Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-04-10, 20:29   #91
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by naka66vio View Post
hei intre ko4 de pe 1.8t si cel de care vb noi e ceva diferenta
ai putea sa ne spui si noua care sunt diferentele dintre cele doua turbine? nu e o intrebare care isi doreste sa iste iar scandal. as vrea doar sa stiu pentru cultura mea generala.
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 13-04-10, 20:35   #92
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
ai putea sa ne spui si noua care sunt diferentele dintre cele doua turbine? nu e o intrebare care isi doreste sa iste iar scandal. as vrea doar sa stiu pentru cultura mea generala.
)pt cultura ta generala.as putea ca toti de aici sa iau datele de pe net si sa ti le afisez aici.cine are 1.8t si cine are 2.0tfsi stie ca ko4 ul de pe 1.8t este mult mai mic fatza de gt28 pe cand ko4 de la tfsi care este si twinscrool este aproape la fel cat gt28 ul.asta ca sa stricam topicul in continuare cum fac cativa care apar peste tot la orice topic de acest gen,dar exact aceleasi persoane si anturajul lor de altfel uni din ei cu experienta f mare dar sar in ajutorul prietenilor stricatori de topicuri si.............)))))))))nici macar o vorba despre masina omului
__________________
REVO ST3,APR RSC exhaust,ITG intake,Sachs Perfomance Clutch with SMF,QUAIFFE lsd,update breather kit,FORGE dv&bov,NEUSPEED dog bone,NEUSPEED rear sway bar link,H&R sway bars,EIBACH pro kit springs,BILSTEIN B8 shock absorber,VDO TURBO boost gauge,OZ ULTRALLEGERA 18"rims with MICHELIN PS2,AUTOTECH HPFP,S3 brakes pads DS2500,S3 intercooler,FORGE twincooler,IE rods,KO4 turbo,S3 injectors,S3 camshafts,RS4 FPR VALVE,Wot box,Boost controler,MOTUL fluids,CARBON LOOK.etc
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 13-04-10, 23:15   #93
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

am inteles. deci setup-ul pt stage 3 are la baza un GT28rs -sau un echivalent. asa mi se pare credibil. asta ar si insemna ca folosirea unui GT28rs veritabil nu ar mai creste foarte mult performantele existente la un astfel de setup.
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 01:06   #94
nadir

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 126
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Draga madcow nu te cunosc dar cu un asa nume nu pot sa nu imi sari in oki ca tu mereu esti un mare FLAMEr mereu aprinzi discutii inutile.

masina are la baza turbina de audi s3 8p stock de pe vag aceeasi turbina de pe leon cupra si vw golf 5 gti ed30. PUNCT toate enumerate mai sus ajung la +360 cai cu soft revo.

iar pentru informatia ta aceasta turbina este cu 10% mai mica decat un GT28.

va rog frumos sa nu mai poluati acest topic.

vreti sa invatati deschideti un topic nou si in masura timpului liber va impartasesc din informatiile pe care le detin din munca/cunoastere/experienta mea.

timp de 12.2 am scos eu in ungaria la king of europe 2009 cu turbina stock de s3
timp de 12.4 a scos clientu meu Dragos Tanase MUU pt cine stie tot cu turbina de fabrica.

Byg fiind un proiect facut 100% de mine ruleaza cu aceeasi turbina.
__________________
Dealer Superchips si REVO
www.boosted.ro
nadir is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 13:40   #95
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Am citit si eu posturile despre aceste masini si vin cu urmatoarea propunere. Ofer un dyno gratis la noi asa incat sa se lumineze toata lumea. Oricum ar fi e evident de la celelalte dyno-uri ca performanta e Foarte Tare, desi si mie imi vine greu sa cred peste 350 cp cu motorul stock si turbina aia stock. Dar trebuie sa invatam din fabula aia ca un lucru imposibil a fost facut de unul care nu stia ca e imposibil...
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 14:19   #96
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by nadir View Post
Draga madcow nu te cunosc dar cu un asa nume nu pot sa nu imi sari in oki ca tu mereu esti un mare FLAMEr mereu aprinzi discutii inutile.

masina are la baza turbina de audi s3 8p stock de pe vag aceeasi turbina de pe leon cupra si vw golf 5 gti ed30. PUNCT toate enumerate mai sus ajung la +360 cai cu soft revo.

iar pentru informatia ta aceasta turbina este cu 10% mai mica decat un GT28.

va rog frumos sa nu mai poluati acest topic.

vreti sa invatati deschideti un topic nou si in masura timpului liber va impartasesc din informatiile pe care le detin din munca/cunoastere/experienta mea.

timp de 12.2 am scos eu in ungaria la king of europe 2009 cu turbina stock de s3
timp de 12.4 a scos clientu meu Dragos Tanase MUU pt cine stie tot cu turbina de fabrica.

Byg fiind un proiect facut 100% de mine ruleaza cu aceeasi turbina.
nu am aprins nici o discutie aiurea. tocmai ce ai scris tu am concluzionat si eu: ca turbina K04 ar avea aceleasi performante cu GT28RS, si daca e asa, atunci ar fi realizabile valorile spuse de voi.
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 16:02   #97
geo_34
VW Driver

Stage 3
 
geo_34's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by nadir View Post
Draga madcow nu te cunosc dar cu un asa nume nu pot sa nu imi sari in oki ca tu mereu esti un mare FLAMEr mereu aprinzi discutii inutile.

masina are la baza turbina de audi s3 8p stock de pe vag aceeasi turbina de pe leon cupra si vw golf 5 gti ed30. PUNCT toate enumerate mai sus ajung la +360 cai cu soft revo.

iar pentru informatia ta aceasta turbina este cu 10% mai mica decat un GT28.

va rog frumos sa nu mai poluati acest topic.

vreti sa invatati deschideti un topic nou si in masura timpului liber va impartasesc din informatiile pe care le detin din munca/cunoastere/experienta mea.

timp de 12.2 am scos eu in ungaria la king of europe 2009 cu turbina stock de s3
timp de 12.4 a scos clientu meu Dragos Tanase MUU pt cine stie tot cu turbina de fabrica.

