Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-10, 18:51   #46
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Ok. Greseala mea. Sorry. Dar tot am unele obiectii de facut. Daca te uiti la revo stage2 la un leon cupra 240 cp (masina cu echipata din fabrica cu k04 dar si cu alta chiuloasa alte axe mai agresive) vezi maxim 345 cp(cea ce este credibil). 370 mi se pare cam mult din 2.0tfsi cu axe stock. Ca sa nu mai zic de fiabilitate. Parerea mea.
Apropo..daca cauti pe google 2.0tfsi gt28rs o sa gasesti multe masini cu grafice si puteri asemanatoare cu al vostru. Dar pot fii doar coincidente. O zii buna
nu stiu cati din cei ce au trecut la ko4 si au soft revo mai au axele stok...Din filmuletele mai din spate sunt 2 cupre din grecia cu soft revo cu respectiv 401 si 406 cp si mai sunt si altele daca cauti.sunt tot 2.0tfsi si toto cu turbina ko4.pt ei nu ti se pare cam mult?sau in alta tara e admis sa scoti peste 345 pe cupra)?
__________________
REVO ST3,APR RSC exhaust,ITG intake,Sachs Perfomance Clutch with SMF,QUAIFFE lsd,update breather kit,FORGE dv&bov,NEUSPEED dog bone,NEUSPEED rear sway bar link,H&R sway bars,EIBACH pro kit springs,BILSTEIN B8 shock absorber,VDO TURBO boost gauge,OZ ULTRALLEGERA 18"rims with MICHELIN PS2,AUTOTECH HPFP,S3 brakes pads DS2500,S3 intercooler,FORGE twincooler,IE rods,KO4 turbo,S3 injectors,S3 camshafts,RS4 FPR VALVE,Wot box,Boost controler,MOTUL fluids,CARBON LOOK.etc

Last edited by naka66vio; 12-04-10 at 18:54.
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 18:54   #47
Raul_WST

Stage 3
 
Raul_WST's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 84
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Greseala mea, posibil ca ma insel in privinta turbinei si nu e GT28 e GT30. Nume nu pot sa dau pentru ca nu imi place sa arunc cu noroi in persoane care nu m-au "mozolit" cu nimic, ce pot sa spun e ca are user pe acest forum din ce am vazut si in cazul in care se simte poate confirma, asta daca nu umbla cu "cioara vopsita".
__________________
orange S3 powerd by Motoren Technik Mayer Berlin
www.mtm-berlin.com
Raul_WST is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 19:19   #48
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Daca exista in Romania un GTI 2.0TFSI cu Soft Revo si GT28 sau GT30 inseamna ca exista si Mos Craciun si Batman ))
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 19:22   #49
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Imi pare rau Raul, tocmai am vorbit cu baietii de la Revo Technik Romania si mi-au spus ca in Romania au facut Golf 5 GTI doar cu turbine K03 si K04.

Turbine mai mari, 3071 si 3076, au pus doar pe Audi S3 2.0 TFSI, una dintre ele stabilind de curand in Ungaria un nou record mondial pe 402m, fiind cel mai rapid Audi S3 2.0 TFSi pe sfertul de mila.

Vezi aici: http://www.revotechnik.ro/article/Re...e-mila/36.html
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 19:27   #50
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by naka66vio View Post
Din filmuletele mai din spate sunt 2 cupre din grecia cu soft revo cu respectiv 401 si 406 cp si mai sunt si altele daca cauti.sunt tot 2.0tfsi si toto cu turbina ko4.pt ei nu ti se pare cam mult?sau in alta tara e admis sa scoti peste 345 pe cupra)?

Stai linistit ca si in Grecia o sa fie discutii la fel ......lansate de ROMANII de acolo ))))))))
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 19:33   #51
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Cea mai puternica Cupra masurata in Romania are 388 Cp cu soft Revo Stage 2+. Ai graficul dyno atasat.
o mica intrebare...cam cat cai ar trebui sa am eu daca m-am dat din mers cu aceasta cupra(eu 4x4, el tractiune fata) si am fost in fata, nu mult, dar eram in fata ?! 400 + ?!

p.s.mentionez ca am scos pe dyno de la Sebastian 313 whp
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 19:54   #52
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Sa ramanem la subiect, si anume dyno tuning.

