Cateva comentarii in legatura cu lucrarile. Mentionam ca nu am abordat realizarea tehnica, dar nu am vrut sa mai lasam timpul sa treaca.
ruver:
- O masina suficient de echilibrata si bine realizata, dar destul de departe de perfectiune
- Proportia acceptabila a eleronului lipseste in functie de unghiul de prezentare. Inteleg ca merge unul mare, dar din unele pozitii pare prea mare.
- Finala esapamentului este potrivita ca forma si dimensiune, dar pozitionarea ei pe masina e defectuoasa in cateva cadre. MULT prea in evidenta fata de linia difuzorului spate. Greseli minore, usor de reparat dar care strica destul de mult, vizual.
- Ai folosit elemente cu destul de multe unghiuri pe masina, si cu mai putine linii curbe, fluide (in special cele de carbon). Prizele de pe capota par insa din alt film. Individual sa zicem ca ar fi ok, dar nu prea merg cu restul lucrarii care de altfel este destul de curata si de... "practica". La acest capitol liniile prizelor de pe capota nu te ajuta.
- Masina merge pe un look simplu si eficient, chiar daca usor ostentativ. Puteai sa renunti la stergatorul spate, eventual niste oglinzi mai "pline", atasate de caroserie astfel decat prin intermediul unor suporti... NU sunt aspecte gresite, ci unele care puteau fi si altfel, POATE spre mai bine.
- Putine modificari ar duce lucrarea asta ceva mai sus de actualul loc 1. Dar nici acest rezultat nu este de ignorat. Se vede ca se poate!
grigo:
- Tehnic vorbind lipsa celor 2 pozitii de prezentare te scoate din discutii pentru prima evaluare. Ramane totusi votul publicului si parerea noastra.
- Nu sunt multe lucruri de spus aici. Indiferent ca e vorba de un kit copiat sau nu, realizarea merita aprecieri, este una din cele mai bune lucrari!
- Daca e sa fim carcotasi am putea spune ca:
-liniile aripilor fata puteau fi realizate mai definit, mai clar
-la cadrul din spate te avantaja un unghi mai inalt de vizualizare
-cele doua "pete" probabil reflectorizante puteau fi altfel... sau deloc
-data viitoare acorda mai mult timp lucrarii, cu minim de finisaje si 6 cadre prezentate era acolo unde o doreai!
Cipriany:
- Pe scurt, potential ai, nu ar fi asta o problema. Ai nevoie de atentie.
- Evita sa folosesti N componente mici care ajung sa incarce si sa atarne efectiv de masina, fara sa "se piarda" in imaginea de ansamblu.
- Bara fata si aripioarele deportante arata ca un tort cu etaj. Nici proiectoarele nu te ajuta. Puteai sa renunti la ele si sa ramai cu farurile "la vedere", lucru care ar fi descarcat vizual destul de mult fata masinii. La fel bara fata pare ca vine la pachet cu o prelungire, chiar daca e posibil ca tu sa fi dorit sa para o singura bucata. Ideea e ca se poate si mai bine. Cred ca ai prins...ideea.

- Evacuarile alea de pe lateral nu au cum sa fie acolo, nu arata bine acolo, nu au ce sa caute acolo, e pacat sa le pui asa, tocmai acolo. Si sa fie, sunt subdimensionate! Varianta clasica de evacuare te-ar fi servit de minune. Am mai spus, "altfel" nu inseamna neaparat "mai bine".
- Difuzorul spate pare sa aiba o linie foarte interesanta! Pacat de prea mult intuneric si prea putine detalii!
- Reflectorizantele spate au doua bube, suruburi, pete negre, cum vrei tu sa le spui. Mergea si fara ele.

- La pozitia "spate" ai o reflexie nedorita la piciorul oglinzii retrovizoare centrale. Il face sa para... MARE.
- Secretul sta in detalii! Spor de atentie data viitoare. In trecut aveai lucrari foarte reusite din punctul de vedere al tuningului.
faith:
- Este unul din cazurile in care ideeile bune nu ajung sa fie transpuse in ceva vizibil.
- Liniile sunt interesante si placute. Pacat ca realizarea modifica radical proportiile masinii. Fie rotile alea sunt uriase, fie masina aia e foarte mica.
- Dimensiunea tipsurilor de pe evacuare este ok...pentru o locomotiva. Impresie vizuala? Da. Dar nu asa.
- Cred ca ar fi foarte interesant sa incerci sa refaci lucrarea pastrand proportiile initiale ale masinii, implementand si finisand mult mai bine liniile folosite la proiectul actual, cu ceva mai multa atentie la detalii. Sunt sigur ca ar merita toata atentia!
Pioneer:
- O lucrare simpla si eficienta. NU multe detalii, dar cateva din cele prezente alegem si greseli.
- Stergatorul acela central e putin prea mare. Nu cred ca suferea nimeni daca il lasai ascuns.

- Capota si decupajele seamana cu cele de pe masina lui Ruver. La tine insa proportiile sunt mult mai bine alese. Aceasta capota ar fi imbunatatit mult masina lui! Ceea ce inseamna ca pe a ta e ok.
- Tenta "racing" e data de roll-cage, sigurantele de pe capota si poate jantele ce duc cu gandul la unele de circuit. As fi renuntat cu placere la sigurantele de capota si la proiectoare in schimbul unor faruri "vizibile" si a unei bari fata ceva mai indraznete.
- In ultima pozitie prezentata eleronul sta stramb iar finala evacuarii este o idee "prea in fata"
- Si in cazul tau e nevoie de atentie la detalii. Baza buna de lucru este si se vede.
felicitari tuturor inca o data