Byg fiind un proiect facut 100% de mine ruleaza cu aceeasi turbina.
si totusi 10%mai mic decat gt28rs nu inseamna 360+ http://www.turbobygarrett.com/turbob...S_739548_1.htm
geo_34 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 16:13   #98
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Eu zic sa lasam asa..Deci un 2.0TFSi nu poate mai mult de 300-320 cp cu ko4..Hai sa ramana asa sa ramana multumita toata lumea pe acest topic..Si apoi la o legala sa apara comentarii ca defapt nu ai 320 ai 400..Ca na..asa e la noi..Orice s-ar realiza se comenteaza..Daca zici ca ai scos mai multi nu e bine, daca zici ca ai mai putini iar nu e bine..
https://www.youtube.com/watch?v=SHQvSLqU7Is
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6

Last edited by cristi_407; 14-04-10 at 16:20.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 16:21   #99
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by geo_34 View Post
si totusi 10%mai mic decat gt28rs nu inseamna 360+ http://www.turbobygarrett.com/turbob...S_739548_1.htm
Da dar diferentele la turbo nu se masoara in dimensiuni, ci in flow.
E foarte posibil sa fii surprins ca turbinele au un flow comparabil, chiar daca la dimensiuni nu sunt egale.

Acum cativa ani cand se vehiculau puteri pe forumuri, nu erau luate in considerare, pe motiv ca sunt vorbe.
Acum cand se afiseaza fise dyno, iar nu e bine.

Ce sa mai cred?
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 16:54   #100
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Am citit si eu posturile despre aceste masini si vin cu urmatoarea propunere. Ofer un dyno gratis la noi asa incat sa se lumineze toata lumea. Oricum ar fi e evident de la celelalte dyno-uri ca performanta e Foarte Tare, desi si mie imi vine greu sa cred peste 350 cp cu motorul stock si turbina aia stock. Dar trebuie sa invatam din fabula aia ca un lucru imposibil a fost facut de unul care nu stia ca e imposibil...
Crede-ma ca se poate 350+ cu motor stock pe K04.
Cand te gandesti ca am mai auzit si de cazuri cum ca in ROMANIA nu se poate mai mult de 350 de cai cu GT3071...
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 16:56   #101
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Eu zic sa lasam asa..Deci un 2.0TFSi nu poate mai mult de 300-320 cp cu ko4..Hai sa ramana asa sa ramana multumita toata lumea pe acest topic..Si apoi la o legala sa apara comentarii ca defapt nu ai 320 ai 400..Ca na..asa e la noi..Orice s-ar realiza se comenteaza..Daca zici ca ai scos mai multi nu e bine, daca zici ca ai mai putini iar nu e bine..
https://www.youtube.com/watch?v=SHQvSLqU7Is
Nu poti face comparatie intre un aspirat si un supraalimentat ..... mai ales in rooling
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 17:30   #102
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Eu tot timpul dupa ce mi-am facut stage urile am incercat masina cu un S5..Si am facut si de pe loc si din mers...Si acum la 290 sunt cam la 1,5-2 m in spatele..Tot timpul am facut pana la 200km/h..Si diferenta e de 70 de cp intre noi, cum e si in filmul respectiv respectiv 360(Gti-ul) 420(r deci...de ce nu..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 18:07   #103
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by gollum_ View Post
Nu poti face comparatie intre un aspirat si un supraalimentat ..... mai ales in rooling
De ce sa nu poti? Mai ales cand e vorba de un 4.2 aspirat cu 420 cp la baza si un 2.0 supraalimentat cu 200 cp la baza.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 14-04-10, 23:53   #104
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by NEo007 View Post
Moderatorilor, aveti 9 pagini de sters de prostii.

MadCow, da o fuga la Bucuresti, mergi cu masina pe dyno si dupa pune Octavia sau ce vrei tu si lamuriti odata problema pentru totdeauna. Asa se pot mai pot scrie 100 pagini de off topic.
atat timp cat turbina aia de pe S3 e la fel de mare/performanta ca un GT28 (si din ce zice BYG'u probabil 2871(76) si nu 2860) e realizabila puterea spusa de voi. orice 2.0 T cu o asa turbina poate dezvolta puteri in jurul valorii de 400 cp. eu am comparat tot timpul k04 de care se vorbeste cu k04 care imi echipa masina mea de fabrica - si care nu a reusit sa dea mai mult de 330-340 cp.
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 01:34   #105
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
De ce sa nu poti? Mai ales cand e vorba de un 4.2 aspirat cu 420 cp la baza si un 2.0 supraalimentat cu 200 cp la baza.

Difera curba de cuplu si automat puterea medie pe turatia in care sta motorul la o cursa lucru care conteaza foarte mult mai ales din mers!!!
Compara un grafic de aspirat cu unul de turbo ambele cu putere finala apropiata si vezi ce difera

P.S. se vede in prima cursa cum r8 inainteaza pe final de treapta unde ajunge in peak hp si cum schimba si cade in zona de putere mica pierde putin.....

Last edited by WPP; 15-04-10 at 01:39.
WPP is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -