04-01-09, 13:34
|
#61
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 892
Member of: [Hyundai]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
misto desenele!le ai
|
|
|
05-01-09, 19:57
|
#62
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Baga si tu un tutorial,ceva 
Povesteste cum faci tu desenele,in ce ordine faci elementele de caroserie,si baga poze din fiecare etapa a desenului,nu doar la sfarsit dupa ce il termini si te apuci sa ii dai culoare 
Asteptam...meserie
|
|
|
08-02-09, 14:54
|
#63
|
Saab Pilot
  Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
N'am mai postat de mult. Datorit panei de calculator caruia fac fata
- Nu e stiu-eu-ce tutorial elaborat... Dar cam asa pornesc eu un desen. Sau in unele cazuri, copie cu ochiu... Mai folosesc din cand in cand "scule" matematice pentru a calcula, la propriu unghii
- Un concept BMW, uderconstruction (urmarea "tutorialului")
Il desenez pentru al produce in realitate... Un prieten bun de al meu e foarte entuziasmat cand se uita la mine cand creez caroserii si ar vrea sa facem cate o masina pe an, un model excluziv si sa'l vindem :P
- Un Maserati Biturbo 218 TT (2usi, 1,8 litrii si TT, sau pentru Theodor&Tristan sau pentru Turbo&Turbo  ) facuta asa, repede... Ca asa imi place
- Филипсон Дъбы sau Philipson Dubii (Stiu, am gresit orthografia 'graphului' ala, dar era 2-3 noaptea si eram obosit... Pentru cei care nu stiu, Dubii imi este porecla), masina are motorasul 1796 cm 3 Abarth S4 leger modificat, tureaza cu bioethanol peste 500cp... Si actioneaza rotiile spate gratie cutiiei de viteze Direct Shift Gear cu sapte trepte (DSG7)
- Maserati Shamal Lusso Evoluzione
Visul meu... pur si simplu... Asta e masina viselor mele...
- Oltcit Huska
Numita precum melodia de la DJ Rynno & Sylvia :P
DSG7, 1,8L TT E85 cp>500
- Fiat 500 Seven Edition si Audi A6 Evoluzione Concept
prima cu cutie manuala 5 trepte Peugeot si un motor Mahle 3cil. 1,2L biturbo.
a doua are patru motoare Tesla Electronics care fac, impreuna 300cp si nu are cutie de viteze, doar comutator mers inainte/inapoi si regulator de acceleratie (pe principiu de tranzistor sau cum dracu ii zice pe romana?)
Am sarit voluntar peste restul datelor tehnice (nu am timp sa scriu mult)...
Poate am sa va spun in detaliu cand-va... sau puneti intrebari... :P
PS. Seara asta cred ca termin un concept Corvette Hybrid numit C29... Partea tehnica a necesitat o saptamana de cercetari si am incercat cel putin 20 de solutii tehnice diferite ca sa ajung la rezultatu final!
__________________
JET GALORE
˙qɐɐs ʇɐ op ǝʍ sɐ ʇsnɾ `ǝʌıʇɔǝdsɹǝd ʇuǝɹǝɟɟıp ɐ ɯoɹɟ sƃuıɥʇ ǝǝs noʎ uǝɥʍ sʞoo| ʇı ʍoɥ sı sıɥʇ
|
|
|
08-02-09, 17:47
|
#64
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
intrebare...cum calculezi puterea ? Adica de unde stii tu ca un motor de exemplu de 1.2 are nush cati cai ? Sau te gandesti la motorul de pe o anumita masina ?
|
|
|
08-02-09, 18:12
|
#65
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,116
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Quote:
Originally Posted by Evoluzione
- Un concept BMW, uderconstruction (urmarea "tutorialului")
Il desenez pentru al produce in realitate... Un prieten bun de al meu e foarte entuziasmat cand se uita la mine cand creez caroserii si ar vrea sa facem cate o masina pe an, un model excluziv si sa'l vindem :P
|
Eee hai si tu acuma, proiectarea unei masini din cate stiu eu nu-i asa de simpla...schita si gata  . Mai sunt criteriile de siguranta, pozitia si vizibilitatea soferului, dimensiunile habitaclului, tot ce este in interior sa fie accesat cu usurinta, pozitionarea airbagurilor si muulte altele. Dar exista si posibilitatea sa faceti modificarile la o masina deja existenta, si atunci scapati de o parte din probleme.
Oricum, e o idee indrazneata
|
|
|
08-02-09, 18:22
|
#66
|
Saab Pilot
  Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
eMH >
Motorul de 1,2L care'l folosesc este produs de Mahle (o firma de echipamente automobile)
Am aflat de el citind reviste automobile tehnice...
Si scrie clar puterea, cuplu, capacitatea si tipul de injectie. Dupa aceia, se mai intampla sa adaug pe hartie kituri sau setari predefinite care cresc puterea, in acest caz, estimez puterea motorului in functia unor statistici.
De exemplu, un kit E85 la un motor biturbo de 2000cm3 adauga in medie 11% cp fata de motorul stock.
Pentru cutiile de viteze, rollbar-ele, suspensiile si esapamentele, despre care nu va prea vorbesc. Folosesc tot cam aceasa metoda de cercetare, prin reviste, site-uri specializate...
Scopul meu fiind de a concepe o masina, tehnic, estetic si "marketic", nu doar sa o desenez :P
Asa cum iti poti da seama daca intalegi franceza aici.
