Masina a fost initial masurata in stare stock. Apoi a avut o iesire in decor cu o baie sparta si 4 km rulati fara ulei... Doua mii de km mai tarziu, dupa ce evident i s-a schimbat baia, turbina a cedat. Proprietarul spunea ca si motorul era cam zgomotos dupa evenimentul cu pricina... Am dat bia jos si am constatat ca cuzinetii de biela erau dusi, apoi la demontarea completa a motorului am descoperit ca doua perechi de cuzineti de palier erau invartiti in bloc, ceea ce in mod normal inseamna alt motor. Noi insa i-am reconditionat blocul prin confectionarea unor cuzineti cu cota exterioara mai mare si rectificarea gaurii din bloc, apoi i-am facut o turbina hibrid 17/56 in loc de cea stock GT1749.
E o performanta ca un motor ce a mers fara ulei pana a invartit cuzinetii sa continue sa merga pana a crapat turbina, afectata si ea de aceeasi lipsa de ungere, pentru inca 2 000 km.
Cu presiune 1,65 bar am reusit sa scoatem in loc de 120 cp stock 175 cp si 370 Nm, adica ce scoate un motor de 2.0l 16v de generatie noua de la acelasi producator.