Masina scotea stock exact cat spunea fabricantul. Este dotata cu filtru de particule. Face stock 1.55 bar presiune maxima de supraalimentare si 1 100 bar presiune de motorina. Noi am crescut cu UNICHIP presiunea la 1.65 bar si am reglat noul amestec aer/motorina (lambda) la valori apropiate celor standard in vederea evitarii emisiilor de particule in exces care ar duce la imbacsirea filtrului, problema de care sufera multe masini moderne in cazul chiptuningului. Abia apoi am reglat pe dyno in timp real avansul la injectie reusind sa mai castigam 7 cp doar din avans. La final am obtinut 169 cp si 428 Nm, adica o crestere cu 24 cp si 77 Nm fata de valorile stock. Foarte importanta este cresterea cu 25% a cuplului si puterii in intervalul 2 200 - 3 000 rpm, adica acolo unde vehiculul e utilizat 80% din timp, asta in contextul unui motor diesel modern cu o putere litrica standard mare dotat cu filtru de particule.