Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
01-02-06, 16:22
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
NISSAN 350Z STOCK, Unichip si apoi nitro
Cu Filtru Serie Si Fara Filtru
Last edited by MasterTuner; 07-06-06 at 10:41.
|
|
|
02-02-06, 12:37
|
#2
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
|
|
|
02-02-06, 16:13
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
287 cai putere are pe banc, nu la roti.
|
|
|
02-02-06, 16:16
|
#4
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"fishbone\"
287 cai putere are pe banc, nu la roti.
|
pai cei ~260CP sunt puterea motorului nu la roti, puterea la roti e curba de putere a motorului minus curba de pierdere, cel putin eu asa banuiesc, Zbuciumus ne poate spune mai bine exact ce putere reprezinta acel PMAX
|
|
|
02-02-06, 16:22
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Standul nostru masoara si pierderile in transmisie, iar puterea afisata e cea la volanta (flywheel). Puteti sa vedeti pierderile in transmisie ca fiind curba cea mai de jos.
Adevarul e ca masina asta are ceea ce se cheama RAM EFFECT. Adica aerul intra in filtru printr-o priza plasata in botul masinii folosind viteza pe post de supraalimentare (Formula 1 ). Noi am simulat 120 km/h deci poate ca la 200 are ceva mai mult.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
02-02-06, 18:00
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jan 2006
Posts: 42
|
Din pacate s-au facut mai multe masuratori la 350z si s-ar parea ca puterea este intre 240 si 260 de cai.In loc de 280....Problema e ca motorul este facut de Renault si nu au respectat parametrii dati de Nissan.Speram ca la noul model de 300 de cai s-a remediat problema...
|
|
|
03-02-06, 01:34
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
VQ35DE este facut de japonezi la ei acasa, in Nippon. Cu dizain cu tot.
Zvonul cum ca ar fi facut de Renault e complet eronat.
|
|
|
03-02-06, 01:36
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
N-am putut da edit la reply-ul meu asa ca scriu din nou.
As avea cateva intrebari
-ce grad s-a folosit la benzina
-care era temperatura afara
-umiditate sporita ceva in aer? In sensul ca ... s-a urcat pe stand in zi ploioasa?
-cati km pe masina
-cum sta cu intretinerea?
Eu am vazut exact aceleasi cifre in alte parti. Erau la roti, nu la flywheel.
|
|
|
03-02-06, 01:52
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Totusi, sa elaborez ca sa lamuresc orice urma de indoiala.
Motoarele de serie VQ sunt in familia Nissan inca din anii 90. VQ35DE, prezent in Nissan Altima, Maxima, 350z, Murano, Infiniti G35 este versiunea imbunatatita a generatiei anterioare de litraj mai mic, VQ30DE. In 2002 cand Renault isi exprima un interes in firma Nissan, VQ35DE figura deja in topul Ward ca unul din cele mai bune 10 motoare de pe piata americana pentru al 10-lea an consecutiv. Francezii abia acum incep sa-si bage mana in ingineria japoneza la motoare. VQ35DE este luat la rost in momentul de fata de catre cei de la Renaul si exista zvonuri cum ca au implementat un nou sistem de injectie/aprindere si au ridicat puterea semnificativ, barfele spun ca pe la 350 cai putere.
Cand e vorba de schimb de motoare, francezii iau de la japonezi in proportie mult mai mare. Singurele motoare de care stiu eu ca sunt facute de Renault si sunt prezente in Nissan-uri in ziua de azi sunt cele pe motorina.
Este deplasat sa sustii ca japonezii si-au pierdut peste noapte talentul de a construi motoare si au fost depasiti in tehnologie de francezi.
Asadar, acum aveti argumente solide pentru a lamuri pe cei ce cred ca VQ35DE este productie franceza.
|
|
|
03-02-06, 02:53
|
#10
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Quote:
Standul nostru masoara si pierderile in transmisie, iar puterea afisata e cea la volanta (flywheel).
|
Nu intreb la misto,sa fiu ironic etc.
Cum se pot masura pierderile in transmisie si puterea la volanta,daca nu dai jos motorul de pe masina ? Tinand seama ca ai doar rotile la dispozitie pentru masuratori,pare imposibil...
|
|
|
03-02-06, 13:16
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Noroc ca astia care fac dinamometre sant de alta parere. Se scoate din viteza si se lasa in neutru de la viteza maxima sa scadapana ajunge la 0. Se masuara timpul, se compara cu ala in care se oprea standul singur, se stie inertia rolelor... iese puterea pierduta.
|
|
|
03-02-06, 16:26
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Eu de unul raman sceptic in legatura cu acest mod de a face masuratori.
|
|
|
03-02-06, 16:46
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Acest mod e folosit de TOTI marii si mai micii producatori de dynouri ca MAHA, SCHENK sau SUN, DYNOJET. In America e adevarat ca se lucreza in general cu puterea masurata franat la roata. Oricum metoda asta a dus si la restul de rezultate pe care le vezi aici. Ai cumva in 350Z? Eu am un PATROL, nu te gandi ca am ceva cu NISSAN-ul, iar Patrolu meu facea 139 din 160 declarati...inainte de UNICHIP.
|
|
|
03-02-06, 18:45
|
#14
|
Stage 2
Join Date: Jan 2006
Posts: 42
|
Fishbone,zvonurile cu cei 350 de cai se potrivesc un pic cu ceea ce am citit intr-o revista de tuning germana.Dar nu are in cazul asta legatura cu Renaultul.S-au reunit vreo cateva firme de tuning:3D-Flowtec, Giaccuso,Eibach,care a adus fiecare aportul la imbunatatiri de perfomanta.3D-Flowtecul a prelucrat motorul,de la Giaccuso au pus bodykitul,iar de la Eibach suspensia.Modelul de serie a masurat pe dyno 262 de cai,dar dupa ce au prelucrat motorul(3D-Flowtecul) s-au scos 350 de cai si 428Nm.Nu e vorba de nici un turbo.La test de viteza maxima s-a reusit 282 km la ora.
Cu alte cuvinte-motorul V6 3.5 e foarte potent,in urma unor 'ajustari' si finisari(fara a fi nevoie de nici un turbo sau alte artificii in plus).Si operatia asta costa ceva peste 10 000 de euro(numai motorul).
|
|
|
03-02-06, 22:41
|
#15
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
O metoda foarte bizara,si care nu masoara deloc pierderile reale.Daca lasi aceeasi masina si pui alt motor,vei scoate aceeasi putere negativa.In mod evident insa,pierderile NU vor fi la fel pentru cele doua motoare.
|
|
|
|
|