Este vorba de un Z4 2.5i + kit compresor HKS + AEM piggyback setat de Superchips.
Momentan ruleaza cu o presiune de 0.5 bar, motorul fiind inca stock
251.2 cai putere masurati la roata
311.6 cai putere estimati la motor
325.5 nM cuplu
__________________ VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp
Sau mai facut si alte modificari la motor?
Pare cam optimist rezultatul daca este vorba de m54b25 stock care are 192 de cai.
S-a facut si inainte un dyno?
Arata foarte bine graficul nou fata de cel vechi dar diferenta de putere este cam maricica pentru 0.5 mai ales cu compresor pentru ca mai consuma si el ceva.
P.S. Daca presiunea s-a masurat cu un ceas de boost poate fi asta cauza. Eu am patit sa am diferente intre 2 ceasuri de boost puse in paralel
Presiunea a fost masurata si cu ajutorul unui ceas de boost, si direct de piggyback-ul AEM.
Dupa ce se vor schimba internele motorului urmeaza o fulie mai mica la compresor.
Am atasat si graficele aspirat/compresor suprapuse.