eu (inca) sper ca te indrepti spre flawless design si nu spre crazy nuts coconuts flawless mesh modeling.
daca iti testezi calitatile de modelator cu poligoane si ti le imbunatatesti, mergi inainte. daca e doar un orgoliu pentru a demonstra cat de super duper woofer poti tu modela, e o pierdere personala inutila din partea ta, in detrimentul studiului de design.
pentru a ma "lupta" cu orgoliul tau, astept raspunsul tau sa imi zici pe ce cale o iei. iar daca ai luat-o pe calea nebuna a modelarii inutile cu milioane de poligoane (care-ti vor zdrobi din fasha optimizarea scenei pentru setup-uri rapide si/sau schimbari rapide de materiale/testari/scene/perspective) atunci asteapta-te la observatii pertinente din partea mea.
va trebui sa modelezi clantele masinii, gaura cheii, striatiile geamurilor farurilor, imbinarile contraaripilor, suruburile sau niturile din contraaripi, plasele in hiperdetaliu, etc, etc.
ori o dai, ori n-o dai. care este...