Masina e a noastra fiind cumparata sh la un pret bunicel cu 25 000 km reali. Am plecat la mare cu ea si la 130-150 km/h, adica aproape de maxim, consuma 10l/100km. Puteam sa plec cu Patrolu' si tot aia era... poate mai rece inauntru ca asta micu' are un compresor miic de abia adie rece un pic, in schimb se aude un vuiet de crivat, nu alta. In oras consuma tot 10, imens dupa parerea mea, si nu e mare diferenta fata de Matiz, chiar si sunetul de 3 cilindrii e tot ala.
Am pus-o pe dyno ca nu era de joaca cu fata. Si scotea 56 cp TEST INITIAL din 64 cp declarati.
TEST FARA FILTRU este dupa cum spune numele 67 cp
TEST FILTRU JR este ca in poza cu un filtru conic plasat destul de prost direct pe clapeta de admisie. 67 cp cu un castig la cuplu, dupa cum vedeti in grafice.
Rezultatele seamana izbitor cu testele facute cu fratele SEAT Leon cu 4 in loc de 3 cilindrii de la aceeasi sectiune dynotuning. 11 cp din 64 inseamna 17% dintr-un amarat de filtru. Am facut chiar si un test fara ventilatorul din fata masinii pornit ca sa avem aer cald sub capota, mult mai cald ca pe strada unde se ventileaza. Am pierdut un cp, multi cheltuind sute de euro pe filtre de care vand si eu cu priza de aer rece (oare o sa mai vand?). Probabil ca si consumul va scadea(speram noi). Va tinem la curent cu ce se va mai intampla la aceasta masina.