Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-03-06, 17:31   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Cool A4 1.8T cu UNICHIP

Masina era prima 1.8 t pe care am facut-o acum 6 luni. Nu m-am laudat in primul rand pentru ca nu era ca pe sit-uri, nu era 25%, si mi-a fost rusine. Stau in banca mea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A4 cu UNICHIP.JPG
Views:	397
Size:	160.0 KB
ID:	74593  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 17:45   #2
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

ce "bine" ca se sterg posturile !!
este site doar pt oamenii cu aceleasi pareri ? sau este site doar pt fete care se pupa / felicita de 8 martie si am nimerit gresit !?!?! cred ca am discutat barbateste, nu am vorbit urit cu nimeni / amenintat / injurat pe nimeni !!
__________________
I keep trying but I can never drive faster than my guardian angel can fly !!

http://www.racingcode.com/products.htm
bbm is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 17:57   #3
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

--------------------------------------------------------------------------------

BBM a scris:

un post absolut corect !!

PS: iar ai scapat un nume si un nr de tel....... o fata draguta si cu numar de telefon nu ai in baza .....nu-i pui si tu "harta" ca o sunam noi astia care-ti urmarim posturile ?!?! sper ca stii de gluma si nu te superi !!
__________________
I keep trying but I can never drive faster than my guardian angel can fly !!
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 18:00   #4
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Am sters tot topicul ca sa sterg nr de tel, cum ai recomandat tu. Impreuna cu postul tau evident. Cata vigilenta domnilor, bravos, asa tinere.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 18:59   #5
iulyan

Stage 2
 
iulyan's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 34
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Salut,
pai din motorul de 1.8 T de 150 cp dupa chip, remapare se preconizeaza ca ajunge undeva pe la 192 daca nu ma insel, concluzia este ca se poate scoate mai mult de 25% din 1.8t, nu sunt un cunoscator dar ma intereseaza acest aspect deoarece am o octavia si vreau sa-i fac remapare dar in acest moment sunt intr-un fel "speriat" de ce se scrie despre remapurile pt 1.8T.

Last edited by iulyan; 08-03-06 at 19:02.
iulyan is offline   Reply With Quote
Old 08-03-06, 23:24   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Ehe, nu e asa de simplu de scos de nescos.
Discutile de aici tind sa semene cu unele de la piata unde va targuiti la maruntis.
Va pierdeti in amanunte.
Va pot spune insa ceva, nu e bine sa va certati si sa discutati la modul asta in contradictoriu, e clar ca ambele metode sunt bune, se pot castiga cai, iar si mai adevarat este ca regina tuningului este bancul de testare atunci cand strada e prea aglomerata si nu poti avea aceeasi masina simultan la start cu n-spe mi versiuni de unichip si soft.

SA NU UITATI CEVA SI ANUME CA O PUTERE MAXIMA MAI MARE NU E EGAL INANTARE MAI BUNA.
O masina de 180cp se poate misca fizic mai repede decat una de 200cp identica, uitati de cuplu, de puterea medie, ...
Daca ai o plaja de turatie ce acopera multe rotatii cu 180cp poti invinge o masina cu 200cp la un varf surt si in rest e in jur de 150cp.
Lucrurile astea sunt mai complicate decat par nu va lasati furati de mirajul cailor putere.
Din motoarele astea de 1.8t daca le ai bune si functioneaza corect poti scoate ceva impresionant insa riscurile asumate pot fi mari, prea mari si uzura pe masura, la o crestere de 15-20% ramai cu consum si fiabilitate aproape de zona de fabrica, mai departe ce vrei peste e scump...
Discutia asta e infinita.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-03-06, 00:36   #7
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Quote:
Originally Posted by zbuciumus
Am sters tot topicul ca sa sterg nr de tel, cum ai recomandat tu. Impreuna cu postul tau evident. Cata vigilenta domnilor, bravos, asa tinere.
asa tinere.......multumesc de compliment, daca ti-ai completat datele corect cind te ai inscris pe forum, te felicit si eu , tinere, sintem de'o seama !!
bbm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-06, 12:23   #8
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Ca sa vedeti ca nu e asa de usor intotdeauna aveti aici acelasi tip de motor cu acelasi UNICHIP si acelasi tuner si dyno si iata ca nu e la fel.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 09-03-06, 12:38   #9
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Unhappy Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Ca sa vedeti ca nu e asa de usor intotdeauna aveti aici acelasi tip de motor cu acelasi UNICHIP si acelasi tuner si dyno si iata ca nu e la fel. Turbina facea 1.1 acolo unde vedeti varful, dar dupa nu putea mai mult de 0.8 si uite cum iesea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AUDI TT.JPG
Views:	234
Size:	156.9 KB
ID:	74753  
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 16-03-06, 02:47   #10
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default Re: A4 1.8T cu UNICHIP

Hmm, e acelasi tip de motor dar....cred ca e vorba de alta turbina si injectoare. Pe 1.8T exista turbinele Borg Warner k03, k03s si k04. Turbinele difera chiar si intre 2 coduri de motor cu aceeasi putere specificata de producator. K03 este cea mai mica si ii corespund si injectoarele cele mai mici. Din cate am citit, nu poate trece de 195CP orice ai face. K03s cu injectoare mai mari ajunge la 215CP !
fuscobal is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -