10% la aspirate si 20-30% la turbo, asa spun chiptunerii ca "da chipu", nu. Asa am crezut si eu la inceputuri cand ma uitam pe siturile firmelor de chiptuning. Mai tarziu mi-am luat dyno in loc de apartament si am vazut cum stau lucrurile. Evident ca totul tine de motorul respectiv. De exemplu asta nu putea face un boost mai mare. Boostul este in bucla inchisa la asta si la mai mult de atat ECU se plangea lu' VAG ca nu poate sa faca targetul de presiune. Probabil ca motorul asta are o turbina mai mica decat GTI-ul, nu stiu.
Ati vazut desigur la multe firme, mai ales de evacuari si chipuri, ca graficele sunt facute in Corel, adica nu apare ca un dynotest serios cu tipul dynoului, data, sunt un pic mai "simplificate"...Ce vedeti voi aici este dynotuning, nu ce vreau eu sau clientul sa vada ca si cresteri. Asta este puterea ce se putea obtine fara erori si cu un mers ireprosabil al motorului, pentru care am facut zeci de teste la toate sarcinile si turatiile posibile. Nici macar filtru nu l-am schimbat, clientul fiind convins ca nu e bine pentru el sa faca asta...No coment, desi eu stiu si cu ocazia asta si voi ca la TFSI de 200 castigi 10 cu filtru sport.
Intre 4 000 si 4 500 diferenta este de 20%. Cu siguranta ca la cel de 200 se poate mai mult.
da domne`
faci o treaba buna si profi aici.
imi place ca totul e la vedere pe fatza, chiar daca uni zic ca cifrele nu arata foarte optimist.
motorul asta trebuie neaparat lucrat si pe skoda II RS.
si vazut ce iese.
zbuciumus. si eu am un leon tfsi, tot cel "de 185" cai. e identic cu cel de pe gti si cu cel de pe octavia rs, diferentele sunt din soft. cu toate astea ai castigat putin din chip. eu cu cip de la aspad, cu 13000km si fara revizia facuta si cu toba finala gatuita mi-a dat 230cai la 6100rpm. de curand mi-am pus downpipe si-am rezolvat si finala si-am castigat in jur de 30 de cai la toate turatiile (la 2500 rpm am castigat chiar 38cai). djorkaeff_andrei id-u meu de messenger poate-ti dau vreun sfat. poti sa ai un boost leak, e comun pt tfsi.
Salve Andrei. Am vazut ca postezi destul de mult pe vortex si urmaresti discutiile de acolo. Intr-adevar e foarte multa informatie de calitate acolo si multe masuratori facute. Castigul tau nu se poate obtine decat cu Downpipe fara catalizator deci voi presupune ca ai luat downpipe-ul de la ATP. Turbinele sunt aceleasi la Leon, GTI si GTI aniversar si anume k03. Numai S3 are un k04 ceva mai mare oferit acum ca upgrade de tunerii din state. Recent au aparut si kiturile bazate pe celebra garrett 28RS iar in ce priveste injectia, singurele injectoare disponibile par a fi cele de pe Veyron ! Pana una alta, in vara asta am venit si eu la zbuciumus impreuna cu un alt coleg forumist stock. El a scos fix 200CP si 285NM (destul de aproape de ce declara producatorul) iar eu 216CP si 300NM. Ambii aveam cat-back Milltek si soft stage I ! In curand imi vine si mie downpipeul si filtrul de aer si atunci voi merge din nou la mastertuner pentru dyno ! Ideea generala e ca aproximativ toate masinile care au avut numai soft au scos intre 215 si 217CP, cuplul variind ceva mai mult intre 300 si 360Nm !
da, urmaresc. legat de mastertuner, dyno-u lor stiu ca scoate cam aceleasi rezultate. unui prieten cu o octavia i-a dat la mastertuner 228 si la vitan 226 , deci dau cam la fel. a da si inca unui tip i-au dat diferente de 3 cai intre cele 2. mie doar cu cip mi-a dat 230 de cai, stoc mi-a dat 192... baga idu meu de messenger, ne conversam. djorkaeff_andrei
uite aici dyno-urile mele. unu e cu cip si cu toba finala gatuita, al doilea e cu finala rezolvata si cu downpipe si evident cip. eu am o problema peste 5000rpm si este mai mult decat evidenta in al doilea grafic. ori e de la bujii care fac timingurile sa fie prea mari, ori problema cu injectoarele de care ai zis si tu... care se mai poate diminua sau chiar rezolva din soft.
Ok mai vin si eu cu ceva detalii. Softul de Vw Golf sau Audi cu motor de 2.0 TFSI 200cp nu are nici o legatura cu cel de Seat sau Skoda 2.0TFSI 200cp .Ba mai mult acelasi soft care pe Golf GTI rupe pe Seat sau Skoda va intrerupe !!!Concluzia, mai sunt piese care nu sunt identice pe linga soft!!!!!!
La Seat si Skoda exista un punct maxim de presiune care daca il treci masina incepe sa mearga in valuri dupa 5000rpm , la Audi sau Vw nu se intampla acest lucru chiar si su presiune mult mai mare !
Cu respect,
Ceky
A si uitasem , da la Seat de 185cp TFSI softul este cu presiune mai mica de fabrica fata de Seat/Skoda cu 200cp TFSI !Tuning de fabrica !!!))
Cu respect,
Ceky