Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 05-05-06, 19:52   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Masina este Honda Accord de 2.4. A fost initial la noi in toamna si atunci i-am pus un filtru JR universal(de 50 de euro, nu de 300...). Masina a venit acum ca sa-i punem Unichip si asa au rezultat graficele de mai jos. Masina are 190 de cp declarati, iar arhitectura motorului seamana foarte tare cu Type R si S2000.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	HONDA ACCORD CU UNICHIP SI FILTRU.JPG
Views:	564
Size:	165.3 KB
ID:	97926  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 19:58   #2
meck_55

Stock
 
Join Date: May 2006
Posts: 2
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

salut! am si eu nevoie de ajutor, si, intamplator, iti cer tie:spune-mi si mie te rog cum pot sa postez un anunt, ca m-am uitat prin tot site map-ul si nu am gasit functia de ''new post editor''. multumesc anticipat! salve!
meck_55 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 20:05   #3
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Quote:
Originally Posted by meck_55
salut! am si eu nevoie de ajutor, si, intamplator, iti cer tie:spune-mi si mie te rog cum pot sa postez un anunt, ca m-am uitat prin tot site map-ul si nu am gasit functia de ''new post editor''. multumesc anticipat! salve!
Exista butonul "new thread" care face asta, si mai e o idee buna, si anume PM, ca sa vada doar respectivul ce nevoi ai. Te duci pe numele x si dai click dreapta cred si ai acolo PM, private message....

Succes
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 21:36   #4
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

offf la 6000 intra v-tec-ul
foarte bine arata curba CP si curba cuplului este aproape constanta de la 2000rpm bate si un diesel la cum arata
asta e... HONDA
__________________
'06 Skoda Octavia 2 vRS 2.0TFSI 250CP++ >ex '04 Renault Megane Sedan 1.9DCI Privilege >ex '04 Smart Fortwo 0.7 Turbo
'02 Renault Laguna 2 GrandTour 1.9dCi >ex '79 Dacia 1300 Old School
'99 Daewoo Nubira 1 1.6 16v Automata + GPL >ex '12 First Bike Curier >ex '10 Moto Bike 48cc
BASU is offline   Reply With Quote
Old 05-05-06, 22:23   #5
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

la 6000 vtec-ul? ma indoiesc, cred ca intra undeva mai jos, pe la 5000, la motorizarea 2.4. La 2.0 intra la 4500 rpm. Posibil sa ma insel insa, o sa verific

Curba de putere, atat la motorizarea 2.4 cat si 2.0 este practic o dreapta oblica, puterea fiind proportionala cu turatia. Curba de cuplu este demna de un diesel, 90% din cuplu fiind disponibil intre 2500-7000 rpm.

In ce priveste arhitectura similara cu Type-R si S2000, nu e in totalitate asa. S2000 foloseste motorizarile F20C (2.0l) si F22C1 (2.2l), care sunt din alta generatie. Civicul Type-R (si Civic Si, de fapt) foloseste fratele mai mic al motorului K24A de pe Accordul 2.4, si anume K20A (in esenta, acelasi cu cel de pe Accordul 2.0, insa cu alte axe cu came si setari), acelasi folosit si de Acura RSX / Integra / Integra Type-R

K20/K24 sunt adevarate bijuterii, putand fi gasite de multe ori pe masini stock la puteri litrice de 100CP sau mai mult (Acura RSX-S, Integra Type-R, Accord Euro-R, Civic Type-R / Si). Insa conform obiceiului lor, Honda vinde de regula masinile mult sub potentialul motorului respectiv, in setari orientate spre consum / emisii de noxe etc. Un adevarat paradis pentru tuneri
__________________
The name's Dover. Ben Dover
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...812#post819812
cryo is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 10:06   #6
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Quote:
Originally Posted by cryo
la 6000 vtec-ul? ma indoiesc, cred ca intra undeva mai jos, pe la 5000, la motorizarea 2.4.
Mea culpa. VTEC-ul intra la 5800-6000 pentru TSX / Euro Accord 2.4. Lucru de altfel usor de vazut si din curbele de cuplu si putere

Asa-i cand iti merge mana pe tastatura putin mai repede decat mintea
cryo is offline   Reply With Quote
Old 14-05-06, 02:57   #7
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Quote:
Originally Posted by cryo
la 6000 vtec-ul? ma indoiesc, cred ca intra undeva mai jos, pe la 5000, la motorizarea 2.4. La 2.0 intra la 4500 rpm. Posibil sa ma insel insa, o sa verific
VTEC foloseste 3 came pentru fiecare valva, nu 2, n-ar trebui sa aiba 2 praguri la care actioneaza?...

Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 15-05-06, 00:19   #8
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Ca sa vezi cum functioneaza V-tec-ul:
http://videos.streetfire.net/video/3...E74118BB4A.htm
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-06, 02:44   #9
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Mersi

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 18-05-06, 14:32   #10
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Quote:
Originally Posted by Nautilus
VTEC foloseste 3 came pentru fiecare valva, nu 2, n-ar trebui sa aiba 2 praguri la care actioneaza?...

Nautilus
depinde de la motor la motor. La Accord, sunt 4 profile diferite, alcatuite din combinatii ale axelor / temporizarilor. Prin "intra VTEC-ul", se intelege de obicei momentul cand intra in actiune cel de-al doilea set de valve, care pana atunci erau deschise intr-o masura mult mai mica. Dar si pana atunci, exista variatii in comportamentul motorului, insa mai greu observabile cu ochiul liber. La Integra Type-R sau Civic Type-R, setarile sunt diferite. Dupa cum am mai zis, motorul de pe Accord (2.0 sau 2.4) este setat in principal pentru economie si emisii scazute.

Filmuletul de mai sus e dragutz, insa prezinta doar unul din aspectele VTEC-ului (si anume cazul prezent pe Type-R/Type-S). Un alt filmulet interesant:
http://videos.streetfire.net/video/D...52F982ED3A.htm

Pentru mai multe discutii despre VTEC, un thread interesant de pe forumul Hondafan
cryo is offline   Reply With Quote
Old 17-07-06, 04:43   #11
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

foarte interesant graficul de putere. scula asta unicheap e chiar atat de magica ? sau vi s-a defectat dyno-ul ?

Last edited by HondaCBR; 17-07-06 at 04:46.
HondaCBR is offline   Reply With Quote
Old 17-07-06, 13:18   #12
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Honda Accord cu Unichip si filtru JR

Vrei sa fii putin mai exact? Vezi ca s-a strecurat o greseala de tipar in textul tau de mai sus.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -