Masina are motorul de 1.8 20v de 210 cp declarati standard. Are:
-Pistoane Woessner
-Biele speciale forjate (by the way, si Dacia 1300 are biele forjate ca asa se produc ele cum ar veni, singurele biele care nu sunt forjate sunt cele de aluminiu armate cu sarme de inox...)
-Galerie evacuare turnata cu flansa T25
-Turbina Garrett GT2871
-Downpipe si evacuare custom by MasterTuner
-Intercooler si trasee aer custom by MasterTuner
-Injectoare 440 cc/3 bar (ca sunt multi avizati care spun ca au cumparat inj de xx cc dar nu stiu la ce presiune s-a masurat debitul asta...)
-Pompa benzina interna de Mercedes 500... bricolata de MasterTuner
-Regulator benzina VW de 4 bari in loc de cel standard de 3 bari
-UNICHIP uniQ+ cu boost controler, launch controll si selector de harti
Aveti mai jos masina masurata stock inainte de toate aceste modificari si masina dupa aceste modificari. Am scos 327 cp si 450 Nm, putere masurata inertial in treapta a cincea din sase cate are masina.