Asadar, pana acum avem asa:
- cel mai puternic Golf TFSI din Romania - REVO
- cea mai puternica Cupra TFSI din Romania - REVO
- cel mai puternic S3 TFSI din Romania - REVO ( si cel mai rapid S3 TFSI din lume)
- cea mai puternica Skoda Octavia TFSI din Romania - tot REVO

Daca cineva are ceva de adaugat, il rog sa aduca si argumente (grafice dyno), nu doar vorbe.

Last edited by vladpvs; 12-04-10 at 19:57.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 20:23   #53
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

ultima chestie offtopic...mai am si 100 kg in plus de cupra respectiva!fiecare intelege ce vrea!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 21:25   #54
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
o mica intrebare...cam cat cai ar trebui sa am eu daca m-am dat din mers cu aceasta cupra(eu 4x4, el tractiune fata) si am fost in fata, nu mult, dar eram in fata ?! 400 + ?!

p.s.mentionez ca am scos pe dyno de la Sebastian 313 whp
Pai tinand cont ca la puterea maxima acea Cupra este posibil sa aiba pierderi undeva la 70-80 de cai (plus ca mai conteaza si 'forma' curbei de putere si a celei de cuplu) - nu ar fi nimic absurd sa fi stat in fata cu 313 cp masurati la roata, zic eu.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 21:53   #55
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Intrigat de acest K04 cu presiune ultra secreta , am contactat partenerul nostru din USA / dealer Borg Warner pentru un catalog 2010 al modelelor. Am studiat acest catalog si eu personal nu am gasit un model k04 care sa faca 370 bhp. In catalog exista doar 2 modele K04 la care am atasat graficul flow caracteristic fiecaruia.

K04-2075 - Turbo part nr. 5304 988 0015
K04-2275 - Turbo part nr. 5304 988 0023

?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	k04 2075.jpg
Views:	143
Size:	129.5 KB
ID:	1417744   Click image for larger version

Name:	k04 2275.jpg
Views:	156
Size:	121.0 KB
ID:	1417745  
__________________

Drag Race Car - E34 M5 engine Turbo by BFC
SuperStreetCar - SBC 427 TwinTurbo by BFC
https://youtu.be/aAVagNqaT7I
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 21:54   #56
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Topicul se numeste dyno tuning, vorbim de fise dyno aici.
Pentru provocari exista alta sectiune.
Iar Golf-ul GTI DSG de 12.4 secunde (timp masurat oficial in Ungaria) cred ca spune multe si despre performanta de pe strada nu?

Sunt acri rau strugurii nu?
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 22:06   #57
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by gollum_ View Post
Intrigat de acest K04 cu presiune ultra secreta , am contactat partenerul nostru din USA / dealer Borg Warner pentru un catalog 2010 al modelelor. Am studiat acest catalog si eu personal nu am gasit un model k04 care sa faca 370 bhp. In catalog exista doar 2 modele K04 la care am atasat graficul flow caracteristic fiecaruia.

K04-2075 - Turbo part nr. 5304 988 0015
K04-2275 - Turbo part nr. 5304 988 0023

?


Inseamna ca europa e plina de dyno-uri masluite.
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 22:08   #58
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

pana la urma dupacei care nu au tfsi si stiu despre motorul asta cum stiu si eu despre cel de pe masinile lor care ar fi cel mai corect dyno al unui tfsi din ro si care ar fi acela?
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 22:18   #59
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Naka sa nu comva sa iti pui fisa dyno aici pe forum..crede-ma..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-10, 22:24   #60
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Skoda Octavia RS REVO stage 3

Quote:
Originally Posted by BYG'u View Post
Inseamna ca europa e plina de dyno-uri masluite.
Nu cunosc acest aspect legat de dyno.
Daca exista o alta harta a unui alt model KO4 prezent pe masina acestui topic va rog sa atasati o harta de flow ! Putere max pe care o poate face aceea turbina poate fii dedusa.

Sa depasim momentele de gen REVO este miezul din gogoasa plina cu presiunea de ciocolata secreta.

Oricat ai insista sa gadili avansul si raportul de compresie a motorului sau cat vei supratura turbina (in detrimentul temperaturi aerului/fiabilitati/eficintei) tot nu vei scoate 100 hp peste max.

Last edited by gollum_; 12-04-10 at 22:29.
gollum_ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -