta mea si nu inseamna ca e cea mai buna.
Recomand o remapare tuturor celor care au motor de 1,4. SE MERITA.
Am remapat masina la Mioveni/Pitesti la un inginer de la uzina.
Numai cu un cipu eu zica ca nu se cun dif prea mare , e o diferentza da mica !!dc vrei cu adevarat diferentze si performantza sunt doua varinate una extrema schimbarea motorului si a doua , schimbarea a multor componente de motor incluzand esaparea care trebue proiectata exact dupa motor , una din comertz nu face sa creasca cu mia mult de 2--3 cp, una la comanda poate castiga si pana in 15 !! Oricum din ce am mia auzit de la altzi si m-am informat unpik cea mia buna alegere e un motor de 1.6 consumul nu e foarte marefatza de cea de 1.4 dar te ajuta mult mai bine in diferite situatzii !!
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 12:48   #42
Syc@

Stage 5
 
Syc@'s Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,162
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Discutzii inutile despre o masina de mers la piatza. Dak cineva vrea sa faca tuning la motor la logan se baga mai adanc in motor nu se gandeste sa cipuiasca un motor de 1.4 e inutil pierdere de timp si de bani eu in locul lor as da totul jos de pe masina si as urca un motor tzapan, acolo deja te gandesti la castig de putere si tot ce vrei pentru 10 cai nu merita efortul. Eu am 150 pe masina mea transplant demotor si electronik cu unu de golf 3 gti 16v injectie electronik si sincer nu as avea curaj sai fac ceva la injectie la cineva in tara pentru ca nu am garantia ca iese sau ca dak greseste harta mi-o pune pe cea originala inapoi. Cat despre injectziile dintre voi ("nu e corect gramatical" MA LASI asta aud de la totzi care nu sunt capabili sa dea o explicatzie) nu rezolvatzi nimik te asteptzi de un copil de 18 ani la care nici macar nu i sa uscat cerneala pe permis sa vorbeasca asa dar de unii de care aud toata ziua "ba ala in sus ala in jos" kiar au dat cu mucii in fasole de data asta oricum Bafta dar mare grija ca poate pierdetzi multzi clientzi care ar dori sa faca ceva la masina tocmai de aceea apar multe masini tunate in spatele blocului cu plase de tzantzari
__________________

Piese Auto NOI & SH
Tel: 0762/63.24.24
Syc@ is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 13:37   #43
maniacu_mnc

Stage 5
 
maniacu_mnc's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 698
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by dj_oracol View Post
..... esaparea care trebue proiectata exact dupa motor , una din comertz nu face sa creasca cu mia mult de 2--3 cp, una la comanda poate castiga si pana in 15 !! ......
15 cp din motor de 1.4 din evacuare facuta custom.... Se poate doar in filme SF
maniacu_mnc is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 18:23   #44
dj_oracol

Stage 1
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 11
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by maniacu_mnc View Post
15 cp din motor de 1.4 din evacuare facuta custom.... Se poate doar in filme SF
ba baiatu mam informat de la un mecanic plus ca am citit ceva despre mecanika pe net se poate si mai mult credema numai ca inpingi motoru spre maxim si scade durata lui de viatza!! oricum orice masina din fabrica e facuta sa o poata conduce si bunica la maxim fara sa sara motoru in aer, un motor sa zicem de na de logan 1.4 75cp e capabil de mult mia multa putere cu niste modificari dar cum am zis si ma repet ii scade ff mult durata de viatza si nu va mia fi el asa economik
dj_oracol is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 18:36   #45
maniacu_mnc

Stage 5
 
maniacu_mnc's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 698
Default Re: DACIA GOLAN 1.4 MPI BY DimSport

Quote:
Originally Posted by dj_oracol View Post
ba baiatu mam informat de la un mecanic plus ca am citit ceva despre mecanika pe net se poate si mai mult credema numai ca inpingi motoru spre maxim si scade durata lui de viatza!! oricum orice masina din fabrica e facuta sa o poata conduce si bunica la maxim fara sa sara motoru in aer, un motor sa zicem de na de logan 1.4 75cp e capabil de mult mia multa putere cu niste modificari dar cum am zis si ma repet ii scade ff mult durata de viatza si nu va mia fi el asa economik

Hai las-o asa ca nu sti despre ce vorbesti!!!! Nu vreau sa par ala care le stie pe toate, dar eu zic ca nu ai cum sa scoti din motor de 1.4 doar din evacuare 15 cp, chiar daca e facuta custom.
In fine in alta ordine de idei sper sa ma lamuresca si pe mine cineva la ce am intrebat mai inainte in legatura cu puterea la roata. Este sau nu normal ca aceasta sa scada sau sa ceasca doar daca se modifica softul, fara alte modificari.
maniacu_mnc is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -