Mda, eu sunt proprietarul masinii.
Cred ca a lamurit pe toata lumea Fusco in postul de mai sus.
Interesant ar fi fost totusi ca, inainte de a da cu paru si a spune aberatii pe aici, sa fi dat un search pe google. Ati fi gasit extrem de multe masini cu K04 cu revo stg3@~380HP.
Motivul ptr care eu nu sunt inca acolo (la 380hp) este ca nu am axele cu came de S3 si nici twintercoolerul Forge (vor fi adaugate cat de curand, in fc de banii disponibili). Ptr siguranta, la un mom dat vor apare si niste biele IE.
Trecerea de la mtm la revo a fost alegerea mea intrucat mtm e un tuner mai conservator si programul lor ptr K04 se opreste la 330hp cat am avut eu dupa ce am instalat intercoolerul de S3 si mtm a mai facut o resoftare (de fapt programul lor se opreste la 310hp, eu am fost mai insistent
). In total am avut 4 resoftari la ei in fc de etapele prin care a trecut masina.
10 CP au urmat apoi de la admisia Evoms si in final 370 prin resoftarea revo.
Care resoftare ma multumeste pe deplin, se simte clar diferenta de putere si masina trage un pic mai de jos decat inainte.
Dyno-ul e facut la exelixis si e fff aproape de cel de la mtm. La mtm masina a scos 330HP in iunie anul trecut in conditiile in care camera dyno e total izolata si cu clima. La exelixis am facut un dyno in februarie la 2°C si au iesit 340hp cu diferenta ca aveam instalata admisia Evoms. Saptamana trecuta a scos 327HP, dar erau vreo 18°C afara (la exelixis dyno-ul e dependent de temp de afara, nu e inchis in camera cu clima).
Asa ca chill out, documentati-va si apoi postati. Va e lene sa cititi pe net atunci intrebati politicos si vi se va raspunde la fel.