Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
07-02-10, 23:57
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of: [DACIA] [Delta Racing Crew]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Bluey(paduraru marian) tu ai castigat grupa S6 la tulcea nu?Si Razvanxx(Nitu razvan)locul 3?Sau va confund eu?
|
|
|
08-02-10, 00:00
|
#107
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Astia suntem
Ai cumva timpii din finala?
|
|
|
08-02-10, 00:08
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of: [DACIA] [Delta Racing Crew]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Bv fratilor oameni care au facut show la tulcea si au plecat acasa cu cate o cupa.Si va spun sincer am stiut cand am vazut ca razvan are alta masina ca va fii o bomba ca si ibiza.Felicitarile mele se va asteptam in mai iar la o cursa sa va dam cupe.Mult succes in continuare ,oricum la ora asta buzau the best.
Si niste timpi nu stiu cat de buni(LA o crometrare profi o sa scoate-ti mai putin) au fost da sa va face-ti o idee:
POWER TEAM BUZAU
-VW GOLF III NITU RAZVAN S6 14,887
-PORSCHE 997 TURBO LEPADATU RICARDO S5 11,752
-FIAT COUPE CARPEN DRAGOS S3 13,755
BLUEY:
-AUDI A3 PADURARU MARIAN S6 15,494
Nu stiu daca sunt din finala imi pare rau astia i-am luat din lista din cei mai buni timpi.
Last edited by Cubanez84; 08-02-10 at 00:18.
|
|
|
08-02-10, 00:45
|
#109
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Sunt timpii din calificari.
Multumesc frumos oricum.
|
|
|
08-02-10, 10:46
|
#110
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Originally Posted by bitnet
Pai cat de tare sa fuga daca investitia in masina lui este de doar 250 euro??
|
scump domnule, scump dincolo era mai ieftin! 250 euro si iese o bestie?!
|
|
|
09-02-10, 23:48
|
#111
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Originally Posted by Cubanez84
Bluey(paduraru marian) tu ai castigat grupa S6 la tulcea nu?Si Razvanxx(Nitu razvan)locul 3?Sau va confund eu?
|
M a lucrat bitnet in finale , dar am mai apucat si eu macar locul 2 !!!
Last edited by razvanxx; 09-02-10 at 23:50.
|
|
|
09-02-10, 23:50
|
#112
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Originally Posted by yoda
scump domnule, scump dincolo era mai ieftin! 250 euro si iese o bestie?!
|
o bestie de max 240-250cp!!!
|
|
|
12-02-10, 20:06
|
#113
|
Stock
Join Date: Feb 2010
Posts: 4
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Originally Posted by bitnet
Cum de noi nu stim? Si cum de nici el nu stie asta? Ce inseamna pentru tine ca am topit motorul lui bluey?
Ce repede ai intrat tu pe forum, ti-ai creat username si in doua minute ai facut doua posturi ca apoi la al treilea sa treci direct aici sa faci o afirmatie nereala. De ce este asa de greu sa spui cine esti de fapt?
|
Nu treabuie sa te superi asa, mi au spus un grup de prieteni de la hh.ro.
Oricum fiabilitatea e mai importanta ca puterea si ar fi bine sa urmaresti asta pe viitor.
|
|
|
12-02-10, 21:33
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Ori nu stii sa citesti, ori nu vrei sa intelegi ca motorul asta are o problema la chiulasa din fabricatie ce nu poate fi imputata nimanui altcuiva decat producatorului care dealtfel a si remediat-o ulterior.
Cine esti tu sa-mi dai sfaturi despre ce ar trebui sa fac in viitor??? Revin cu intrebarea: De ce este asa de greu sa spui cine esti de fapt?
|
|
|
15-02-10, 22:07
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,430
Member of: [Opel]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
dupa ce an au fost remediate problemele la acest motor?
|
|
|
15-02-10, 22:25
|
#116
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Dupa 2006.
Din cate am mai cautat pe net se pare ca au ingrosat la turnare peretii chiuloasei.
http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?76277-[2-0-TDI]-How-to-know-if-your-cylinder-head-will-Crack-(if-it-hasnt-yet)
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
16-02-10, 08:32
|
#117
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Scuze ca fac putin offtopic in legatura cu aceste motoare 2.0 tdi ale grupului vw-audi .. sa intamplat sa aud o mica relatare a unei discutii purtate intre un patron de service auto din bucuresti[ profilat mai mult pe modele americane ] si un inginer , venit din germania in vizita , al grupului vw-audi. In acea discutie se adusese vorba despre achizitionarea unui autoturism vw cu motor 2.0 tdi , la care inginerul la avertizat foarte clar ,ca sa evite acea motorizare din cauza problemelor pe care le are poate avea . In ciuda faptului ca grupul vw-audi este constient de acest lucru nu au vrut sa faca oficiala aceasta problema deoarece insemna un recall al modelelor 2.0 tdi destul de costisitor si daunator imaginii sale . Tot in acea discutie se lauda si motorul de 1.9 care e cu mult mai fiabil decat 2.0 tdi . Acum nu pot sustine suta la suta ca aceasta discutie a avut loc , dar totusi cel care mi a povestit acest lucru are o varsta respectabila si nu cred ca s-ar arunca la astfel de "povesti" daca nu ar fi adevarate !!!
|
|
|
16-02-10, 08:46
|
#118
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Scuze ca fac putin offtopic in legatura cu aceste motoare 2.0 tdi ale grupului vw-audi .. sa intamplat sa aud o mica relatare a unei discutii purtate intre un patron de service auto din bucuresti[ profilat mai mult pe modele americane ] si un inginer , venit din germania in vizita , al grupului vw-audi. In acea discutie se adusese vorba despre achizitionarea unui autoturism vw cu motor 2.0 tdi , la care inginerul la avertizat foarte clar ,ca sa evite acea motorizare din cauza problemelor pe care le are poate avea . In ciuda faptului ca grupul vw-audi este constient de acest lucru nu au vrut sa faca oficiala aceasta problema deoarece insemna un recall al modelelor 2.0 tdi destul de costisitor si daunator imaginii sale . Tot in acea discutie se lauda si motorul de 1.9 care e cu mult mai fiabil decat 2.0 tdi . Acum nu pot sustine suta la suta ca aceasta discutie a avut loc , dar totusi cel care mi a povestit acest lucru are o varsta respectabila si nu cred ca s-ar arunca la astfel de "povesti" daca nu ar fi adevarate !!!
|
Intradevar primele generatii au avut cateva probleme(chiuloasa, clapeta dupa admisie, preincalzitorul de apa, turbina) dar in cele din urma au fost remediate. Intradevar in primii ani de productie 2.0 tdi era mai putin fiabil decat 1.9 tdi lucru relativ logic. 1.9 tdi e de mult pe piata si au avut suficient timp sa-l dezvolte. In momentul de fata 2.0 tdi a evoluat si e mult mai fiabil decat primele generatii. Din pct de vedere al performantelor 2.0 tdi este superior comparativ cu 1.9 tdi strict datorita chiuloasei 16v, galeriei de admisie, injectie (mai puti modelul de 170 cp)
|
|
|
16-02-10, 09:09
|
#119
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Oricum motoarele ( ca orice alt mecanism ) cu cat sunt mai complexe cu atat cresc sansele sa apara probleme.
Si ma indoiesc ca scopul fabricantului in ziua de azi este sa faca masini care sa reziste o viata.
1.9tdi am vazut la 450000 km nedesfacut.
Fiabilitatea nu face bine la vanzari,nu face bine la service,nu face bine la producatorul de piese
|
|
|
16-02-10, 09:40
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Perfecta dreptate!
Tinand cont ca in momentul de fata marketingul dicteaza de multe ori performanta si forma masinilor, cred ca peste 10-15 ani, vom cauta "masini din 2000".
O sa fim ca batraneii aia, CULT CLASSICS.
|
|
|
|
|