Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1 Attachment(s)
Masina are doar turbina schimbata, evacuare si admisie marite.
Castigul total fata de stock este de 116cp in conditiile in care motorul functioneaza doar pe motorina de la pompa. Total 256cp si 490Nm adica 128cp/l, cifre foarte mari pentru un motor diesel cu 4cilindri si 2000cmc. La ora actuala se pare ca este cel mai puternic 2.0TDI masurat (fara NOS sau injectii de alte substante in motor :) ) |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
foarte bun rezultat ... felicitari
mi-a placut masina in finale :) |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1 Attachment(s)
Rectific...a fost cel mai puternic 2.0TDI. Acelasi motor, aceiasi turbina, tot bitnet la butoane.
Difera doar setarile si alte mici amanunte. Se mai putea creste putin dar s-a pus problema fiabilitatii. Masina merge zi de zi, nu are lag, consuma la fel (la un mers de bun simt). Turbina montata la allcustom, evacuare allcustom, soft bitnet(Powertech Buzau) Felicitari lui Bluey pt masina, avem o competitie si prietenie constructiva. :D |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
unde s-a relevat graficul, pe ce stand?
este un grafic foarte interesant! |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Zona de jos de la 1200rpm mi se pare fantastica.
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Sau un G-tech, sau un Iphone (care a avut o eroare de 11cp in conditiile in care masuratoarea s-a facut la 5 grade celsius). Oricum masina mea a fost masurata la Mastertuner in toate stadiile ei si am graficele salvate, soft normal, soft agresiv, turbo cu soft normal, turbo cu acest soft. Ideea era ca pana vineri seara s-a considerat ca injectoarele de 2.0tdi nu pot mai mult de 245cp, putere scoasa de un nene in Anglia pe un motor cu o turbina hibrid de la Allard,chiuloasa portata, admisie, evacuare Milltec,tevi schimbate pe traseul IC. Si in Romania au aparut primele 2 masini cu motoarele astea cu peste 250cp fara injectie de propan sau GPL sau NOS. Motoarele sunt stock in afara turbinelor, admisii si evacuari. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Masina nu a avut nici un surub strans de Mastertuner deci nu aveau nici un motiv sa modifice graficul. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Felicitari ambilor proprietari.... acum vin si eu cu o intrebare....sper sa nu confund persoana.
Avionu tu ai fost cu skola la legale la Slatina? In prima mansa ai picat cu o dacie albastra 1,8 16v? |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Nu de alta..... dar auzisem ceva ceva de skoda si nu imi venea sa cred, am zis ca sunt aberatii de forum. Se poate spune ce harta aveai atunci? Adica puterea aproximativa..... ma intereseaza strict pentru niste persoane care nu aveau incredere in masina , motorul si ctitorul ei :)
Momentan are motorul spart..... dar sper ca in curand sa revina in forta....si mai rea decat a fost atunci |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Pe filmulete nu se vede care cum a plecat...dar dacia la vremea aia avea blocant si o cutie scurta.....proababil de asta era inainte. Pacat de beleaua cu cutia...important e ca a rezistat pana acasa pe rotile ei. Bafta multa in continure....scuze de off si multam de informatii.
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Foarte tare ! Felicitari atat proprietarilor cat si celor care "si-au bagat nasul" , graficele arata super , nu stiu de ce dar mai mult imi place cel al KSS`ului , din cauza ca are pmax. la o turatie putin mai joasa si in mintea mea inseamna putin mai multa siguranta pe motor(in mintea mea :) ) . De retinut sa nu ma dau la A3`ul asta dopat , mai ales ca prima mea intalnire cu el a fost acum aproape 2 ani , pe atunci aveam pe mana un coupe verde si tin minte ca ne-am alergat putin... dar deja o dau in OFF :D
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Skoda are un boostcontroller mecanic care limiteaza oarecum turbina mai ales pe ture joase. Asta este motivul diferentelor din grafice. Ce este de remarcat ar fi ca inca mai incapeau vreo cativa caluti pe-acolo, 270CP nu este o tinta de neatins!
|
All times are GMT +2. The time now is 07:34. |
- Copyright 2024 4Tuning