Edit: Radu >
Nu e singurul proiect care il am... Am mai desenat deja o caroserie pentru un tip, dar nu a mai avut bani sa o faca  si mai am un proiect in curs... care nu va fi realizat live dar la care tine foarte mult un prieten... Are un AC Cobra 428 (Aurora) si vrea sa facem un Cobra modern, electric :P
Privind normele pentru BMW, stiu, eu fac o schita, prietenumio face bani... Dupaia, alegem un sasiu pentru baza, o baza pentru caroserie (aici s'ar putea un seria 3, ca seamana) il modificam, interior nou nout (la interior vrem sa facem ceva si mai tare decat la exterior), alegem un motor, cutie de viteze, esapament...
Si dupaia trecem la Brigada Minelor (RAR-ul francez)... Sunt destul de permisiosi, nu ar trebui sa fie probleme daca facem munca buna
Last edited by Evoluzione; 08-02-09 at 18:30.
|
|
|
08-02-09, 18:45
|
#67
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,116
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Pai atunci ce pot sa zic...Multa Bafta...si onoreaza-ne cu niste poze daca va iesi ceva
|
|
|
08-02-09, 19:34
|
#68
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
partea cu masina... daca ai bani totu e posibil... e mai greu cu omologatu in romania...
da designu... deocamdata nu ma prea omor dupa el... nu e urat da mai merge lucrat la unele chestii ca sa fie fain... daca vreti sa dati lovitura... incercati sa faceti ceva gen GINA (parca asa ii zicea la aia care nu era din metal) ... faceti acelasi design dar diun metal ....:d
oricum bafta
__________________
Build the car you want, not the car the internet wants.
|
|
|
25-02-09, 09:06
|
#69
|
Saab Pilot
  Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Repriza mesajelor precedente:
Mersi baieti, sa vedem... In primul rand, sa faca bani
Si in functie de cat are, fac design adecvat :P
______________________________________
Noua coperta EVO pentru luna Martie 
Si in sfarsit Pagani-ul meu...
Pagani Zon'da Vinci
V12 6,3L Biturbo E85 800cp (s'ar mai putea scoate din motor puna peste 1500cp dar eu as vrea intre 900 si 950)
______________________________________
Smart Forfour VMP... Nimic special... Un smart restylizat si cu motor Mahle in 3 cilindrii 1,2L biturbo E85 230cp
|
|
|
25-02-09, 15:39
|
#70
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 892
Member of: [Hyundai]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
super desenele :X:X spor la desenat in continuare
|
|
|
25-02-09, 16:31
|
#71
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Jmecher Pagani !
Si...care e faza cu e85 ?
La inceput am crezut ca e vre-un model de BMW,dar e85 e Z4,si nu prea are legatura cu ce scrii tu acolo !
|
|
|
25-02-09, 22:04
|
#72
|
Saab Pilot
  Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
E85 este tipul benzinei, E85 inseamna Ethanol 85%. Adica 85% de bio-ethanol (alcool agricol) si 15% benzina clasica (SP95 sau SP98). Aprinderea e mai buna, creste puterea motorului, scad emisiile de gaze poluante si cu efect de sera. Pretul E85-ului e pe jumate fata de pretul benzinei. Dar consumul creste in proportie de 8 - 15% (depinde de motoare si de CIP-ul instalat).
De stiut:
In rezervorul masinii poti orice vrei, benzina clasica sau E85, dar cu cat creste proportia de ethanol cu atat cresc performantele motorului.
Exista si E11 si altele care se pot folosi pe motoare fara a adapta CIP-ul
Motoarele cu compresor sau turbine favorizeaza uzul E85-ului.
Pentru motoarele Diesel nu se foloseste bio-ethanol, se foloseste "BioDiesel" care de fapt este ulei de florea soarelui amestecat cu diesel clasic in proportie de 1/3 - 2/3. Dar BioDiesel'ul, din cate stiu eu, este interzis in UE. Chirac a incercat la sfarsitul mandatului sau sa legalizeze situatia dar nu stiu ce s'a intamplat de atunci.
|
|
|
26-02-09, 20:16
|
#73
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Si unde gasesc si eu de cumparat E85 d-asta ??
M-ai facut curios... Daca zici ca e mai ieftin,si ca masina merge mai repede,si nu polueaza la fel,de ce nu se da lumea pe d-asta ??
|
|
|
02-03-09, 07:43
|
#74
|
Saab Pilot
  Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Repriza Mesajului precedent:
Poti gasi E85 in benzinarie clasica... dar, doar daca participa. In Franta Total si InterMarché au aproape sistematic E85 in stock.
Unii constructori de masini vand deja masini care merg pe E85, Saab (si GM America) de exemplu... In Brazilia Renault Sandero merge cu E85 si am auzit ca ajunge in curand motorizarea si in Europa.
Daca masina ta merge pe benzina, poti cumpara un CIP pentru E85 sau sa reprogramezi motorul.
Dar inca nu e cunoscut E85-ul... Oameni se sperie cand vine vorba sa bage alcool in rezervor
Dar uite ca E85 a aparut in competitie, Ferrari a prezentat un F430 E85 mai performant, Hummer propune o gama de modele E85, la fel ca Saab si altii...
______________________________
Va prezint Филипсон Корсе 5.7 (Philipson Corse 5.7)
V8 4,2L turbocompresat E85 cp>600 - Proveninta Scuderati
O masina racing, facuta rapid, pentru bulgara mea (sper sa nu intre aici inainte sa'i dau desenul live )
|
|
|
13-03-09, 19:48
|
#75
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Desenele mele: Evoluzione
Ai manuta buna; asteptam creatii proprii.
|
|
|
|
|