Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-04-10, 03:10   #1
enkiduro

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Opel Astra 1.9 CDTi DPF 150 CP + Soft EDS

Postez aici testele facute pe doua Dyno uri diferite, unul din Cluj iar celalalt din Iasi. Rezultatele difera dupa cum puteti vedea in poze. Am avut aceeasi configuratie stock, doar softul EDS (intr-adevar la Cluj am avut filtru de aer cam invechit si erau vreo 25 grade in hala respectiva, pe cand la Iasi deja era noiembrie, vreo 10 grade afara si filtrul de aer (Mann - standard) era nou).

Graficul de la Cj:


Graficul de la Is:


Filmuletele:
Cj:
https://www.youtube.com/watch?v=j8R6UfkT33A

Is:
https://www.youtube.com/watch?v=Y9rYuMuRen0

Rezumat:

Cj:
La volanta: 199.5 PS si 422.50 Nm
La roata: 158.8 PS (cuplul nu il stiu)

Is:
La volanta: 201.39 PS si 433.90 Nm
La roata: 184.58 PS si 411.44 Nm

*Masina are filtru de particule (DPF)
enkiduro is offline   Reply With Quote
Old 30-04-10, 12:51   #2
ILuzoriu

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 521
Default Re: Opel Astra 1.9 CDTi DPF 150 CP + Soft EDS

De cat timp mergi cu softul acesta? Au fost anulate din soft si hartile de control ale DPF-ului?
ILuzoriu is offline   Reply With Quote
Old 30-04-10, 13:14   #3
enkiduro

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Opel Astra 1.9 CDTi DPF 150 CP + Soft EDS

Merg cu acest soft de 1 an si vreo 2 luni. Nu ma pricep deci nu pot intra in detalii tehnice despre soft. Din cate stiu aveam posibilitatea sa aleg versiunea No - EGR pe care nu am ales-o (curat EGR ul la un an si deocamdata nu am probleme). Referitor la DPF, softul EDS difera fata de softul original prin faptul ca regenerarile nu se mai fac doar peste o anumita viteza si dupa un anumit timp de mers constant in treapta 5 sau 6 (era o regula de incepere a regenerarii care suna ceva de genul : peste 10 minute in treapta a 6 a peste 70 km/h daca motorul e peste 70 de greade). Cu softul EDS, daca motorul e cald si apare nevoia regenerarii, aceasta incepe in orice treapta la orice viteza in orice conditii, acest lucru fiindu-mi de mare ajutor in perioadele cand circul mult in oras. Pana acum nu am avut probleme cu DPF ul iar la drum intins regenerarile se succed cu intervalul de aproximativ 800 km. In oras, regenerarile se succed dupa aproximativ 400 km.
enkiduro is offline   Reply With Quote
Old 07-05-10, 22:21   #4
alc2

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 301
Member of:
[FORD]
Default Re: Opel Astra 1.9 CDTi DPF 150 CP + Soft EDS

Cateva detalii , please .
1. De unde stii cand se face regenerarea , ai un indicator in bord , sau...?
2. Fata de cum era inainte de remap, regenerarea se face mai des acum ?
3. Cat te-a costat totul (soft+dyno test ) ?
alc2 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-10, 11:48   #5
enkiduro

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Opel Astra 1.9 CDTi DPF 150 CP + Soft EDS

1. De unde stii cand se face regenerarea , ai un indicator in bord , sau...?

Incepe sa imi sune toba ca una sport pe frana de motor, fapt care ma face sa ma uit la consum, iar cand vad si consumul ca e 17 - 19 l / 100 km deja e clar. Daca sunt la relanti e ca 3 - 3.3 l / h.

2. Fata de cum era inainte de remap, regenerarea se face mai des acum ?

Da, softul EDS e gandit sa faca regenerari mai dese pentru a nu merge niciodata cu filtrul prea infundat. In plus, asa cum am mai spus, acum regenerarile pot incepe in orice conditii de trafic, la orice viteza.

3. Cat te-a costat totul (soft+dyno test ) ?

Softul a costat 300 euro la reprezentantul EDS Romania (gmtuning.ro). Dyno l-am facut separat dupa cateva luni de la remapare, nu a fost un pret comun pentru cele doua operatii. Dyno costa undeva peste 100 ron cam la orice firma la care ai merge.
enkiduro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -